Konstiga människor bor i krombi 50% av befolkningen bor hemma hos föräldrarna.
faxet
12
452
Vastaukset
- såå praa
narkka sej inte nyy
- Mammas heim
He vll ju int bli ti naa med bruttorna.
- Fateksinolinutecn
Mammas heim kirjoitti:
He vll ju int bli ti naa med bruttorna.
Finns ingen som heter faxet?
- riik som faan
Fateksinolinutecn kirjoitti:
Finns ingen som heter faxet?
ein gang fick naan faanti löön
- Byyns maria
riik som faan kirjoitti:
ein gang fick naan faanti löön
Kosingar har jag några lådor fulla.
- Blondkuk
Byyns maria kirjoitti:
Kosingar har jag några lådor fulla.
Vem faan Ä hon?
- Kåtans27
Finns det läckra blondiner i staan som ger kärlek.
- MaaseutuflikkaN
Mammas heim kirjoitti:
He vll ju int bli ti naa med bruttorna.
Kuddorna nu på haaga stanken förjääklig.
- vaseliinwaldemar
har ni rumppavaselin där?
- Flytheditiditittii
He set si? ;)
Kvinnufolki jellär föyr kuki
Köyri baar met stöyr intänsiteit
Fellu pärti, moska köllu..
Pöttu gaa naa?
Gölli hellum, hmm.
Haah
- tietoviisastänään
teidän pitäisi mennä ruotsin kielen kurssille, mistä kuusta tuo kielenne murre tulee
- pörje
va faan? pojkke pärkkele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446