Konstiga människor bor i krombi 50% av befolkningen bor hemma hos föräldrarna.
faxet
12
452
Vastaukset
- såå praa
narkka sej inte nyy
- Mammas heim
He vll ju int bli ti naa med bruttorna.
- Fateksinolinutecn
Mammas heim kirjoitti:
He vll ju int bli ti naa med bruttorna.
Finns ingen som heter faxet?
- riik som faan
Fateksinolinutecn kirjoitti:
Finns ingen som heter faxet?
ein gang fick naan faanti löön
- Byyns maria
riik som faan kirjoitti:
ein gang fick naan faanti löön
Kosingar har jag några lådor fulla.
- Blondkuk
Byyns maria kirjoitti:
Kosingar har jag några lådor fulla.
Vem faan Ä hon?
- Kåtans27
Finns det läckra blondiner i staan som ger kärlek.
- MaaseutuflikkaN
Mammas heim kirjoitti:
He vll ju int bli ti naa med bruttorna.
Kuddorna nu på haaga stanken förjääklig.
- vaseliinwaldemar
har ni rumppavaselin där?
- Flytheditiditittii
He set si? ;)
Kvinnufolki jellär föyr kuki
Köyri baar met stöyr intänsiteit
Fellu pärti, moska köllu..
Pöttu gaa naa?
Gölli hellum, hmm.
Haah
- tietoviisastänään
teidän pitäisi mennä ruotsin kielen kurssille, mistä kuusta tuo kielenne murre tulee
- pörje
va faan? pojkke pärkkele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99871
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 76661
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 43482
- 25475
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460