Kokemuksia Aqua amorin liukkarista?? Voiko laittaa emättimeen vaan ulkoisesti,kun paketin kyljessä kerrotaan?
Aqua amor
40
167
Vastaukset
- upup
syntax error
- sopspospospos
penis
Olet väärällä palstalla ja käytät joka kommentissa eri nimimerkkiä. Onko tos jotain järkeä?? Miehille omat sivut..
- Siiv Ari
Penis.
- rosvoroope
minttulaku kirjoitti:
Olet väärällä palstalla ja käytät joka kommentissa eri nimimerkkiä. Onko tos jotain järkeä?? Miehille omat sivut..
penis
- KorvaTuppelo
Siiv Ari kirjoitti:
Penis.
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.
- sisisisisis
KorvaTuppelo kirjoitti:
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.
penis
- KorvaTuppelo
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla..
- KorvaTuppelo
rosvoroope kirjoitti:
penis
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla..
- rosvoroope
KorvaTuppelo kirjoitti:
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla..
penis
- KorvaTuppelo
rosvoroope kirjoitti:
penis
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.
- KorvaTuppelo
sisisisisis kirjoitti:
penis
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.
- outoporukka
minttulaku kirjoitti:
Olet väärällä palstalla ja käytät joka kommentissa eri nimimerkkiä. Onko tos jotain järkeä?? Miehille omat sivut..
Eikö kukaan seuraa näitä palstoja ja poista turhat kommentit??!!
- rosvoroope
KorvaTuppelo kirjoitti:
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.
penis
- TurvaKoppelo
rosvoroope kirjoitti:
penis
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.
- nänni
outoporukka kirjoitti:
Eikö kukaan seuraa näitä palstoja ja poista turhat kommentit??!!
"penis" ?
- KorvaTuppelo
nänni kirjoitti:
"penis" ?
Sinänsä ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity mitenkään aiheeseen.
- eri nimimerkki
viesti
- sipsipulla
penis
- KorvaTuppelo
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla..
- isoarska1
penis!!
- KorvaTuppelo
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.
- rosvoroope
KorvaTuppelo kirjoitti:
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.
se on penis
- KorvaTuppelo
rosvoroope kirjoitti:
se on penis
Sinänsä ihan asiallinen kommentti, mutta ei liity mitenkään aiheeseen.
- suppistelija
Luulisin,et voi laittaa emättimeen. Liukkarit kuitenkin asia erikseen.
- rosvoroope
P E N I S!
- KorvaTuppelo
rosvoroope kirjoitti:
P E N I S!
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.
- rosvoroope
KorvaTuppelo kirjoitti:
Sinänsä ihan asiallinen viesti, mutta ei liity aiheeseen millään tavalla.
tuo muuten liitty.
Penis. - KorvaTuppelo
rosvoroope kirjoitti:
tuo muuten liitty.
Penis.Viestisi viisi viimeistä kirjainta lukuunottamatta pistettä sanan perässä ei lity mitenkään naistentauteihin.
- rosvoroope
KorvaTuppelo kirjoitti:
Viestisi viisi viimeistä kirjainta lukuunottamatta pistettä sanan perässä ei lity mitenkään naistentauteihin.
penis liittyy emättimeen
penis. - KorvaTuppelo
rosvoroope kirjoitti:
penis liittyy emättimeen
penis.Sinänsä asiallinen kommentti, mutta ei liity emättimeen mitenkään vaan se yhtyy.
- rosvoroope
KorvaTuppelo kirjoitti:
Sinänsä asiallinen kommentti, mutta ei liity emättimeen mitenkään vaan se yhtyy.
:D
penis. - KorvaTuppelo
rosvoroope kirjoitti:
:D
penis.Sinänsä ihan mukiinmenevä kommentti, mutta ei liity naistentauteihin millään tavalla.
- summer day
KorvaTuppelo kirjoitti:
Sinänsä ihan mukiinmenevä kommentti, mutta ei liity naistentauteihin millään tavalla.
tähän pitää varmaan jatkaa, että penis
- summer day
summer day kirjoitti:
tähän pitää varmaan jatkaa, että penis
viestisi viisi viimeistä kirjainta ei liity aiheeseen mitenkään
- …………...
Miten emättimeen voi laittaa jotain ulkoisesti? :D
- test
a̲l̲l̲e̲v̲i̲i̲v̲a̲u̲s̲testi
- KorvaTuppelo
Alleviivaustesti ei liity mitenkään aiheeseen.
- Kysyn.vain
Mikähän tämän ketjun tarkoitus on?
- samaaihmettelen
Pilata tämä palsta?? Miten ihmiset voi olla nykyään noin häiriintyneitä? Ei ole ilmeisesti muuta elämää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602