Kannattaa olla varovainen asioidessa ko. yrityksen sivuilla ja varsinkin jos on aikomus maksaa verkkopankin kautta tilatut liput ym. Varasin perheelleni lennot Supersaverin kautta ja (epäonnekseni) maksoin verkkopankin kautta. Kun olin maksun suorittanut, varaus jäi "pyörimään" ja odottamaan vahvistusta maksusta ja varauksesta, joita ei tietenkään koskaan tullut. Rahat olivat kyllä lähteneet tililtäni. Nyt tuskainen prosessi saada joku kiinni heidän puhelinpalvelusta, jossa jonotin yli puoli tuntia ja olin palveluvuorossanumerolla 1, kun puhelu yhtäkkiä siirtyikin jonon hännille! Epäilen vahvasti, ettei siellä muuta asiakaspalvelijaa olekaan kuin automaattinen nauha pyörimässä. Sähköpostiviesteihin ei kukaan vastaa, ainoastaan tule automaattiviesti, että vastaus tulee, niin kuin minulle, kolmen (3) päivän päästä! Ajatella, jos on lähilähtö kyseessä! Sinne meni rahat eikä matkaan pääse! Tämä oli ensimmäinen kerta kun yritin käyttää Supersaveria ja varmasti viimeinen samalla kertaa.
SuperSaver otti rahat muttei antanut mitään tilalle! Varoitus!
4
250
Vastaukset
- SuperKamalaa
Neljä päivää olen odottanut ja yrittänyt saada jonkun "ihmisen" vastauksen ongelmaani. Turhaan! Uusia automaattiviestejä tulee sähköpostiini, että ruuhkaa on, emme kerkiä palvelemaan. Taitaa olla tuhat euroa mennyt kankkulan kaivoon :(
- EI KOSKAAN ENÄÄ
Mulla kanssa paskoja kokemuksia supersaverista,varasin sieltä finskin lennot menopaluu kuopio-hki-bangkok,varasin ja maksoin tammikuussa,nyt finnair perui bangkok-hki lennon,siirsi kylläkin veloituksetta seuraavalle päivälle,MUTTA jatkolennon siirto helsinki -kuopio välille olis maksanut lisää 352e!!!!!!TOSI TÖRKEETÄ,FINNAIR KUULEMA PERII LIPUN MUUTOSKULUT.
- SuperKamalaa
Kaksi viikkoa kulunut eikä rahoja ole vieläkään palautettu tililleni. Ne muutamat kerrat kun olen saanut jonkun langan päähän lukemattomien yrityskertojen ja jonottamisen jälkeen, aina luvataan pikemmiten hoitaa asia...
- jhhgjb
SuperKamalaa kirjoitti:
Kaksi viikkoa kulunut eikä rahoja ole vieläkään palautettu tililleni. Ne muutamat kerrat kun olen saanut jonkun langan päähän lukemattomien yrityskertojen ja jonottamisen jälkeen, aina luvataan pikemmiten hoitaa asia...
Olisit maksanut luottokortilla niin aina voit reklamoida jos joku menee pieleen. Yleensä saat luottoyhtiöltä rahat takaisin ja luottoyhtiö velkoo kyseistä firmaa. Ongelma siis siirtyy luottoyhtiölle . Esim konkurssitapauksessa rahat palautuivat melko nopeasti tilille kun taas ne jotka olivat matkansa maksaneet muutoin kuin kortilla saivat odottaa saataviaan kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302796Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081817Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si721300- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431198Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?761131- 311008
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa97997