Kannattaa olla varovainen asioidessa ko. yrityksen sivuilla ja varsinkin jos on aikomus maksaa verkkopankin kautta tilatut liput ym. Varasin perheelleni lennot Supersaverin kautta ja (epäonnekseni) maksoin verkkopankin kautta. Kun olin maksun suorittanut, varaus jäi "pyörimään" ja odottamaan vahvistusta maksusta ja varauksesta, joita ei tietenkään koskaan tullut. Rahat olivat kyllä lähteneet tililtäni. Nyt tuskainen prosessi saada joku kiinni heidän puhelinpalvelusta, jossa jonotin yli puoli tuntia ja olin palveluvuorossanumerolla 1, kun puhelu yhtäkkiä siirtyikin jonon hännille! Epäilen vahvasti, ettei siellä muuta asiakaspalvelijaa olekaan kuin automaattinen nauha pyörimässä. Sähköpostiviesteihin ei kukaan vastaa, ainoastaan tule automaattiviesti, että vastaus tulee, niin kuin minulle, kolmen (3) päivän päästä! Ajatella, jos on lähilähtö kyseessä! Sinne meni rahat eikä matkaan pääse! Tämä oli ensimmäinen kerta kun yritin käyttää Supersaveria ja varmasti viimeinen samalla kertaa.
SuperSaver otti rahat muttei antanut mitään tilalle! Varoitus!
4
268
Vastaukset
- SuperKamalaa
Neljä päivää olen odottanut ja yrittänyt saada jonkun "ihmisen" vastauksen ongelmaani. Turhaan! Uusia automaattiviestejä tulee sähköpostiini, että ruuhkaa on, emme kerkiä palvelemaan. Taitaa olla tuhat euroa mennyt kankkulan kaivoon :(
- EI KOSKAAN ENÄÄ
Mulla kanssa paskoja kokemuksia supersaverista,varasin sieltä finskin lennot menopaluu kuopio-hki-bangkok,varasin ja maksoin tammikuussa,nyt finnair perui bangkok-hki lennon,siirsi kylläkin veloituksetta seuraavalle päivälle,MUTTA jatkolennon siirto helsinki -kuopio välille olis maksanut lisää 352e!!!!!!TOSI TÖRKEETÄ,FINNAIR KUULEMA PERII LIPUN MUUTOSKULUT.
- SuperKamalaa
Kaksi viikkoa kulunut eikä rahoja ole vieläkään palautettu tililleni. Ne muutamat kerrat kun olen saanut jonkun langan päähän lukemattomien yrityskertojen ja jonottamisen jälkeen, aina luvataan pikemmiten hoitaa asia...
- jhhgjb
SuperKamalaa kirjoitti:
Kaksi viikkoa kulunut eikä rahoja ole vieläkään palautettu tililleni. Ne muutamat kerrat kun olen saanut jonkun langan päähän lukemattomien yrityskertojen ja jonottamisen jälkeen, aina luvataan pikemmiten hoitaa asia...
Olisit maksanut luottokortilla niin aina voit reklamoida jos joku menee pieleen. Yleensä saat luottoyhtiöltä rahat takaisin ja luottoyhtiö velkoo kyseistä firmaa. Ongelma siis siirtyy luottoyhtiölle . Esim konkurssitapauksessa rahat palautuivat melko nopeasti tilille kun taas ne jotka olivat matkansa maksaneet muutoin kuin kortilla saivat odottaa saataviaan kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1221580
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016