Kannattaa olla varovainen asioidessa ko. yrityksen sivuilla ja varsinkin jos on aikomus maksaa verkkopankin kautta tilatut liput ym. Varasin perheelleni lennot Supersaverin kautta ja (epäonnekseni) maksoin verkkopankin kautta. Kun olin maksun suorittanut, varaus jäi "pyörimään" ja odottamaan vahvistusta maksusta ja varauksesta, joita ei tietenkään koskaan tullut. Rahat olivat kyllä lähteneet tililtäni. Nyt tuskainen prosessi saada joku kiinni heidän puhelinpalvelusta, jossa jonotin yli puoli tuntia ja olin palveluvuorossanumerolla 1, kun puhelu yhtäkkiä siirtyikin jonon hännille! Epäilen vahvasti, ettei siellä muuta asiakaspalvelijaa olekaan kuin automaattinen nauha pyörimässä. Sähköpostiviesteihin ei kukaan vastaa, ainoastaan tule automaattiviesti, että vastaus tulee, niin kuin minulle, kolmen (3) päivän päästä! Ajatella, jos on lähilähtö kyseessä! Sinne meni rahat eikä matkaan pääse! Tämä oli ensimmäinen kerta kun yritin käyttää Supersaveria ja varmasti viimeinen samalla kertaa.
SuperSaver otti rahat muttei antanut mitään tilalle! Varoitus!
4
246
Vastaukset
- SuperKamalaa
Neljä päivää olen odottanut ja yrittänyt saada jonkun "ihmisen" vastauksen ongelmaani. Turhaan! Uusia automaattiviestejä tulee sähköpostiini, että ruuhkaa on, emme kerkiä palvelemaan. Taitaa olla tuhat euroa mennyt kankkulan kaivoon :(
- EI KOSKAAN ENÄÄ
Mulla kanssa paskoja kokemuksia supersaverista,varasin sieltä finskin lennot menopaluu kuopio-hki-bangkok,varasin ja maksoin tammikuussa,nyt finnair perui bangkok-hki lennon,siirsi kylläkin veloituksetta seuraavalle päivälle,MUTTA jatkolennon siirto helsinki -kuopio välille olis maksanut lisää 352e!!!!!!TOSI TÖRKEETÄ,FINNAIR KUULEMA PERII LIPUN MUUTOSKULUT.
- SuperKamalaa
Kaksi viikkoa kulunut eikä rahoja ole vieläkään palautettu tililleni. Ne muutamat kerrat kun olen saanut jonkun langan päähän lukemattomien yrityskertojen ja jonottamisen jälkeen, aina luvataan pikemmiten hoitaa asia...
- jhhgjb
SuperKamalaa kirjoitti:
Kaksi viikkoa kulunut eikä rahoja ole vieläkään palautettu tililleni. Ne muutamat kerrat kun olen saanut jonkun langan päähän lukemattomien yrityskertojen ja jonottamisen jälkeen, aina luvataan pikemmiten hoitaa asia...
Olisit maksanut luottokortilla niin aina voit reklamoida jos joku menee pieleen. Yleensä saat luottoyhtiöltä rahat takaisin ja luottoyhtiö velkoo kyseistä firmaa. Ongelma siis siirtyy luottoyhtiölle . Esim konkurssitapauksessa rahat palautuivat melko nopeasti tilille kun taas ne jotka olivat matkansa maksaneet muutoin kuin kortilla saivat odottaa saataviaan kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy381021Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740