Kannattaa olla varovainen asioidessa ko. yrityksen sivuilla ja varsinkin jos on aikomus maksaa verkkopankin kautta tilatut liput ym. Varasin perheelleni lennot Supersaverin kautta ja (epäonnekseni) maksoin verkkopankin kautta. Kun olin maksun suorittanut, varaus jäi "pyörimään" ja odottamaan vahvistusta maksusta ja varauksesta, joita ei tietenkään koskaan tullut. Rahat olivat kyllä lähteneet tililtäni. Nyt tuskainen prosessi saada joku kiinni heidän puhelinpalvelusta, jossa jonotin yli puoli tuntia ja olin palveluvuorossanumerolla 1, kun puhelu yhtäkkiä siirtyikin jonon hännille! Epäilen vahvasti, ettei siellä muuta asiakaspalvelijaa olekaan kuin automaattinen nauha pyörimässä. Sähköpostiviesteihin ei kukaan vastaa, ainoastaan tule automaattiviesti, että vastaus tulee, niin kuin minulle, kolmen (3) päivän päästä! Ajatella, jos on lähilähtö kyseessä! Sinne meni rahat eikä matkaan pääse! Tämä oli ensimmäinen kerta kun yritin käyttää Supersaveria ja varmasti viimeinen samalla kertaa.
SuperSaver otti rahat muttei antanut mitään tilalle! Varoitus!
4
191
Vastaukset
- SuperKamalaa
Neljä päivää olen odottanut ja yrittänyt saada jonkun "ihmisen" vastauksen ongelmaani. Turhaan! Uusia automaattiviestejä tulee sähköpostiini, että ruuhkaa on, emme kerkiä palvelemaan. Taitaa olla tuhat euroa mennyt kankkulan kaivoon :(
- EI KOSKAAN ENÄÄ
Mulla kanssa paskoja kokemuksia supersaverista,varasin sieltä finskin lennot menopaluu kuopio-hki-bangkok,varasin ja maksoin tammikuussa,nyt finnair perui bangkok-hki lennon,siirsi kylläkin veloituksetta seuraavalle päivälle,MUTTA jatkolennon siirto helsinki -kuopio välille olis maksanut lisää 352e!!!!!!TOSI TÖRKEETÄ,FINNAIR KUULEMA PERII LIPUN MUUTOSKULUT.
- SuperKamalaa
Kaksi viikkoa kulunut eikä rahoja ole vieläkään palautettu tililleni. Ne muutamat kerrat kun olen saanut jonkun langan päähän lukemattomien yrityskertojen ja jonottamisen jälkeen, aina luvataan pikemmiten hoitaa asia...
- jhhgjb
SuperKamalaa kirjoitti:
Kaksi viikkoa kulunut eikä rahoja ole vieläkään palautettu tililleni. Ne muutamat kerrat kun olen saanut jonkun langan päähän lukemattomien yrityskertojen ja jonottamisen jälkeen, aina luvataan pikemmiten hoitaa asia...
Olisit maksanut luottokortilla niin aina voit reklamoida jos joku menee pieleen. Yleensä saat luottoyhtiöltä rahat takaisin ja luottoyhtiö velkoo kyseistä firmaa. Ongelma siis siirtyy luottoyhtiölle . Esim konkurssitapauksessa rahat palautuivat melko nopeasti tilille kun taas ne jotka olivat matkansa maksaneet muutoin kuin kortilla saivat odottaa saataviaan kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tykkään sinusta tosi tosi paljon
Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska543593- 1642220
Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli2091901Mitä tehdä asialle?
Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill1351802Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?
Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä3721225- 801185
- 2351125
- 1341051
Olen pahoillani mies
Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari55980- 74940