Oon amiksen ekalla, opiskelen kokki/tarjoilja ja oon todennut ettei tää ala oo yhtään mua varten ja haluaisin lopettaa..Mietin vaan, että...
1. saanko enää myytyä tai palautettua jo ostettuja kirjoja ja kahtia kokkivaatteita...
2. mitä vaihtoehtoja mulla olis jatkoa varten? mihin voin näin kesken vuoden mennä, ammattistartille?
3. en tiiä miten sanoisin tän mun äitille, se oli niin ylpee kun pääsin mun ensimmäiseen hakutoiveeseen ja muutenkin..
auttakaa ees vaikka kertomalla jos on kokemusta alan lopettamisesta, että mihin itse menitte jne..
APUA!?
6
120
Vastaukset
- näin myö nyt tehdään
Käyt nyt koulun mukisematta loppuun ja mietit mikä susta vois isona tulla ja haet ammattikorkeeseen amiksen jälkeen.
- Aloittaja jatkaa
Se ei nyt ole vaihtoehtona..mulla on liikaa ahdistusta ja stressiä tällä alalla, joten vaihtoehtoja on löydyttävä..
- lopetan
Täällä 1 joka suunnittelee kanssa kesken lopettamista, olisi kiva tietää vastaukset noihin myös??
- pyydäapua
Ota yhteys opinto-ohjaajaan ja kerro vaihtotoivesitasi-
- näinvoikäydä
Kenen arvelisit olevan halukas ostamaan kirjasi ja vaatteesi? Vie kirpputorille. Varsinkin vaatteiden kanssa on hankalaa, kun ne ei sovi kaikille.
Mene töihin, jos pääset.
Vanhemmat ovat tosi pettyneitä. Heille on tosi noloa joutua kertomaan kaikille, ettet sitten pärjännytkään koulussa. Siinä ei selitykset auta. Mutta sinä itse kai kaikkein pettynein olet. - Mistä näitä riittää?
Hoksasitko tuon jo oppilaitoksesi orientaatiopäivän iltapäivällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833