Vain Saapuneet + leveästi vain viivaa?

Kiusattu, Kiusattu!!

Useamman päivän kirjautuessa postille on tullut vain leveä 'viivoitettu' näkymä, jossa Saapuneet. Yläreunassa ei edes nappuloita joista saisi klikattua muualle. Jossakin on vihreä painike, ilmeisesti uuden kirjoitusta varten.

Mutta, miksi ei pääse Lähetettyihin, se olisi nyt just tärkeä.

Miksi nyt ei edes tämä uusi perusnäkymä tule sellaisena kun se jo välillä oli, toimikin, vaan tulee jokin aivan pelkistetty mitätön näkymä, jolla ei tee mitään. En käsitä?

5

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiusattu, Kiusattu!!

      Miksi en halutessani pääse takaisin S24-boxiin katsomaan Lähetettyjä? Pitäisi päästä joko heti tai myöhemmin näkemään, mitä lähetin menemään, mutta tulee juuri tuo edellä mainittu ilmiö.
      Miksi kukaan ei komentoi... S24, please, neuvo!

    • tuskanhiki

      Sama täällä masentavaa, kun ei nää edes vaivaudu vastaamaan, koska ongelna poistuu.

    • Onkelmia

      Minulla ja 2 tuttavallani on ollut tämä sama ongelma jo Elokuusta lähtien eli :

      " Useamman päivän kirjautuessa postille on tullut vain leveä 'viivoitettu' näkymä, jossa Saapuneet. Yläreunassa ei edes nappuloita joista saisi klikattua muualle. Jossakin on vihreä painike, ilmeisesti uuden kirjoitusta varten. "

      Jossain vaiheessa luulimme, että vika johtuu siitä, että käytämme läppäreissä Firefox-selainta. Kokeilimme parilla muulla selaimella : Explorer ja Opera.

      Tulos oli täsmälleen sama kuin Firefoxilla. Ilmeisesti S24-posti on nykyään suunniteltu vain tabletteja ja kännyköitä varten.

      • liisaihmemaan

        Sama täällä ei toimi ei . Olen aivan neuvoton........


    • Kiusattu, Kiusattu!!

      Nyt on mennyt OK hyvin taas!


      Huomatkaa myös, että postilla ollessa oikealla lukee jotenkin "Muokkaa näkymää" ja sen alla vielä toinenkin otsikko (nyt en muista kuin se meni), niin näitä kannattaa klikata, kokeilla väkäsiä eri kohtiin ja siten säädellä näkymää!
      = Saa muokkailtua mieleiseksi, minulla melkein on kuin ennen nyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2043
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1722
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      253
      1680
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      65
      1670
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      106
      1492
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1423
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1217
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1213
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      46
      1187
    Aihe