Kertokaahan jotka olette sinne asti päässeet.
Millaista on harrastaa seksiä?
18
1563
Vastaukset
- tyttö17v
aivan ihanaa
- :D Nainen
Itse seksi on mukavaa, ensimmäisillä kerroilla yleensä myös jotenkin jännittävää, yhdyntä sen sijaan tylsää, niinku oikeesti.
- 15wwtyyttyyy
ihanaa :3 seksi kokonaisuudessa on aivan ihanaaa mutta itse tykkään enemmän seksissä nuolemisest ja näis, yhdyntä ei niin ihanaa oo mutta on sekin ihanaa kun molemmat osaa sen oikein.
- kvinkvink
kokeile itte ;))))
- tylsää.
Se on hauskaa ekoilla kerroilla mutta vähän ajan kuluttua muuttuu arkipäiväseks ja siihen ei enää niin syty.
- dsdssdsdds
Joo, oikeestaan samaa kun mitä muutkin sanoneet. Onhan se miellyttävää ja hauskaa puuhaa, mutta ei mitään elämää suurempaa. Kun ensimmäistä kertaa onnisti, niin oli toisaalta jonkunlainen voittajafiilis, mutta vaikka kokemus olikin hyvä, niin silti vähän pettynyt olo.
tekee tosi ihanaa
- kaheksantoistavee
itse voin jo aika kokeneena "naisena" sanoa että eka kerta varmasti jännittää! itselläni sujui ihan ok.... mutta kun harrastin ekaa kertaa nykyisen poikaystäväni kanssa niin en uskaltanut ilman alkoholia :D ja oli ysin päättärit :D ei kannata päissään! miehen sukupuolielin näyttää pieneltä ja vain just ja just seisoo! ja nainen ei oikein tunne mitään eikä siitä jää kummallekkaan oikeen mitään käteen.. pikkuhiljaa tutustuttiin nykyisen poikaystäväni kanssa toisiimme ja vaikka minä olin se kokeneempi niin ensikertalainen poikaystäväni opetti minua todella paljon! sain hänen kanssaan ensimmäisen orgasmini ja seksi on nykyään aivan mahtavaa vielä 2,5 vuoden jälkeen. ja hänellä on ihan normimittainen penis eli n.10-12cm ja osaa käyttää sitä todella hyvin! ei se koko vaan miten sitä käyttää! hänen kanssaan opin nauttimaan seksistä todella paljon! ja ensimmäinen poikaystäväni jolla oli todella suuri penis ei saanut vuoden seurustelun aikana yhtään orgasmia minulle :o mutta pojat jos ette saa tytölle orgasmia niin koettakaa kaikkea mistä tyttö tykkää (omalla suostumuksella!) ja muistakaa pitkä esileikki! mutta jos se ei onnistu voi olla vain että tyttö on yksi niistä jotka eivät ikinä tule saamaan orgasmia... mutta koettakaa kaikkenne! ONNEA!
tosi ihana onharasta seksiä siinä nauttu kumpikinosapuoli
- PunapyllyPaviaani™
Mielestäni on oikein mukavaa leipoa pullia samalla, kun katsoo Kauniita ja Rohkeita TV:stä illansaatossa kahvia Muumi-mukista siemaillen. Näiden seikkojen vallitessa voisinkin todeta, että seksi on todella miellyttävää.
-PunapyllyPaviaani - ihan huippuuu
Kun ekaa kertaa seisokissa saat työntää pimpsan sisään, niin se tuntuu taivaalliselta. Lämmin kosteet pimpsa lihakset puristaa kullia joka suunnalta ja tuntuu siltä että tulee samantien....työnnät kullin ihan niin syvälle kuin voit ja karvat osuu karvoja vasten ja pallit heilahtaa pyllyä vasten ja ett halua ikinä ottaa pois sitä sieltä. Sulla on vaan hymy huulilla ja tuntuu ettei elämässä ole huolen häivää.
Kaikki ajatus on poissa kuin olisit pöllyssä....ja ett halua ikinä erota tästä naisesta.
Tällä tavalla tytöt saatte pidettyä miehen kuin miehen itsellänne ! - Karlana
Tytöt! Sattuuko eka kerta kamalasti? :
- pete rauta
no tottakaaaiii
- lijkujj
kyllä se ekalla kerralla ku se työnsi sisään mut sit ei sen jälkee enää
- pete rauta
ahah muna pilluun 5/6 ebin tntuu samalta kuin tunkisi nakkia peppuun :Ddd
- ebin kporianbeeri
Gurg bil on bars
- peder raudala
tuntuu kuin olisi heroiini ebi 2/6
- juusto vittula
eeebinn kurgun suolisgo barta agama olisi sieni metsä öö moi asmo jos luet täöt oot hor
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613141Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa982132- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122