Hei!Mikähän vaivaa toyota yaris versoa(-01)kun palaa "security"valo?
security
tietämätön
6
7024
Vastaukset
- jarpalla 150 tuhatta
Eikös se liity siihen radioon/cd soittimeen? Ja mun mielestä se valo vilkkuu eikä pala jatkuvasti kun auto on parkissa. Ei se ainakaan ole mitään vakavaa.
- tietäjäyrppa
Sen ei pitäisi palaa, vaan vilkkua.
Valo tarkoittaa että käynnistyksenesto on aktivoitunut. - jarpalla 150 tuhatta
Juu tuli tänään kanssa mieleen että on käynnistykseneston valo. Aika lailla turha valo mielestäni
- kiokemäemäenväki
kuittaa se
lämmityslaite kakkoselle, pakki päälle ja virta päälle
samalla painat tööttiä 9 kertaa lyhyesti ja käännät virrat pois valo on kuitattu- Anonyymi
No just.
- toyonisti
se on varoitusvalo kun köyhät katsovat auton sisälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991