Kävi niinkuin Sulo Vileenille Tankki täyteen ohjelmassa, ostin kun kerta halvalla sain. Siis Nissan Micra. Vm 1999,1.0, kilometrejä 100 t. Tämän perintöauton historiasta en tiedä yhtikäs mitään. Pari kysymystä tuli ajankohtaiseksi. Vaihdetaanko , ja jos vahdetaan, milloin öljy vaihteistoon, entä jakopää? Joku tiesi, että ketjulla pelaa, ei siis hihnanvaihtoa. Jos joku tietää ja vaivautuu vastaamaan, kiitos etukäteen. Ps. vaimo ihastui tähän valoisaan pikkukäppärään kauppareissuille niin, että taitaa kaara jäädä taloon.
5 pyörää, ratti mukaanlukien
2
249
Vastaukset
- micraisti
Vaihteistoöljyä ei tarvitse vaihtaa säännöllisesti, mutta on tarkastettava, että sitä on sopivasti ja se on hyvälaatuista. Kun vaihdat vaihteistoöljyt, niin saat mielenrauhan asian suhteen. Ei ole kummoinen kustannus. Moottoriöljyt ja suodattimen olen omaan Micraan vaihtanut kerran vuodessa tai 15 tkm välein. Täyssynteettistä öljyä olen käyttänyt ja hyvin toimii. Jakopää on ketjulla, joten sen ei pitäisi aiheuttaa toimenpiteitä.
Pohja ja alahelmat kannattaa tarkastaa ruosteiden osalta ja käsitellä vaikka jollain alustasuoja-aineella. Ostat putelin kaupasta ja suihkutat sillä. Alahelman olakkeesta, mistä nostetaan autoa tunkilla, niin koeta varoa rikkomasta niistä kohti maalipintaa. Ottaa ruosteen siitä helmakotelon sisälle ja ruoste syö tuon nostokohdan nopeasti hajalle. - parkkeeraaja
Micraistille : Kiitos vastauksesta. Vaihteistoöljyn vaidossa selvisi sellainenkin seikka, että vaijerilla toimivan kytkimen säädöt olivat jääneet tekemättä. Tulipa sekin hoidettua samaan hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882