Mitä kokemuksii jengil on starsist?
Ite oon pelaillu nyt jonku aikaa ja lyhyen ajan sisällä hävinny 4x taskuässillä joilla oon puskenu all-in ennen floppii.
2 kertaa T9:lle, kerran K8:lle ja kerran 38:lle :DD kaikki nämä vielä offsuit.
Toisin sanoen, mitäs vittua? :D
Livenä veikkaan et sais aika mont re-roundii vetää ennen ku tää toteutuis
Pokerstarsin "varianssi" uudella tasolla
3
197
Vastaukset
- starsinrng
JATKOA:
Tämän lisäksi käsittämättömän paljon bad beateja, ohivetoja vaikka olen ollut parhaimmillaan 97% suosikki :D - vitun_ääliö
Onpas vitun mahdotonta.
- pokerstars is rigged
Pokerstars on rigattu. Siellä häviää vähintään 7,4% useammin kuin pitäisi oddsien mukaan. Tilastoja on jo yli 200 000 kättä, jotka julkaisen, kunhan saan kaikki analysoitua.
Itselleni käy niin että häviän lopulta ässäparilla, jos en muilla käsillä lähde mukaan isoon pottiin. Useammin käy kuitenkin niin, että häviän KK tai QQ parilla, sillä pelaan all in pre-flop vain näillä; oddsien mukaan JJ tai pienempi häviää yli 50 % käsistä 6 hengen pöydässä. Tämä näin neuvoksi idiooteille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108