Lennot Vilnaan n. 200 euroa menopaluu ja linja-auto Tallinnasta 20 euroa suunta, mutta matkakin kestää autolla.
Mikä olisi hyvä ja halpa hotelli. Netistä katsoessa ihmetyttää nuo hinnat: hotellit ovat kalliimpia kuin Suomessa.
Ja matkatoimiston pakettimatkalla vuorokausi tulisi halvemmaksi. Mikä on tuon matkatoimiston kytkykaupan takana?
Vilnaan
6
849
Vastaukset
- Jossu
hei,
matkatoimistoilla on olemassa sopimushinnat hotelliin jotka ovat ns. rackrateja halvempia useissa kohteissa, joten siitä johtuumatkatoimistojen halvemmat hinnat hotelleissa.
Toki joillakin hotelleilla voi olla hurjan halpoja nettitarjouksia.
Kannattaa kysyä, että mitä pelkkä majoitus maksaisi matkatoimiston kautta. - Artsi
Kysele suoraan hotelleista. Vastaavat sähköposteihin nopeasti ja tarjoavat usein halvemmalla kuin hinnastoissaan mainostavat.
- henrychinaski
Niin, täytyisi vain käydä juomassa siellä muutama olut ja käydä killistelemässä Frank Zapan patsasta.
Onhan kaupunki elävä.
Minulle riittää tyyny laskea pää lepoon. En kaipaa mitään aamupaloja. Vihaan hotellien aamupalojen tyrkyttämisestä tai yleensäkään aamupalojen olemassaolosta hotellissa. Minä kuljen luokse paikallisten. Otan paikallisten lehden vaikka en ymmärrä kieltä.- maama
takia ei kannata vaivautua! muuten toki , mutta ko. patsas ympäristöineen oli pettymyt ainakin mulle
- Tellurium
Mikset harkitsisi hotellin sijaan hostellia, guest house majoitusta, bed & breakfast paikkoja. Hinnat huomattavasti halvemmat ja siistejä paikkoja löytyy. Tässä yksi vaihtoehto:
http://www.litinterp.com/view.php?ch=BB&lg=EN - Itsekin kysynyt
Joo, sähköpostilla vaan yhteys paikalliseen hostelliin! Todella paljon edullisemmat hinnat kuin netissä heidän kotisivuillaan.
Kokeile tätä:
http://www.hostelz.com/ . Minä sain JNN hostellista todella edullisen majoituksen aamupaloineen päivineen. Menen sinne vapun aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176