Moi!
Olisin kiinnostunut hankkimaan uuteen, turhan valkoiseen kotiini muutaman grafiikkatyön. Asun Tampereella ja kysymykseni kuuluukin satutteko te tietämään hyvää, taidegrafiikkaa myyvää yritystä Tampereelta? Kiitos ja anteeks!
-T
Grafiikan myyntiyrityksiä?
6
1319
Vastaukset
- kannattaa käydä!
Tampereella, Finlaysonilla, on Suomen ainutlaatuisin grafiikanpaja,Grafiikanpaja Himmelblau, jossa on Suomen ykköstaiteilijoiden grafiikanteokset myynnissä! Siellä sitä on taidegrafiikkaa graafikoilta ja muidenkin kuvataiteenalojen edustajien tekemänä.
Sitten on taidekeskus Mältinranta, Tampereen taiteilijaseuran galleria, jossa on myös myyntikokoelma ja taidelainaamo. Sieltä löytyy puolestaan paikallisten tekijöiden taidetta. Grafiikkaa, maalauksia ja veistoksia.- agency
Onkohan niillä web-saitteja? Voisi kiinnostaa
tositarkoituksella. - pitää...
agency kirjoitti:
Onkohan niillä web-saitteja? Voisi kiinnostaa
tositarkoituksella....päästä paikan päälle katsomaan. Lahden taidepanimolla on myytävänä taidegrafiikkaa Lahden taidegraafikot ry;n jäseniltä. Jos panimolla käyt voit itse selata vedoksia vapaasti. Suomen taidegraafikoilta saa myös tietysti vedoksia.
- ostaa
Kannattaa tutustua taidegrafiikkaan ja taidegraafikoiden tuotantoihin Suomessa. Tutki esim. internettiä. Kun löydät mieleistäsi, osta suoraan taiteilijalta. Säästät myös todennäköisesti rahaa.
Täällä on ainakin grafiikkaa:
www.taidegraafikot.fi- apukädet
Taiteilijat päättävät itse teoksilleen hinnan. Hinnan ei pitäisi nousta enää myyntipaikassa (välittäjät, galleriat, liitot, taiteilijaseurat). Liittojen ja taiteilijaseurojen myyntipaikat ja ne pajat joissa taiteilijat itse työskentelevät ovat toki turvallisimpia ostopaikkoja. Ja ne galleriat, jossa taiteilija pitää yksityisnäyttelyään. Noissa paikoissa voi tavata itse taiteilijankin.
Moni taiteilija ei halua itse myydä teoksia työhuoneeltaan. Varsinkaan suosituimmat tekijät eivät yleensä halua myyntityötä tehdä itse -vie työaikaa- vaan ohjaavat asiakkaan välittäjänsä luokse.
Sitten eriasia on, kun ostaa vanhaa taidetta. Hinnat ovat mitä tahansa.
Tai joku klassikoksi muodostunut teos, joka on tullut myyntiin. Siitä elävä taiteilija onnekseen saa jälleenmyyntikorvauksen, 5% hinnasta. Ainakin pitäisi saada.
- myytävänä
3kpl litografiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021589
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821240- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111979Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210784Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57753- 119703
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698