Moi!
Olisin kiinnostunut hankkimaan uuteen, turhan valkoiseen kotiini muutaman grafiikkatyön. Asun Tampereella ja kysymykseni kuuluukin satutteko te tietämään hyvää, taidegrafiikkaa myyvää yritystä Tampereelta? Kiitos ja anteeks!
-T
Grafiikan myyntiyrityksiä?
6
1308
Vastaukset
- kannattaa käydä!
Tampereella, Finlaysonilla, on Suomen ainutlaatuisin grafiikanpaja,Grafiikanpaja Himmelblau, jossa on Suomen ykköstaiteilijoiden grafiikanteokset myynnissä! Siellä sitä on taidegrafiikkaa graafikoilta ja muidenkin kuvataiteenalojen edustajien tekemänä.
Sitten on taidekeskus Mältinranta, Tampereen taiteilijaseuran galleria, jossa on myös myyntikokoelma ja taidelainaamo. Sieltä löytyy puolestaan paikallisten tekijöiden taidetta. Grafiikkaa, maalauksia ja veistoksia.- agency
Onkohan niillä web-saitteja? Voisi kiinnostaa
tositarkoituksella. - pitää...
agency kirjoitti:
Onkohan niillä web-saitteja? Voisi kiinnostaa
tositarkoituksella....päästä paikan päälle katsomaan. Lahden taidepanimolla on myytävänä taidegrafiikkaa Lahden taidegraafikot ry;n jäseniltä. Jos panimolla käyt voit itse selata vedoksia vapaasti. Suomen taidegraafikoilta saa myös tietysti vedoksia.
- ostaa
Kannattaa tutustua taidegrafiikkaan ja taidegraafikoiden tuotantoihin Suomessa. Tutki esim. internettiä. Kun löydät mieleistäsi, osta suoraan taiteilijalta. Säästät myös todennäköisesti rahaa.
Täällä on ainakin grafiikkaa:
www.taidegraafikot.fi- apukädet
Taiteilijat päättävät itse teoksilleen hinnan. Hinnan ei pitäisi nousta enää myyntipaikassa (välittäjät, galleriat, liitot, taiteilijaseurat). Liittojen ja taiteilijaseurojen myyntipaikat ja ne pajat joissa taiteilijat itse työskentelevät ovat toki turvallisimpia ostopaikkoja. Ja ne galleriat, jossa taiteilija pitää yksityisnäyttelyään. Noissa paikoissa voi tavata itse taiteilijankin.
Moni taiteilija ei halua itse myydä teoksia työhuoneeltaan. Varsinkaan suosituimmat tekijät eivät yleensä halua myyntityötä tehdä itse -vie työaikaa- vaan ohjaavat asiakkaan välittäjänsä luokse.
Sitten eriasia on, kun ostaa vanhaa taidetta. Hinnat ovat mitä tahansa.
Tai joku klassikoksi muodostunut teos, joka on tullut myyntiin. Siitä elävä taiteilija onnekseen saa jälleenmyyntikorvauksen, 5% hinnasta. Ainakin pitäisi saada.
- myytävänä
3kpl litografiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983