Moi!
Olisin kiinnostunut hankkimaan uuteen, turhan valkoiseen kotiini muutaman grafiikkatyön. Asun Tampereella ja kysymykseni kuuluukin satutteko te tietämään hyvää, taidegrafiikkaa myyvää yritystä Tampereelta? Kiitos ja anteeks!
-T
Grafiikan myyntiyrityksiä?
6
1355
Vastaukset
- kannattaa käydä!
Tampereella, Finlaysonilla, on Suomen ainutlaatuisin grafiikanpaja,Grafiikanpaja Himmelblau, jossa on Suomen ykköstaiteilijoiden grafiikanteokset myynnissä! Siellä sitä on taidegrafiikkaa graafikoilta ja muidenkin kuvataiteenalojen edustajien tekemänä.
Sitten on taidekeskus Mältinranta, Tampereen taiteilijaseuran galleria, jossa on myös myyntikokoelma ja taidelainaamo. Sieltä löytyy puolestaan paikallisten tekijöiden taidetta. Grafiikkaa, maalauksia ja veistoksia.- agency
Onkohan niillä web-saitteja? Voisi kiinnostaa
tositarkoituksella. - pitää...
agency kirjoitti:
Onkohan niillä web-saitteja? Voisi kiinnostaa
tositarkoituksella....päästä paikan päälle katsomaan. Lahden taidepanimolla on myytävänä taidegrafiikkaa Lahden taidegraafikot ry;n jäseniltä. Jos panimolla käyt voit itse selata vedoksia vapaasti. Suomen taidegraafikoilta saa myös tietysti vedoksia.
- ostaa
Kannattaa tutustua taidegrafiikkaan ja taidegraafikoiden tuotantoihin Suomessa. Tutki esim. internettiä. Kun löydät mieleistäsi, osta suoraan taiteilijalta. Säästät myös todennäköisesti rahaa.
Täällä on ainakin grafiikkaa:
www.taidegraafikot.fi- apukädet
Taiteilijat päättävät itse teoksilleen hinnan. Hinnan ei pitäisi nousta enää myyntipaikassa (välittäjät, galleriat, liitot, taiteilijaseurat). Liittojen ja taiteilijaseurojen myyntipaikat ja ne pajat joissa taiteilijat itse työskentelevät ovat toki turvallisimpia ostopaikkoja. Ja ne galleriat, jossa taiteilija pitää yksityisnäyttelyään. Noissa paikoissa voi tavata itse taiteilijankin.
Moni taiteilija ei halua itse myydä teoksia työhuoneeltaan. Varsinkaan suosituimmat tekijät eivät yleensä halua myyntityötä tehdä itse -vie työaikaa- vaan ohjaavat asiakkaan välittäjänsä luokse.
Sitten eriasia on, kun ostaa vanhaa taidetta. Hinnat ovat mitä tahansa.
Tai joku klassikoksi muodostunut teos, joka on tullut myyntiin. Siitä elävä taiteilija onnekseen saa jälleenmyyntikorvauksen, 5% hinnasta. Ainakin pitäisi saada.
- myytävänä
3kpl litografiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761695Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161421- 511261
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 471025