Moi!
Olisin kiinnostunut hankkimaan uuteen, turhan valkoiseen kotiini muutaman grafiikkatyön. Asun Tampereella ja kysymykseni kuuluukin satutteko te tietämään hyvää, taidegrafiikkaa myyvää yritystä Tampereelta? Kiitos ja anteeks!
-T
Grafiikan myyntiyrityksiä?
6
1373
Vastaukset
- kannattaa käydä!
Tampereella, Finlaysonilla, on Suomen ainutlaatuisin grafiikanpaja,Grafiikanpaja Himmelblau, jossa on Suomen ykköstaiteilijoiden grafiikanteokset myynnissä! Siellä sitä on taidegrafiikkaa graafikoilta ja muidenkin kuvataiteenalojen edustajien tekemänä.
Sitten on taidekeskus Mältinranta, Tampereen taiteilijaseuran galleria, jossa on myös myyntikokoelma ja taidelainaamo. Sieltä löytyy puolestaan paikallisten tekijöiden taidetta. Grafiikkaa, maalauksia ja veistoksia.- agency
Onkohan niillä web-saitteja? Voisi kiinnostaa
tositarkoituksella. - pitää...
agency kirjoitti:
Onkohan niillä web-saitteja? Voisi kiinnostaa
tositarkoituksella....päästä paikan päälle katsomaan. Lahden taidepanimolla on myytävänä taidegrafiikkaa Lahden taidegraafikot ry;n jäseniltä. Jos panimolla käyt voit itse selata vedoksia vapaasti. Suomen taidegraafikoilta saa myös tietysti vedoksia.
- ostaa
Kannattaa tutustua taidegrafiikkaan ja taidegraafikoiden tuotantoihin Suomessa. Tutki esim. internettiä. Kun löydät mieleistäsi, osta suoraan taiteilijalta. Säästät myös todennäköisesti rahaa.
Täällä on ainakin grafiikkaa:
www.taidegraafikot.fi- apukädet
Taiteilijat päättävät itse teoksilleen hinnan. Hinnan ei pitäisi nousta enää myyntipaikassa (välittäjät, galleriat, liitot, taiteilijaseurat). Liittojen ja taiteilijaseurojen myyntipaikat ja ne pajat joissa taiteilijat itse työskentelevät ovat toki turvallisimpia ostopaikkoja. Ja ne galleriat, jossa taiteilija pitää yksityisnäyttelyään. Noissa paikoissa voi tavata itse taiteilijankin.
Moni taiteilija ei halua itse myydä teoksia työhuoneeltaan. Varsinkaan suosituimmat tekijät eivät yleensä halua myyntityötä tehdä itse -vie työaikaa- vaan ohjaavat asiakkaan välittäjänsä luokse.
Sitten eriasia on, kun ostaa vanhaa taidetta. Hinnat ovat mitä tahansa.
Tai joku klassikoksi muodostunut teos, joka on tullut myyntiin. Siitä elävä taiteilija onnekseen saa jälleenmyyntikorvauksen, 5% hinnasta. Ainakin pitäisi saada.
- myytävänä
3kpl litografiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?722699Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,252448Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville402117Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.131986Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1081472- 1671343
- 511011
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa28954IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16768Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois99761