on se saatana kumma että ensin mainostetaan niin koulussa "kivakoulu" projektia sitten kiusataan jotakin opettajat eivät edes puutu kiusaamiseen vaikka tietävät asiasta...kyllä sitten vähän herätään tähän maailmaan kun joku kiusattu tekee itelleen jotaki,pahimmillaan päättää päivänsä..
aika helvetin huolestuttavaa touhua
koulukiusaaminen
6
129
Vastaukset
- Ruotsi on kiusausta
Pahimpia koulukiusaajia ovat tietyt opettajat, ne, jotka opettavat Suomen PUOLUSTUSKYVYTTÖMILLE koululalaisille VÄKISIN pakkoruotsia, vaikka yksikään suomalainen ei sitä koskaan tarvitse.
- Kielet rulettaa
Kyllä minä ainakin olen tarvinnut. Elätän itseni ja perheeni osaamalla ruotsia. Minusta sen - niin kuin kaikkien muidenkin asioiden - opettelu ja osaaminen on pelkästään kivaa.
Koulussa on suuri määrä pakollisia aineita. Minulle niistä turhimpia - ja vaikeimpia - olivat kemia, fysiikka ja silloisen yläasteen matematiikka. Selvisin niistä kuitenkin kiitettävillä arvosanoilla ihan silkkaa pahapäisyyttäni.
- koulukiusattu olin
Sitä se on.
- Y123
Olen miettinyt pystyykö kiusaamista antamaan anteeksi koskaan?
- ihanhyvin
Kyllä pystyy. Kiusaamisen pystyy hyväksymään osaksi omaa historiaa. Kiusaajaa yleensä ei tarvitse sietää eikä tarvitse ystävystyä hänen kanssaan.
- Y123
ihanhyvin kirjoitti:
Kyllä pystyy. Kiusaamisen pystyy hyväksymään osaksi omaa historiaa. Kiusaajaa yleensä ei tarvitse sietää eikä tarvitse ystävystyä hänen kanssaan.
Koulukavereiden kesken kiusaaminen on helppo unohtaa. En tiedä pystyykö ikinä hyväksymään kiusaava sukulaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204