On niin erilaisia puheita hinnoista että päätin kysyä kokeneemmilta. Siis miehen kun vie yöksi omaan hotelliin.
Paljonko seuralainen veloitaa yöltä?
18
527
Vastaukset
- hintaa tulee
No mun mieheni joutuu maksamaan mun matkani, onhan kyseessä 20 vuotis hääpäivä. Sitähän sää kysyit ?
- etelän hetelmä
Hotellien hinnat pärstäkertoimen mukaan. Jotkut naiset ostavat jo Suomesta käsin huoneen kahdelle, joten niin se sujuu mukavasti, ei tartte enää siellä hintoja kysellä ja voivat asustella kultansa kanssa yhdessä koko lomansa ajan.
- bahama jeeee
Ei vois huonompaa hääpäivä kohdetta olla kuin Marmaris tai Alanya, voi ei.
- Eii huonoo
bahama jeeee kirjoitti:
Ei vois huonompaa hääpäivä kohdetta olla kuin Marmaris tai Alanya, voi ei.
Kuinka niin huono? Hyvää ruokaa, hyvää juomaa, lämpimät päivät ja illatkin, todennäköisesti hyvä hotelli ja parasta A-LUOKAN seuraa.
Voiko parempaa ollla? - billyboy
Eii huonoo kirjoitti:
Kuinka niin huono? Hyvää ruokaa, hyvää juomaa, lämpimät päivät ja illatkin, todennäköisesti hyvä hotelli ja parasta A-LUOKAN seuraa.
Voiko parempaa ollla?Jos tuo on paras paikka hääpäivän juhlintaan, niin minä olen yhdysvaltojen presidentti.
- Hintaa tulee
Menemme mieheni kanssa tosiaankin viettämään 20-vuotis hääpäivää Marmarikseen :D Ensin viikoksi merelle Goulet-risteilylle ja sitten viikoksi hotelliin. Kukin reissaa tavallaan, me näin...
- Joskustulen
Nyt on kysymykseni ymmärretty väärin. Tarkoitin kysyä että paljonko se turkkilainen mies veloittaa yöltä. kertokaa kokeneemmat.
- mutmut
Joskustulen kirjoitti:
Nyt on kysymykseni ymmärretty väärin. Tarkoitin kysyä että paljonko se turkkilainen mies veloittaa yöltä. kertokaa kokeneemmat.
Kunhan tarjoat illallisen niin se riittää maksuksi.
- Vain ja
mutmut kirjoitti:
Kunhan tarjoat illallisen niin se riittää maksuksi.
ainoastaan suomaalainen sotanorsu joutuu maksmaan saadakseen miehen;9
- Oma hotelli
Joskustulen kirjoitti:
Hotelleihin ei yleensä saa viedä ketään "ulkopuolisia", eli nuo toiminnot pitää hoitaa muualla kuin siinä omassa hotellissa.
- Toimitsija
Oma hotelli kirjoitti:
Hotelleihin ei yleensä saa viedä ketään "ulkopuolisia", eli nuo toiminnot pitää hoitaa muualla kuin siinä omassa hotellissa.
Emmeköhän me kaikki ole "ulkopuolisia" ja niinkuin "samalla" viivalla tässä "asiassa".
- Oma tahi ei
Oma hotelli kirjoitti:
En tuohon maksupuoleen ota kantaa kun jokainen saa mielestäni maksaa kelle haluaa ja mitä haluaa, mutta niissä hotelleissa, joissa olen asunut ei ole mitenkään kytätty tai rajoitettu vieraiden käymistä yöllä tai päivällä.
- Oletko hoidellut
Oma tahi ei kirjoitti:
En tuohon maksupuoleen ota kantaa kun jokainen saa mielestäni maksaa kelle haluaa ja mitä haluaa, mutta niissä hotelleissa, joissa olen asunut ei ole mitenkään kytätty tai rajoitettu vieraiden käymistä yöllä tai päivällä.
ja voidellut myös respan pojat?
Nice bj? - Olet siis
Oma tahi ei kirjoitti:
saanut ympärileikattua musumeisseliä laardivittuusi!
- No ei kai
Mitä? Pitääkö niistä maksaa?
- foxtrott
Vai vielä maksamaan niistä tautipesistä, jo on epätoivoista meininkiä, jos niin alas vajoaa.
- kyl kannatti
Maksu vaihtelee. Minun ei tarvinnut maksaa mitään, päin vastoin minulle maksettiin ja pidettiin hyvänä. Kyllä kannatti. Tuli vielä kaksoset.
- kaksoset varsin
eli tuli sekä kuppa että tippuri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176