Hei kaikille. Rupesin asentamaan simcity 4, kunnes kesken asennuksen se jäätyi kohtaan 23.96. Pian tuli ilmoitus, että jonkin tiedosoton kopiomisessa oli ongelma. Kokeilin monta kertaa uudestaan, eikä se toiminut. Mitä voin tehdä? Tahtoisin niin kovasti pelaamaan, mutta ärsyttää, kun se ei toimi. Voisiko joku ihana ihminen auttaa minua! Kiitos kaikille! Vastauksia nopeasti!
Simcity 4 asennus ongelma
11
336
Vastaukset
- Avun tarvitsija
Ihan oikeesti, auttakaa jos voitte!
- Avun tarvitsija
Eikö kukaan vois vastata?
- Avun tarvitsia
Voitteko auttaa, oon niin ärsyyntynyt!
- Avun tarvitsija
Avun tarvitsia kirjoitti:
Voitteko auttaa, oon niin ärsyyntynyt!
Voiko joku vastata, kyllästyttää tää kun ei vastata.
- Avun tarvitsija
Avun tarvitsija kirjoitti:
Voiko joku vastata, kyllästyttää tää kun ei vastata.
Tää on jo mun viides viesti, eli voiko joku auttaa!!!!!!!
- Avun tarvitsija
VOITTEKO AUTTAA! KUINKA MONTA VIESTIÄ MUN TÄYTYY TÄNNE LAITTAA!!!!!
- 2346757
Kokeile kopioida levyn sisältö kiintolevylle omaan kansioon ja asentaa sieltä. Joskus olen näin kikkaillut vanhemman pelin kanssa.
Toinen keino voisi olla ladata Origin, tehdä tunnukset ja aktivoida peli siellä sillä aktivointitunnuksella ja ladata sen jälkeen ilmaiseksi koneelle.
https://www.origin.com/
Muista pitää tunnukset tallessa ku täällä suomi24 on ihme tampioita jotka eivät ymmärrä kirjautua vanhoilla tunnuksilla vaan tekevät jonkin ajan päästä uudet ja yrittävät aktivoida jo kerran aktivoitua peliä ja ihmettelevät kun ei toimi. - Avun tarvitsijs
2346757 kirjoitti:
Kokeile kopioida levyn sisältö kiintolevylle omaan kansioon ja asentaa sieltä. Joskus olen näin kikkaillut vanhemman pelin kanssa.
Toinen keino voisi olla ladata Origin, tehdä tunnukset ja aktivoida peli siellä sillä aktivointitunnuksella ja ladata sen jälkeen ilmaiseksi koneelle.
https://www.origin.com/
Muista pitää tunnukset tallessa ku täällä suomi24 on ihme tampioita jotka eivät ymmärrä kirjautua vanhoilla tunnuksilla vaan tekevät jonkin ajan päästä uudet ja yrittävät aktivoida jo kerran aktivoitua peliä ja ihmettelevät kun ei toimi.Voi, kiitos että tulit auttamaan, kyseessä on minulle rakas peli. Tuota kopiointia oon jo kokeillu, mutta jossain 80% kohdalla valittaa, että Se ei pysty kopioimaan. Joka kerta joko asennus tai kopiointi jäätyy tiedostoon new city (50), ja se on ärsyttänyt. Kiitos että tulit auttaa, tuntu että kukaan ei huomaa tätä. Yritän sun neuvoja. KIITOS!
- Avun tarvitsija
Mihin se koodi pitää syöttää? Yritin sitä siihen lunastuskoodiin, mutta se ei hyväksy sitä. Eikä tää siis toimi? YÄÄÄÄHHH!!! )=
- 2346757
Yritit vissiin oikeaan paikkaan. Googlettelin vähän niin ilmeisesti kaikkia vanhoja pelejä ei ole mahdollista lunastaa Originista ainakaan toistaiseksi.
Mutta Simcity 4 löytyy myös Steam:sta. Sama juttu kuin Originin kanssa. Itse olen jotain koodeja joskus Steamiin tunkenut ja kaikki ovat kelvanneet. Sitten vain lataamaan.
Muuta en keksi. Ongelma on ilmeisesti pelin levyssä eikä sille oikein voi mitään. Yksi vaihtoehto on ostaa peli uudelleen:
http://store.steampowered.com/app/24780/?l=finnish
Kympin maksaa ja jos odottaa joulun alennuksiin niin voi saada paljon halvemmallakin.
Originin voit poistaa jos et sillä tee mitään. En oo oikeen Originin kaveri mutta pakko pitää battlefieldin takia. Steam on parempi ja nykyään kaikki muut pelit onkin sieltä. - Avun tarvitsija
2346757 kirjoitti:
Yritit vissiin oikeaan paikkaan. Googlettelin vähän niin ilmeisesti kaikkia vanhoja pelejä ei ole mahdollista lunastaa Originista ainakaan toistaiseksi.
Mutta Simcity 4 löytyy myös Steam:sta. Sama juttu kuin Originin kanssa. Itse olen jotain koodeja joskus Steamiin tunkenut ja kaikki ovat kelvanneet. Sitten vain lataamaan.
Muuta en keksi. Ongelma on ilmeisesti pelin levyssä eikä sille oikein voi mitään. Yksi vaihtoehto on ostaa peli uudelleen:
http://store.steampowered.com/app/24780/?l=finnish
Kympin maksaa ja jos odottaa joulun alennuksiin niin voi saada paljon halvemmallakin.
Originin voit poistaa jos et sillä tee mitään. En oo oikeen Originin kaveri mutta pakko pitää battlefieldin takia. Steam on parempi ja nykyään kaikki muut pelit onkin sieltä.No pitää nyt kattoo että millon sen ostais... Kitoos avusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.313942Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2421456Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1771203Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ80990Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲116965Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56775