Kortsujen hankkiminen

ujo poika

Mistä hankitte kortsuja?. Itse 14 v poika ja isä ostanut tähän asti. Muita? Nolottaa pyytää aina isää tuomaan kun paketti lopussa. En kyllä oikein kehtaa käydä kaupassakaan niillä asioilla.

18

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä vittuu

Siis mitä 14v harrastaksä siis seksii????!!!!

• Täältä saa

Nuorisotaloista voi saada ilmatteeks vaikka kuinka kortsuja. Niitä taloja on ympäri suomee. Voit kattoo netistä lähimmän. Tai junasemilla on ne herkku automaatit, nii niis voi olla yks sultan kortsu.

• Jätkä15v

Haen kaupasta. Kerran vähän nolotti, kun hoksasin, että ostin kortsuja, liukastetta ja mutsin pyynnöstä kurkun, näytti kokonaisuudessaan niin epäilyttävältä

• Tyttö00

Todellaki epäilyttävää :DD

• No mitä vitun noloa on kävellä kauppaan ostaa kortsuja? Häh?

• poitsu

Mulla sama - isä hankkii mulle sadetakit-

• hakekaa reilusti itse nuo varmuussesineet, niitä saa ihan lähes mistä kaupasta vaan. Ei se kassatäti ala mitään kyselemään, työtänsä se vain tekee ja ottaa rahan pois asiakkailta sen kummempaa kyselemättä. Ja kortsupaketti on hyvä laittaa sinne muiden tavaroiden keskelle niin ei herätä huomiota muissa asiakkaissa. Eka kerta voi hiukan jännittää, mutta kun sen on uskaltanut tehdä niin sitten seuraavan kerran on helpompi niitä jo ostaa.

• jaa

jos et ole valmis puhumaan avoimesti seksistä saatikka valmis ostamaan omia kortsujasi, et todellakaan taida olla valmis koko hommaan. :)

• sanysas

Oon joskus nähny jossain yleisessä vessassa sellasen kortsuautomaatin, oli kyl aika kalliita...

• itsekkin olen 00

Ite oon sama ikänen tyttö ja ostin poikaystävälleni kortsuja valmiiksi 13v iässä ei siinä mitää pahaa ollut sille uutena vuotena se oli valmis ja nykyää voi ostaa omat kortsut ku ihan normaalia on ostaa niitä ja harrastaa seksiä

• niiiin1

Mene kioskille ja pyydä pikkuhousunsuojia. Sit ku lästee sinne takahuoneeseen ettiin niitä nii otat niitä siitä.

• einytsaat-

Mitä vittua teidän ikäiset tekee kortongeilla? Eikun ainiin, tulihan sitä itekkin tehtyä vesi-ilmapalloja niistä....

• Yamal

Pyhh sä mitää kortsuu tarvii vedät ilma :)

• nuortenryhmäläinen

Mis päi asut? Jos teil päin on Setan toimisto niin sieltä saat ilmaisia kortsuja niin paljo ku tarviit. Eikä sun tarvii selittää että oot hetero.

• jiiihaa

Ovatko ne ihan oikeasti ilnaisia?

• yhteiset

Mun isä on antanut luvan että saan ottaa hänen yöpöydän laatikosta vapaasti aina kun tarviin, ettei tarvii erikseen pyytää.

• Jooonatan

Mulle ei käy sekään, kun isällä on niin paljon isompi kalu että ne ri pysy mulla.

• Tyt01

No terveydenhoitajaltakin pitäisi saada kortsuja mut ne on ihan huonoja ihmisten mielestä... Lidlistä saa halvalla ja mäkin oon vaan menny hakee kortsuja kaupasta 13 vuotiaana eikä myyjä sanonut mitään siitä vaan :)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      197
      6352
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      249
      4276
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3535
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      52
      3360
    5. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      99
      3342
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2846
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      75
      2417
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      243
      2377
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2336
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      100
      1927
    Aihe