Kortsujen hankkiminen

ujo poika

Mistä hankitte kortsuja?. Itse 14 v poika ja isä ostanut tähän asti. Muita? Nolottaa pyytää aina isää tuomaan kun paketti lopussa. En kyllä oikein kehtaa käydä kaupassakaan niillä asioilla.

18

604

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä vittuu

      Siis mitä 14v harrastaksä siis seksii????!!!!

    • Täältä saa

      Nuorisotaloista voi saada ilmatteeks vaikka kuinka kortsuja. Niitä taloja on ympäri suomee. Voit kattoo netistä lähimmän. Tai junasemilla on ne herkku automaatit, nii niis voi olla yks sultan kortsu.

    • Jätkä15v

      Haen kaupasta. Kerran vähän nolotti, kun hoksasin, että ostin kortsuja, liukastetta ja mutsin pyynnöstä kurkun, näytti kokonaisuudessaan niin epäilyttävältä

      • Tyttö00

        Todellaki epäilyttävää :DD


    • No mitä vitun noloa on kävellä kauppaan ostaa kortsuja? Häh?

    • poitsu

      Mulla sama - isä hankkii mulle sadetakit-

    • hakekaa reilusti itse nuo varmuussesineet, niitä saa ihan lähes mistä kaupasta vaan. Ei se kassatäti ala mitään kyselemään, työtänsä se vain tekee ja ottaa rahan pois asiakkailta sen kummempaa kyselemättä. Ja kortsupaketti on hyvä laittaa sinne muiden tavaroiden keskelle niin ei herätä huomiota muissa asiakkaissa. Eka kerta voi hiukan jännittää, mutta kun sen on uskaltanut tehdä niin sitten seuraavan kerran on helpompi niitä jo ostaa.

    • jaa

      jos et ole valmis puhumaan avoimesti seksistä saatikka valmis ostamaan omia kortsujasi, et todellakaan taida olla valmis koko hommaan. :)

    • sanysas

      Oon joskus nähny jossain yleisessä vessassa sellasen kortsuautomaatin, oli kyl aika kalliita...

    • itsekkin olen 00

      Ite oon sama ikänen tyttö ja ostin poikaystävälleni kortsuja valmiiksi 13v iässä ei siinä mitää pahaa ollut sille uutena vuotena se oli valmis ja nykyää voi ostaa omat kortsut ku ihan normaalia on ostaa niitä ja harrastaa seksiä

    • niiiin1

      Mene kioskille ja pyydä pikkuhousunsuojia. Sit ku lästee sinne takahuoneeseen ettiin niitä nii otat niitä siitä.

    • einytsaat-

      Mitä vittua teidän ikäiset tekee kortongeilla? Eikun ainiin, tulihan sitä itekkin tehtyä vesi-ilmapalloja niistä....

    • Yamal

      Pyhh sä mitää kortsuu tarvii vedät ilma :)

    • nuortenryhmäläinen

      Mis päi asut? Jos teil päin on Setan toimisto niin sieltä saat ilmaisia kortsuja niin paljo ku tarviit. Eikä sun tarvii selittää että oot hetero.

      • jiiihaa

        Ovatko ne ihan oikeasti ilnaisia?


      • yhteiset

        Mun isä on antanut luvan että saan ottaa hänen yöpöydän laatikosta vapaasti aina kun tarviin, ettei tarvii erikseen pyytää.


    • Jooonatan

      Mulle ei käy sekään, kun isällä on niin paljon isompi kalu että ne ri pysy mulla.

    • Tyt01

      No terveydenhoitajaltakin pitäisi saada kortsuja mut ne on ihan huonoja ihmisten mielestä... Lidlistä saa halvalla ja mäkin oon vaan menny hakee kortsuja kaupasta 13 vuotiaana eikä myyjä sanonut mitään siitä vaan :)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe