kouluun ilman rintsikoita?

rintsikat?

Niin, menisittekö kouluun ilman rintsikoita? Näyttääkö se mielestänne nololta? Entä pojat? Kumpaa suosittelette tytöille, rintsikat päälle/vai ei?

54

5213

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsu täält

      Kiva joskus keväällä katella niitä tyttöjä, jotka on uskaltaneet jättää rintsikat kotiin :D Se piristää kummasti ;)

    • millivilleeeee

      Jos sulla on terhakat...ja nännit erottuu puserosi/ paitasi läpi....niin TOSI kiihottavaa !!!!

    • 20+4

      Vähn se näin naispuoleisena nolottaa toisen puolesta...

    • härö tyyppi
    • adblockerZ

      no sama asia ois tulla kouluu ilman paitaa

      • höhöhöhmies

        EI sama asia. Mutta parempi asia se kyllä olisi B)


      • Anonyymi

        haista paska


    • jykj

      Ei rintsikoita ja semmonen paita, et nännien törötys näkyy

      • rintsikkatyttö 13v

        En nut kyl kauheesti kannata ainakaan isoilla tisseillä kouluun tulemista ilman rintsikoita.
        Miettikää vaikka isotissisten tyttöjen sählymatsii ilman rintsikoita pelkällä T-paidalla.
        Joo pojat kyl varmaan vaikka maksas, ett pääsis kattoon.


    • ihan sama mulle :)

      tyttöjen näkökulmasta ehkä vähän noloa tai lapsellista tai anarkistista, poikien näkökulmasta oikeinkin kiinnostavaa ainaskin näiden kommenttien perusteella

      • battery______

        No naisen näkökulmasta on tooosiiii noloo ja lapsellista,ja ehkä myös köyhän olosta(kun ei ole varaa rintsikoihin),mutta pojat tykkää varmaa,mutta en silti kehtais on se aika ahistavaa olla ilma rintsikoita...


    • Oon menny, tuun luultavasti menemäänki aina vaan ku mahollista

      Suosittelen kaikille, tosi mukavan tuntosta :))

      • rintsikat

        jos kouluun menee ilman rintsikoita,niin huomauttaako kukaan?


      • yök
        rintsikat kirjoitti:

        jos kouluun menee ilman rintsikoita,niin huomauttaako kukaan?

        Meidän luokalla on selllanen tyttö joka käyttää olkaimettomia toppeja ja sil ei oo rintsikoita, ei siin muute mitää mut se toppi valahtaa ni sen nännit näkyy. en ainakaan suositteelis sen mallisille rinnoille olkaimetonta toppia.


    • tyttöt onsieviäilmanrintaliiviä kun näkyy paljana pienet tissut vaan nöpötää

    • 75a

      aika useinkin meen ilman rintsikoita, ei vaan aina jaksa aamulla laittaa. paita ja huopari vaan päälle niin ei näy mitää.

      • en oo ees hommannu

        En oo ees koskaan kokeillu (alaasteella)


      • en oo ees hommannu

        Siis että oon alaasteella


    • yu I uy6biyj I'll n

      Tse en käytä rintsikoita edes koulussa. Ei sillä olen suhteellisen pienirintainen ja pullea. Muttaitse kyllä yritän monela topilla saada nännit näkymättömiin

    • Tyttö~

      En menis. Mieluummin jäisin kotiin. Näin suhteellisen isorintaisena - 80D - tuntuis kamalalta ja onhan se awkward tunne kattoo ku jollai muulla nännit näkyy paidan läpi.
      Toki poikien huomionhan sillä saa..

      • manjanatar

        Vaikka oonkin ns. kunnollinen niin joskus oon menny kouluun ilman liivejä koska kyllä ne poikien himokkaat katseet vaan hivelee minuakin. Ja tulee seksikäs olo ;D


      • Alex DeLarge
        manjanatar kirjoitti:

        Vaikka oonkin ns. kunnollinen niin joskus oon menny kouluun ilman liivejä koska kyllä ne poikien himokkaat katseet vaan hivelee minuakin. Ja tulee seksikäs olo ;D

        Tämän ajattelumallin omaavia enemmän, pyydän.


    • rintaliivitön

      Jos haluat mennä kouluun ilman rintaliivjä, niin kokeile ihmeessa. Itsekkin olen suurimmaksi osaksi ilman rintaliivejä. Tietenkin kannattaa ottaa huomioon rintojen koko. Jos on isot rinnat, niin olisi varmaan hyvä olla liivit yllä.

    • molempi parempi
      • YEEES

        Huhhuh mikä kuva


      • ripakintsu

        kyllä ;)


      • kassakaappi

        jeah mitkä hinkit :)


    • GirliegirlxXx

      Olen monesti mennyt kouluun ilman rintsikoita. Se on nykyään ihan normaalia. :) Itse sinuna repäisisin ja menisin kouluun hameessa ilman pikkuhousuja. ;) JA joo oon itekki joskus kokeillu! :'D Arvaa oliko kivaa ku viereisessä pulpetissa olevalta pojalta putos kynä suoraa mun pulpetin alle. Sit se ihan punasena nosti sen ja oli ihanan kiihottunu. ;P

    • Kannatann

      Ei rintsikoita eikä paitaa

    • enk

      Aha

    • helleonihanparasta
    • seisokkisi

      ILMAN tottakai !!!! Sun "nöpötissit" on suloset !!! Nännit nöpöttää uuuuuuhhhh !!!

    • Hhllmm

      Joskus meen ilman,varsinkin jos on lämmin päivä niin rintsikat vaan hiostaa inhottavasti,silloin kyllä usein T paita,jos rintsikat niin toppi

    • rokkaavakehoho

      minä en ikinä vois jättää rintsikoita kotiin :D se on epämukavaa, itseni mielestä ällöttävän näköistä ja todella ärsyttävää. mun kuppikoko siis 75D. meiän koulus on pari tyttöö, mun ikästä, jotka ei käytä ollenkaa rintsikoita. se on aivan järkyttävän näköistä D: ällöttävä olo tulee jos vähänki vilkasee.

    • lollerooh

      En menis ;D se on kyllä kauheeta katseltavaa ku mun kaveri ei käytä rintsikoita koulussa... Tietysti jos käyttää semmosii vaatteita että nännit ei paista läpi niin sitten se on ihan OK ;)

    • jätänväliin

      ite en menis :D ku on niin terhakat ja pienet tissit ja nännit näkyy nii selvästi läpi niin en kehtais

    • Fakegirl01

      Mikä siin ettei meniskin.. Ite menisin mutta kipuja siitä tilee mulle hirveästi selkään ja niin edelleen ja niin edelleen...

    • vaihtoehtojalöytyykyllä

      https://www.youtube.com/watch?v=CqIvLPCaWOc
      Kun käyttää rintateippejä niin rinnat pysyvät hyvässä ryhdissä ilman liivejä. Esim. muotinäytöksissä ei yleensä ole rintaliivejä vaan rintateipit (tai sitten ei niitäkään). Ja ne jotka ovat käyneet Länsi-Euroopassa (Espanja, Italia, Ranska, Saksa) ovat ehkä huomanneet että siellä vielä parikymppiset naisetkin pärjäävät ilman rintaliivejä.

    • lueennekuinpoistuu
    • minävaandaan

      Itte en kyä pytys mennee ilman rintsikoita mihkään, ku omistan suhteellisen isot rinnat.. mutt jos lutkan maineen halluu ni mikäs siinä sitte, senkus menette ilman rintsikoita ja niissä shortseista jossa teilt näkkyy puale perset..

      • poipoipoi

        Opi kirjottamaan


      • Anonyymi
        poipoipoi kirjoitti:

        Opi kirjottamaan

        Se on murretta


    • tryffelih

      kesällä ainaski ihan hyvin voi olla ilman liivei jos on semmosta vaatetta mistä ei rinnat erotu liian selvästi, esim. paidassa tai sit mekossa vois olla jotain "röyhelöö" tms.

    • chocolatecupcake

      En todellakaa menis vaik oha nää pienet mutta nännit näkyis ja ois noloo

    • Nännittörröttää

      En menis kouluu ilman rintsikoita, koska sittenhä ne nännit näkyis paidan läpi. Nee törröttäis sillei tosi ikävästi....

    • Imhinen

      Alakoulussa olin kyllä ilman, johonki nelosluokkaan asti. Näin vanhempana kyllä vähän hävettää, että miten kehtasin :D
      Mutta jos ei jaksa, ei oo mitään hyviä puhtaana (kuten mulla usein, koska laiska minä ja laiska äiti = ei puhdasta pyykkiä) tai muuta, niin vaikka huppari päällä tai kesäsin joku tiukempi kaula-aukkoinen paita niin ei se nyt kovin paha ole.

    • Mjoijjoijoi

      No ajattelin alkaa toisinaan olemaan ilman rintsikoita koulussakin. Ja siis onhan nää kaksoset isot, mutta ah niin kiinteät.

    • 1908

      Rintaliivien on tarkoitus tukea ihoa jonka tarkoitus on kannatella rintarauhasta sekä ihon alle kertyvää rasvaa. Mikäli ei käytä säännöllisesti rintaliiveja, iho venyy rintojen painosta ja rinnat menettävät muotonsa kimmoisuutensa. Aikaamyöden ne alkavat riippumaan.

      Rintaliivejä löytyy sopivia jokaiseen poveen jokaiselta valmistajalta. Tuen kannalta parhaita ovat kuitenkin ns. urheiluliivit koska ne hengittävät mutta ovat napakat ja istuvat jokaiseen poveen. Urheiluliivejä käytettäessä rinnan ryhti pysyy pitkään ja isorintaisilla häiritsevä kokokin peittyy.

      Ja uskokaa tai älkää, elämää on vielä 30 ikävuodenkin jälkeen. Jos nainen on käyttänyt koko ikänsä hyvinistuvia liivejä, niin hänen peräänsä vihelletään vielä silloinkin kun hän ei kuule korkeita ääniä.

    • ilmanvaa

      Oon poika ja joa tyttö on ilman liivejä se ei oo pelkästään kiihottavaa vaan myös söpöä

    • Knoppijuttu

      Jos alle nuorana jättää käyttämättä rintaliivejä, niin tuloksena on terhakat rinnat vielä keski-iässä. Sen sijaan liivejä kannattaa alkaa käyttämään ehkä synnytyksen jälkeen ja iän karttuessa. Tuossa ihan tutkimustietoa asiasta: http://www.iltalehti.fi/terveys/2013073017308891_tr.shtml

    • Anonyymi

      Älä kysy muilta mitä sun pitää tehdä. Pojat ei varsinkaan tiedä asiasta mitään. Jos haluat tehdä niin, tee!

    • Anonyymi

      Ehdottomasti ilman liivejä, jos on tarpeeksi kiinteet. Jos "ne" roikkuu paljon, on parempi käyttää liivejä.

    • Anonyymi

      Riippuu vähän.. Tietty jos on jotkut roikkotissit, niin sitten ei, mutta kiinteitä ja terhakoita, mitkä pysyy ryhdissä ilman rintsikoitakin ja heiluvat vielä kivasti, kyl voi katsoakin.
      Eli rinnoista riippuen joko kyllä suosittelen tai en missään nimessä.

    • Anonyymi

      Riippuu tapauksesta, mutta kyllähän yleisesti ottaen on parempi ilman rintsikoita.
      Liikkuvat paidat alla paremmin, mitä on kiva katsella, ja nännitkin erottuvat paremmin paidan alta kuten nännipihatkin jos paidasta näkyy vähän lävitse.
      Mutta jos tytöllä on helvetin isot ja sitä kautta ehkä vähän riippuvat/roikkuvat tissit, niin silloin rintsikoilla on parempi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3608
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      198
      1720
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1224
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe