Minkälainen paikka Kotiranta on asua ja vaikuttaa? Olen muuttamassa Vaasaan ja haluaisin kommentteja ko. paikasta.
Kotiranta
6
660
Vastaukset
- Entinen Kotirantalainen
Paikkana rauhallinen,lapsiperheelle ihanteelinen,kerro vähän tarkemmin minne päin kotirantaa muutat.
- Vieressä asunut
Kotiranta on ihan rauhallinen paikka ja lähellä kaikkia palveluita. Voit rauhallisin mielin sinne muuttaa.
- ex-asuri
aika tuntuu seisahtaneen kopparannalla. ollaan edelleen jossain 70-luvulla...
- Anonyymi
Aihealueet
Pohjois-Pohjanmaa
Raahe
pattijoki
taisi jäädä
2007-08-24 02:12:25
Ilmoita
mitallipelien ulkopuolelle tänä vuonna pesiksessä.
3
620
Äänestä
Kommentoi
Jaa
Vastaukset
Vanhimmat
Anonyymi (
Kirjaudu
/
Rekisteröidy
)
5000
Kirjoita kommentti...
Lähetä
katsottuna
2007-08-24 19:15:50
ainakin valitettavasti siltä näyttää,saapa nähdä sitten sunnuntaina.Minä olen kyllä siinä mielessä puolueeton että olen entinen Raahelainen ja asun nykyisin Sotkamossa,hyvä ja kaunis paikka asustella ja elää ,enpä ole aikonut takaisin Raaheen muuttaa.Onnea peliin tasapuolisesti molemmille!!!
Äänestä
Kommentoi
jokojoko
2007-08-24 19:48:27
Jokohan se Rännäri sitten joutais jo vaikka urheilijoiden käyttöön, esimerkiksi jalkapallokentän siihen voisi rakentaa?
Äänestä
Kommentoi
pattu fani kaenuusta
2007-08-27 18:19:19
Ei kait! Niinkö näyttää. Minä kun ajattelin mennä Sotkamoon tuohon naapuri pitäjään loppuotteluun lapsuuden paikkakuntaa Pattijokkee kannustaa!
Äänestä
Kommentoi
Anonyymi
15.01.2025 07:49
Sinä siellä kotirannan tiellä yritys ringissä! Oletko vajaa älyinen kun rappaat traktorisi kauhalla asvalttia kello kuudelta? Jos yrityksesi maine on vielä tärkeä tai et halua ulkopuolisen mainostusta niin lopeta.. Aloita kauhan raapiminen aikaisintaan kello 0900! Jos kuulen vielä kerrankaan rappausta/kolinaa aamu kuudelta niin postaan taukoamatta suomeen yrityksesi kuvan kera. Nyt olet vielä onnekas joten lopeta ilman suurempia huhuja. T nuku itse pitkien yö vuorojen jälkeen! - Anonyymi
Merikaarto on ihan hyvä lapsiperheille ja muillekin,aluetta yritetään kovasti kehitää
jopa kevyentienväyläkin on rakenteilla. Kannattaa ajatella! - AnonyymiUUSI
Miten haluaisit vaikuttaa? Tuo pitäisi ensin tietää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627