Kajaanin Anttilan jatko

Kesko on ajautunut YT-neuvotteluihin.
Kajaanin Anttilan kohtalo joutuu taas tarkasteltavaksi ?
15231
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Discovalot on muuten keksityy Kainuussa.
Loisteen varhaisempi edeltäjä Kainuun Valo on oli tunnettu siitä, että sen alueella valot vilpattivat tämän tästä.
Tästä on siis aikoinaan lähtenyt liikkeelle discoissa käytetyt vilkkuvalot.

Äänestä

J-Pennasen kohtalo joutuu taas tarkasteltavaksi ? saako se junkata enään kotona?kun seinät on länttejä täynä.

Äänestä

olen homo junk junk

Äänestä

Tilalle on suunnitteilla pohjoismaiden suurin gay-baari. Nam!

Äänestä
  • siellä saa sitte vapaasti tumputtaa

Äänestä

Kajaanissa K-ryhmällä Citymarket ja Anttila 100 metrin päässä toisistaan.
Ei ole vaikea ennustaa Anttilan sulkeutuvan kokonaan jonkun vuoden sisällä.

Äänestä

Saas nähdä milloin J.Pennanen ajautuu YT-neuvotteluihin kun ei enään tumppuja riitä?

Äänestä

tila pn ollu myytävänä jo pari vuotta, se ei vaikuta liikkeesseen muuta kuin että vuokranantaja voi vaihtua. Olette vitun mänttejä jos ette sitä tajya.

Äänestä
  • Voi myös vuokralainen lähteä ja siinä sitten onkin tilaa johon vuokralaisen saaminen on vaikeaa.

Äänestä

Tämä Anttila on kesällä helteiden aikaan tukala paikka.
Kuuma on kuin huonossa saunassa.

Äänestä

Pennanen tumputtaa Anntilan kulmilla.

Äänestä

olen homo junk junk

Äänestä
  • Kyllä me tuo sinun homoilu ja junkaus uskotaan vähemmälläkin toistolla.

Äänestä

• Vähempikin riittää kirjoitti:

Kyllä me tuo sinun homoilu ja junkaus uskotaan vähemmälläkin toistolla.

minä olen pikkupoika pennanen juu ja pennanen juu eikä mua ilahuta mikkään muu ei mikkään muu kun kunnon mälli kinttaalla juu.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

j-pennanen kirjoitti:

Kesko on ajautunut YT-neuvotteluihin.
Kajaanin Anttilan kohtalo joutuu taas tarkasteltavaksi ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu