Ihan hävettää. Nyt väittävät tosissaan, että murhan jälkeen syytetty Rva Auer on mennyt hakkaamaan verisellä raudalla ikkunaa rikki. Mahdottomuus realiteettien valossa: JS Lahden veren tulo, aika, aika, aika - ja jos olisi: Miksi?
Sorkkaraudalla tms on otettu vauhtia ja avitettu uloshyppyä. Veret lentäneet siitä ympäriinsä. Kuvitteliko joku, että Huppari hyppää ilman jälkiä ulos ikkunan läpi. Oveahan ei saanut auki kun lasia kasoittain edessä.
Ihminen on tyhmä & syyttäjäpuolen ihmiset naurettavia. Melko varmaan fiksuimmat tajuavat, että nainen on syytön, mutta pakotettu syyttämisduuniin. Esimerkiksi tutkinnanjohtaja Erik Salonsaari näyttää siltä kun häpeäisi koko ajan itseään. Syyttäjä Jarmo Valkama tuntui puhuessaan elokuvassa siltä, että on järjestetyssä vitsissä mukana. Tekee vaan hommansa kun muuta ei voi.
Mitähän tässä on takana? Jokainen asiaan kunnolla perehtynyt tietää että Auer on syytön, osa korkammantason ajattelevista poliisi-syyttäjä-linjan jengistä tietää saman. Tontuille annetaan mediaääni ja ne fiksummat näyttävät häpeällistä naamaa kun joutuu pakotettuna lausumaan mediassa jotain.
Vuosisadan Case.
Auer-Case Suomen häpeällisin tapaus
11
136
Vastaukset
- bdgbfg
Onhan sitä ennenki rikottu ikkunoita ja on sanottu, "varkaat kävi".
Mutt tutkimuksissa onkin selvinnyt, et ikkuna onkin hajoitetteu sisäpuolelta, ei tämä mitään uutta ole.- huoh.
Oven edessä olevassa verhossa on lyöntijälki ikkunaa vasten olevalla puolella. Tutkimuksissa on siis selvitetty, että ikkuna rikottiin ulkoäpäin.
- tarkennus
huoh. kirjoitti:
Oven edessä olevassa verhossa on lyöntijälki ikkunaa vasten olevalla puolella. Tutkimuksissa on siis selvitetty, että ikkuna rikottiin ulkoäpäin.
Itse asiassa niitä lyöntijälkiä verhon ikkunan vastaisella puolella on kolme.
- naurettavaaaaaa
Oveahan ei saanut auki kun lasia kasoittain edessä.
No herää nyt koomastasi. Ei oven lasit kaikkineensakaan paina kuin kilon tai pari. - tsiisus kraist
Asiaa. Poliisin ja syyttäjän puolella kukaan ei voi uskoa että Auer on syyllinen, jos on edes jotain aivotoimintaa. Tähän yhdyn -->" Esimerkiksi tutkinnanjohtaja Erik Salonsaari näyttää siltä kun häpeäisi koko ajan itseään. "
- niinpä.
Siksi et olekaan poliisi ja tuskin monta muutakaan annulistia joutenlahden lisäksi.
- sasastdas
niinpä. kirjoitti:
Siksi et olekaan poliisi ja tuskin monta muutakaan annulistia joutenlahden lisäksi.
Hahaa, et pysty enää kuin määkimään...
- myöhäistä tunnustaa
Jopa ruotsin poliisi olisi tajunnut epäillä puolisoa näin ilmiselvässä tapauksessa mutta täällä lumouduttiin täysin annikin hupparitarinoista.
- Pssst.
Kyseessä on ilmiselvä tarina puolison syyttömyydestä.
- evp krp
- ei kai kukaan ala särkeen lasia vain ulkopuolelta ,jos sen avaa niin kyllä se pitää mäiskiä molemminpuolin ,ettei krp heti tajuu....
- akansuvunsortama
asiahan ei mulle oikeastaan kuulu ,mutt mitä tulee omiin kokemuksiin ,niin kyllä akan suku pahin ......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715