niin kyssäri...
Miksi youtube videot jää jumiin?
23
2959
Vastaukset
Huono nettiyhteys tai heikkotehoinen kone?
- nbvm.,
Meinaatko että video pysähtyy aina johonkin kohtaan? Videon lataus loppuu kesken eikä enään jatku ennen kuin päivittää sivun. Nimittäin itsellä tekee tätä samaa ja tosi ärsyttävää, mutta aina riittänyt kun kerran päivittää sivun.
- apkjhjn
Joo rinkula jää pyörimään ja video pysähtyy. Joutuu melkein aina päivittämään sivun. Outoa kun on uusimmat ohjelmapäivitykset.
- 677776676776
apkjhjn kirjoitti:
Joo rinkula jää pyörimään ja video pysähtyy. Joutuu melkein aina päivittämään sivun. Outoa kun on uusimmat ohjelmapäivitykset.
Juu, firefoxilla ainakin näin.
- ...
677776676776 kirjoitti:
Juu, firefoxilla ainakin näin.
Taitaa olla kaikilla selaimilla.
Samoja ongelmia ilmenee mullakin päivittäin.. Voisin sanoa että YouTube on toimivuudeltaan kaikkein surkein. Ainakin seuraavien ongelmien takia mun puhekielessä YouTube on nykyään V*ttuTube, mutta ehkä täällä olisi järkevämpää käyttää asiallisempaa nimitystä.
- Katsoessa videota YouTuben videosoitin vaihtaa laadun kaikkein surkeimmalle ilman syytä, eli ei välttämättä anneta katsoa videoita sillä laadulla millä haluaa.
- Videosoittimessa välillä kaikkia laatuja ei pysty valitsemaan. Eri vaihtoehdot menevät tummaksi eikä niitä voi klikata. Välillä käy jopa niin että 1080p on ainoa mitä voi klikata, muttei esim. 144p. Joskus kuitenkin toisinpäin. Sitten kun mitään vaihtoehtoa ei enää voi klikata, tulee error eikä auta muu kuin päivittää sivu... TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ!
- Video ei jää muistiin, kun kelaa taaksepäin tai eteenpäin mistä on jo ladattu, niin se alkaa lataamaan sitä uudelleen ja siihen tulee ne ÄRSYTTÄVÄT pallot pyörimään tai sitten tulee samantien error. Naurettavan surkea videosivusto :D
Yllä mainitut ongelmat ilmenevät Flash Playeriä käytettäessä. HTML5:ssä kyseisiä ongelmia ei ilmene ainakaan toistuvasti, joten suosittelen kaikkia käyttämään HTML5:ttä! Vika ei kuitenkaan ole Flashissa, vaan itse YouTubessa, nimittäin Dailymotion palvelun videot toimivat ilman mitään ongelmaa jopa Flashilla.
Jos YouTubea katsoo PSP:n GoTube Homebrew sovelluksella, niin sillä toimii erinomaisesti eikä tarvi odotella toisin kuin selainversiossa, eli YouTuben palvelimissa ei ole vikaa. GoTube käyttää 240p laatua, mutta YouTubessa usein kun katson vastaavalla laadulla niin pätkii jonkun verran. Nettiyhteydessä ei ole vikaa.Sisäfilmi kirjoitti:
Samoja ongelmia ilmenee mullakin päivittäin.. Voisin sanoa että YouTube on toimivuudeltaan kaikkein surkein. Ainakin seuraavien ongelmien takia mun puhekielessä YouTube on nykyään V*ttuTube, mutta ehkä täällä olisi järkevämpää käyttää asiallisempaa nimitystä.
- Katsoessa videota YouTuben videosoitin vaihtaa laadun kaikkein surkeimmalle ilman syytä, eli ei välttämättä anneta katsoa videoita sillä laadulla millä haluaa.
- Videosoittimessa välillä kaikkia laatuja ei pysty valitsemaan. Eri vaihtoehdot menevät tummaksi eikä niitä voi klikata. Välillä käy jopa niin että 1080p on ainoa mitä voi klikata, muttei esim. 144p. Joskus kuitenkin toisinpäin. Sitten kun mitään vaihtoehtoa ei enää voi klikata, tulee error eikä auta muu kuin päivittää sivu... TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ!
- Video ei jää muistiin, kun kelaa taaksepäin tai eteenpäin mistä on jo ladattu, niin se alkaa lataamaan sitä uudelleen ja siihen tulee ne ÄRSYTTÄVÄT pallot pyörimään tai sitten tulee samantien error. Naurettavan surkea videosivusto :D
Yllä mainitut ongelmat ilmenevät Flash Playeriä käytettäessä. HTML5:ssä kyseisiä ongelmia ei ilmene ainakaan toistuvasti, joten suosittelen kaikkia käyttämään HTML5:ttä! Vika ei kuitenkaan ole Flashissa, vaan itse YouTubessa, nimittäin Dailymotion palvelun videot toimivat ilman mitään ongelmaa jopa Flashilla.
Jos YouTubea katsoo PSP:n GoTube Homebrew sovelluksella, niin sillä toimii erinomaisesti eikä tarvi odotella toisin kuin selainversiossa, eli YouTuben palvelimissa ei ole vikaa. GoTube käyttää 240p laatua, mutta YouTubessa usein kun katson vastaavalla laadulla niin pätkii jonkun verran. Nettiyhteydessä ei ole vikaa.Hyvä se on toimivuudeltaan jos nopeus, selain, tietokone on riittävän hyviä.
- olisikohan
youtubes jotain vikaa kun samaa tekee täälläkin?
- xxxzc
Ei ole vikaa.
Pitäis varmaan katsoa kristallipallosta tai kysyä selvännäkijältä, eikä täältä.
Me kun ei tiedetä mikä yhteys, rauta, käyttis jne.Hidas yhteys tms. Youtube toimii hyvin.
- missä vika.
NO EI OO HIDAS: kun 5 muutaki edellä sano samaa. usko jo.
missä vika. kirjoitti:
NO EI OO HIDAS: kun 5 muutaki edellä sano samaa. usko jo.
Voi olla. Joka tapauksessa Youtube toimii mainiosti.
- Bombs.
Mulla tökkii vain Win 7 Firefox. Chromella toimii hyvin.
Kakkoskoneella Ubuntu, toimii Firefoxilla. Mikähän siinä Windows Firefoxissa sitten... Mutta onhan noita selaimia. Mulla taas ei youtube-videot (erityisesti pelivideot) toimi chromella mutta IE:llä toimii hyvin, käyttiksenä on windows 7 ja nettiyhteys on kiinteä laajakaista joka toimii 15 megan nopeudella.
Chrome-selainta käyttäessä tulee videon alkuun musta ruutu ja harmaa rinkula alkaa pyörimään. Kaikkia ohjelmia pystyn kuitenkin kattomaan areenasta, katsomosta, jne normaalisti mutta en mitään pelivideoita youtubesta.Kannattaa mitata se netin nopeus sillä itse Youtube toimii tällähetkellä hyvin eikä tuollaisia tapahdu.
vapunen kirjoitti:
Kannattaa mitata se netin nopeus sillä itse Youtube toimii tällähetkellä hyvin eikä tuollaisia tapahdu.
Mittasin äsken kahdella eri mittarilla netin nopeuden ja tässä lukemat:
eka oli 12.05 ja 0.76, toka oli 13.74 ja 0.86
tuota enable hardware acceleration -juttua en ole vielä kokeillut vaikkakin kyllä se täplä oli siellä merkattuna kun äsken katoin.MaxAnton75 kirjoitti:
Mittasin äsken kahdella eri mittarilla netin nopeuden ja tässä lukemat:
eka oli 12.05 ja 0.76, toka oli 13.74 ja 0.86
tuota enable hardware acceleration -juttua en ole vielä kokeillut vaikkakin kyllä se täplä oli siellä merkattuna kun äsken katoin.Itselläni se on päällä ja normaalisti toimii. Voithan toki kokeilla ottaa sen pois päältä.
- ap.....
Ongelma ratkaistu.
Enable Hardware acceleration, siitä täplä pois.
https://forums.adobe.com/thread/891337- Khhlhjofj
Hienoa, täytyy kokeilla kun koneelle pääsee. Itellä kyllä muut videopalvelut toiminu paitsi YouTube töksähtää usein firefoxilla. Ei tarttis kahden selaimen välillä hyppiä :D
- ykskää ei loppuun me
ei oo huono netti. oireilu alkanut viikon sisäl. juutipit areena kaikki netn videot sammuu aika alus ja sit ei lähde enää. jotain virhettä voi ilmottaa eikä uudelleen lataus auta.
- x-1=y
Kone puolillaan jotain pöpölööriä.
Jos ei menis mihinkään olis täynnä.
- Anonyymi
Ne teki siitä lopulta uuden ominaisuuden, säästää kuulemma kaistaa, youtube video jollain sekisella logiikalla pysähtyy ja nayttöön ilmaantuu ilmoitus: Video on keskeytetty, mikä jälken joutuu klikkaamaan että kyllä täällä vielä katseltaisiin, samalla kun etsii tv:n kakosäädintä, nämä uudet huononnukset ovat kyllä erikoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781