...
Kiusaajat TV 2 NYT !
999
16333
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
Vastaukset 16
Vanhimmat
herätit ajoissa kuulemaan, se kesti kaksi tuntia ja oli kiinnostava
ja rohkeiden ihmisten täyttämä keskustelu!
tarvitse olla mitään syytä. Joku vain alkaa kiusata, kun saa siitä jotain sadistista tyydytystä itselleen.
Kuinka pelottavaa on ajatella, että kiusaaja saattaa unohtaa kiusatun nimen parin vuoden päästä, vaikka kiusattu muistaa kiusaajan nimen ikuisesti.
Kiusaamisen myöntäminen on joka kerta yhtä vaikeata niin kiusatulle, kiusaajalle kuin koulullekin.
Kiusaaja ei voi koskaan kiusata kovin kauaa yksinään. Jos kaikki sanovat vastaan, kiusaaminen loppuu jo alkumetreillä.
Kiusaamiseen ei tarvita mitään erityistä syytä. Usein yksi ihminen alkaa vain kiusata toista ja muut lähtevät pikku hiljaa mukaan.
Ei kai mikään syy ole tarpeeksi hyvä, että toista saisi kiusata?
Minua on sätissä yritetty kiusata mut panin kiusaajille luun kurkkuun ni sit sain bannin ylläpidolta etten vo i enää käydä sätissä tällä ja toisella muulla nimimerkillä et taitaa olla suomi24 sella tosi kyrpä ukkoja ; )
Just nytkö tän kirjoitin ja pikkusen snoin et mitä on kusiiiipäät vaikkapa 24 ukot ni eiköhän katkennu mokkula yhteys et onnet niin vittttumaisia paskoja mutta nppi ottaa joka mulle veetuilee
jos mie saan tietoon et ne voi ktkoa yhteyksiä ni son viiminen pisra suomikakkosille
jaa ja ihan on rajoitettu ettei sasa saatana sanoa heti mittää onse omitusta
mie lähen svuille ; )
mitenenää jokku kusipäät sitten täyttää sätissäki ruudun en tiiä puuttuuko niihin ylläpito mitenkään
ei puutu mie puutun ja väännän kaulan poikki ylläpidon homolta ku saan kiini
Nyt svuille ; )
oli oikealla asialla. Siinä lastenpsykiatri selitti, miten lapsille on opetettava tunteet, niitten tunnistaminen ja nimeäminen , samoin niitten hallinta.
Kaikki tunteet ovat hyviä, tunteet hyväksytään, niin viha, ilo, suru kuin kaikki muutkin, ne voi ilmaista puhuen, eli isä voi sanoa: "Minua suututtaa se, että varastit rahaa, etkä pyytänyt minulta", - mutta jos aikuinen alkaa suuttuessaan huutaa tai muuten osoittaa tunteen hallintansa pettävän, silloin hän näyttää lapselle esimerkkiä siitä, ettei hallitse itse itseään. - Ja siitä lapsi ottaa mallia.
Aikuinen on lapsen malli, joka jää lapselle veriin.
Hän ei puhunut viinasta, eikä aikuisen sen aiheuttamasta käyttäytymisestä kotona.
Mutta selvää on, että siitä saavat monet kiusatuksi joutuvat uhrit kärsiä.
Ihimiselämää tuhotaan myös tällä tavalla. Vaikka kristittyä näyteltäisiinkin.
Rattijuoppous ei ole ainoa paha, mitä viina aiheuttaa.
Eikä pedofilia.
"On helppoa olla paha", sanoo murhasta tuomittu 31-vuotias mies
Mies ei ole oppinut hallitsemaan itseään eikä omia tunteitaan kotonaan lapsena, luultavasti vanhemmat olivat muualla, riitelivät, erosivat...
Näin arvelen tästä HS:n jutusta sen luettuani. Sääli!
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305883213093
Savo-karjalan eukko! Tunteiden kohdalla voi hänen mielestään vapaasti päästää kuset ja kakat sekaisin ulos milloin sattuu !
Joo ja pierut silloin kun sattuu pierettämään! Niin siellä!
Muista viis!
Laajasalon murhaaja Jukka Romppainen oli kuvassa kahdet helmet kaulassaan. Kyllä viina tekee miehestä pahan ja naismaisen.
Ja naisen se muuttaa mieheksi, riiteleväksi ja murhaajaksikin.
Viina on solumyrkky, se sekoittaa hormoonitoiminnot..
Paha sauma. hm24.10.2014 19:160 SULJE
Nys se vasta mulle selvis tuokin Romppainen kun siitä netissä on kirjoitettu niin paljon viimepäivinä. Näkyykö (kok) vaalitulosennakoissakin?
reality-tähti, joka on jo joutunut tottumaan ilkeisiin palautteisiin.
Katri Sorsa yllättyi siitä, kuinka voimakkaan reaktion hänen julkaisemansa imetyskuva sai osakseen.
Katri Sorsa yllättyi siitä, kuinka voimakkaan reaktion hänen julkaisemansa imetyskuva sai osakseen. (KATRI SORSAN KOTIALBUMI)
Yle TV2:lla alkaa marraskuun alussa uusi sarja, jossa äidit kertovat imetyksestä. Yle kertoo ohjelman esittelyssä, että sarjan tarkoituksena on herättää keskustelua imetyksestä ja tuoda esiin erilaisia näkökulmia.
Yksi sarjan naisista tuo varmasti vipinää netin keskustelupalstoille. Viime vuonna Viidakon tähtöset -sarjassa esiintynyt Katri Sorsa sai tuntea elämästään avautumisen vaikutukset jo kesällä, kun hän julkaisi blogissaan imetyskuvan. Hän on aiemmin kertonut omaavansa silikonirinnat.
Hän kertoi blogissaan heinäkuussa, että kuva aiheutti paheksuntaa ja rajua haukkumista.
- Minut on muutenkin tuomittu naisena, äitinä, hän kirjoitti tuolloin.