onko kohtaloni ladata emulesta jopa 3 kbit/sek? vai nouseeko se ku käyttää enemmän vai onko joku asetus päin **... vai pitääkö jotain laittaa palomuurista että se lähtee rullaan nopeampaa? ei ainakaan linjasta oo kiinni ku on 1024/512 kbit
kohtalo??
5
274
Vastaukset
eMule on yksinkertaisesti hidas. Mun ennätys on jopa 15 kb/s.
Riippuu ihan siitä kuinka nopeasti toisen polen käyttäjä antaa lataa. Olen asetuksissa muistaakseni nähnyt jonkun nopeusrajottimen.
Se on ehkä hyvä pitää alhasena niin muut toimii nopeemmin. Niinkuin nettipelit. Itelläni se on kuitenkin rajotettu 10 kb/s. Muistaakseni.
Enkä ole täysin varma näistäkään asioista.- Jake
Sama homma. Kamaa tulee sisään/menee ulos 2-3 kbs. Vahva epäilys että reitittimen asetuksissa jotain väärin, en läpäise porttitestiä. Jos jollain tietoa miten D-linkin dsl-604t portforwarding asetukset saa ruksattua kohilleen, niin apua otetaan vastaan. Lisäksi kiinnostais miten vaaditut IP-osoitteet haetaan/määritetään, jotta sais staattisen osoitteen määriteltyä koneeseen.Tää kait pitää tehdä ennen kuin rupee säätää reititintä ???
Kiitos... - Jake
Jake kirjoitti:
Sama homma. Kamaa tulee sisään/menee ulos 2-3 kbs. Vahva epäilys että reitittimen asetuksissa jotain väärin, en läpäise porttitestiä. Jos jollain tietoa miten D-linkin dsl-604t portforwarding asetukset saa ruksattua kohilleen, niin apua otetaan vastaan. Lisäksi kiinnostais miten vaaditut IP-osoitteet haetaan/määritetään, jotta sais staattisen osoitteen määriteltyä koneeseen.Tää kait pitää tehdä ennen kuin rupee säätää reititintä ???
Kiitos...ps. niin se vielä että mulle tulee korkea tunniste koko ajan, omituista/henkimaailman asioita...
- osku
pitää jakaa kans tavaraa ja antaa koneen olla päällä enemmän kun 90min.mulla tulee yli 100kib/s.jos lataa jotain helvetin harvinaista/monella ei oo niin kyllä kestää!kone päällä 24/7 niin kyllä tulee ja mitä enemmän jaat niin saat pisteitä niin kyllä se vauhti nopeutuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147294
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271756Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 361527
- 1431287