Saisinko tarot-tulkintaa?

Syksynsävel

Jäänkö yksin?
En ole mielestäni kokenut ansaitsemaani, rehellistä rakkautta yhdenkään miehen kanssa, vain hyväksikäytetty olo jäänyt. Tuntuu surulliselle jättää käyttämättä osan itsestäni, juuri sen rakkauden tunteen. Nyt vuosia mennyt näin.
Olen pohtinut periaatteitani ja pelkojani, olisivatko ne peloitteita miehille. Moni mies pitää minua järkevänä mutta suhteeseen en silti kelpaa. En ymmärrä tätä. Seikkailuihin minusta ei ole.
Muutaman vuoden olen ollut kiinnostunut kauris-miehestä mutta hän ei minusta. Sydänsuruissa hän kelpuuttaa minut kuuntelijaksi. Hänen naisvalintansa ovat olleet epäonnistuneita ja ihmettelen miksi kun itse pidän häntä fiksuna miehenä.
Olisin kiitollinen tulkinnasta. Olen ristiverinen 44v vaaka-nainen.

3

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syksynsävel

      Näkisikö joku?

    • Menneisyydessä näkyy vahva vapautuminen tai vaputumisen tarve, jitseilmaisu ja tunteiden avoin ilmaiseminen ihmissuhteessa on murtanut patoja ja johtanut muuttuneeseen tilanteeseen.

      Tämän päivän romantiikan suhteen on hyvä pohtia,
      ilmaisetko nykyisissä ja tulevissa ihmisuhteissasi riittävästi tunteitasi, järkeistäminen ja loogisuus voivat estää herkkyytesi esille tuloa, sekä ystävyyttä syvemmän yhteyden muodostumista. Ilmaise todelliset tunteesi ja kokemuksesi muille rohkeammin, jotta he pääsevät osallisiksi siitä hyvästä ,jota kannat itsessäsi ja josta sinulla on jakaa myös muille. Toisaalta juurikin looginen ajattelu ja maanläheisyys, sekä asioiden huolellinen hoitaminen ovat luonteesi vahvuuksia joita voit hyödyntää esimerkiksi työtehtävissäsi.

      nyt kannattaa keskittyä itsetutkiskeluun ,ja oman itsesi eri puolien tarkasteluun, se auttaa sinua vaiheittain etenemään kohti toivomaasi lopputulosta. Sinun kannattaa käydä itsesi kanssa lävitse, mitkä tekijät sinun puoleltasi estävät fyysisen läheisyyden muodostumista.

    • Syksynsävel

      Hei Kirsimarintarot. Kyllä voin tunnistaa itseni tulkinnastasi.
      Kuinka kummassa näit juuri vuosien tieni, joka on muuttunut juurikin pitkän ja syvän itsetutkiskelun kautta paremmaksi : )?
      Sekin on itselleni hyvin selkeää että olen jumissa juurikin fyysisen läheisyyden kanssa ja koitan kovin ratkaista asiaa parhain päin. Pelkään hyväksikäyttöä valtavasti.
      Myös uudelleen kouluttautumiseeni liittyvät mainitsemasi vahvuudet ja saan hyödyntää menneisyyttäni laajasti.
      Hyvää viikonloppua sinulle ja suuri kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe