Saisinko tarot-tulkintaa?

Syksynsävel

Jäänkö yksin?
En ole mielestäni kokenut ansaitsemaani, rehellistä rakkautta yhdenkään miehen kanssa, vain hyväksikäytetty olo jäänyt. Tuntuu surulliselle jättää käyttämättä osan itsestäni, juuri sen rakkauden tunteen. Nyt vuosia mennyt näin.
Olen pohtinut periaatteitani ja pelkojani, olisivatko ne peloitteita miehille. Moni mies pitää minua järkevänä mutta suhteeseen en silti kelpaa. En ymmärrä tätä. Seikkailuihin minusta ei ole.
Muutaman vuoden olen ollut kiinnostunut kauris-miehestä mutta hän ei minusta. Sydänsuruissa hän kelpuuttaa minut kuuntelijaksi. Hänen naisvalintansa ovat olleet epäonnistuneita ja ihmettelen miksi kun itse pidän häntä fiksuna miehenä.
Olisin kiitollinen tulkinnasta. Olen ristiverinen 44v vaaka-nainen.

3

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syksynsävel

Näkisikö joku?

• Menneisyydessä näkyy vahva vapautuminen tai vaputumisen tarve, jitseilmaisu ja tunteiden avoin ilmaiseminen ihmissuhteessa on murtanut patoja ja johtanut muuttuneeseen tilanteeseen.

Tämän päivän romantiikan suhteen on hyvä pohtia,
      ilmaisetko nykyisissä ja tulevissa ihmisuhteissasi riittävästi tunteitasi, järkeistäminen ja loogisuus voivat estää herkkyytesi esille tuloa, sekä ystävyyttä syvemmän yhteyden muodostumista. Ilmaise todelliset tunteesi ja kokemuksesi muille rohkeammin, jotta he pääsevät osallisiksi siitä hyvästä ,jota kannat itsessäsi ja josta sinulla on jakaa myös muille. Toisaalta juurikin looginen ajattelu ja maanläheisyys, sekä asioiden huolellinen hoitaminen ovat luonteesi vahvuuksia joita voit hyödyntää esimerkiksi työtehtävissäsi.

nyt kannattaa keskittyä itsetutkiskeluun ,ja oman itsesi eri puolien tarkasteluun, se auttaa sinua vaiheittain etenemään kohti toivomaasi lopputulosta. Sinun kannattaa käydä itsesi kanssa lävitse, mitkä tekijät sinun puoleltasi estävät fyysisen läheisyyden muodostumista.

• Syksynsävel

Hei Kirsimarintarot. Kyllä voin tunnistaa itseni tulkinnastasi.
      Kuinka kummassa näit juuri vuosien tieni, joka on muuttunut juurikin pitkän ja syvän itsetutkiskelun kautta paremmaksi : )?
      Sekin on itselleni hyvin selkeää että olen jumissa juurikin fyysisen läheisyyden kanssa ja koitan kovin ratkaista asiaa parhain päin. Pelkään hyväksikäyttöä valtavasti.
      Myös uudelleen kouluttautumiseeni liittyvät mainitsemasi vahvuudet ja saan hyödyntää menneisyyttäni laajasti.
      Hyvää viikonloppua sinulle ja suuri kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      44
      7596
    2. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      61
      3830
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      57
      3776
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      58
      3647
    5. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      96
      3486
    6. 54
      3097
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      44
      2888
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2514
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      201
      2025
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      47
      1601
    Aihe