Saisinko tarot-tulkintaa?

Syksynsävel

Jäänkö yksin?
En ole mielestäni kokenut ansaitsemaani, rehellistä rakkautta yhdenkään miehen kanssa, vain hyväksikäytetty olo jäänyt. Tuntuu surulliselle jättää käyttämättä osan itsestäni, juuri sen rakkauden tunteen. Nyt vuosia mennyt näin.
Olen pohtinut periaatteitani ja pelkojani, olisivatko ne peloitteita miehille. Moni mies pitää minua järkevänä mutta suhteeseen en silti kelpaa. En ymmärrä tätä. Seikkailuihin minusta ei ole.
Muutaman vuoden olen ollut kiinnostunut kauris-miehestä mutta hän ei minusta. Sydänsuruissa hän kelpuuttaa minut kuuntelijaksi. Hänen naisvalintansa ovat olleet epäonnistuneita ja ihmettelen miksi kun itse pidän häntä fiksuna miehenä.
Olisin kiitollinen tulkinnasta. Olen ristiverinen 44v vaaka-nainen.

3

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syksynsävel

Näkisikö joku?

• Menneisyydessä näkyy vahva vapautuminen tai vaputumisen tarve, jitseilmaisu ja tunteiden avoin ilmaiseminen ihmissuhteessa on murtanut patoja ja johtanut muuttuneeseen tilanteeseen.

Tämän päivän romantiikan suhteen on hyvä pohtia,
      ilmaisetko nykyisissä ja tulevissa ihmisuhteissasi riittävästi tunteitasi, järkeistäminen ja loogisuus voivat estää herkkyytesi esille tuloa, sekä ystävyyttä syvemmän yhteyden muodostumista. Ilmaise todelliset tunteesi ja kokemuksesi muille rohkeammin, jotta he pääsevät osallisiksi siitä hyvästä ,jota kannat itsessäsi ja josta sinulla on jakaa myös muille. Toisaalta juurikin looginen ajattelu ja maanläheisyys, sekä asioiden huolellinen hoitaminen ovat luonteesi vahvuuksia joita voit hyödyntää esimerkiksi työtehtävissäsi.

nyt kannattaa keskittyä itsetutkiskeluun ,ja oman itsesi eri puolien tarkasteluun, se auttaa sinua vaiheittain etenemään kohti toivomaasi lopputulosta. Sinun kannattaa käydä itsesi kanssa lävitse, mitkä tekijät sinun puoleltasi estävät fyysisen läheisyyden muodostumista.

• Syksynsävel

Hei Kirsimarintarot. Kyllä voin tunnistaa itseni tulkinnastasi.
      Kuinka kummassa näit juuri vuosien tieni, joka on muuttunut juurikin pitkän ja syvän itsetutkiskelun kautta paremmaksi : )?
      Sekin on itselleni hyvin selkeää että olen jumissa juurikin fyysisen läheisyyden kanssa ja koitan kovin ratkaista asiaa parhain päin. Pelkään hyväksikäyttöä valtavasti.
      Myös uudelleen kouluttautumiseeni liittyvät mainitsemasi vahvuudet ja saan hyödyntää menneisyyttäni laajasti.
      Hyvää viikonloppua sinulle ja suuri kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      207
      4586
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2571
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1512
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1119
    6. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      104
      1116
    7. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    8. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1042
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      131
      1017
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe