joka suomentaa mitä haluan netistä
onko ?
tre nokia aluella ?
maksan hyvin ?
onko suomessa käännöspalvelua
20
136
Vastaukset
- ei finskaaja
Löysin heti 39 kappaletta Tampereelta.
Tuskin kukaan suomentaa ihan kaikkea netistä mitä haluat, tai en minä tiedä mitä sinä haluat voihan se olla ihan jeees suomentamista. :D Google kääntäjä.
- ei finskaaja
Googlen kääntäjän kääntämää tekstiä ei kannata näyttää kenellekkään kolmannelle, itsen ja Googlen lisäksi.
ei finskaaja kirjoitti:
Googlen kääntäjän kääntämää tekstiä ei kannata näyttää kenellekkään kolmannelle, itsen ja Googlen lisäksi.
Kunhan hieman lukee englantia niin se on hyvä kääntäjä ( Pitää ymmärtää kielioppi ym).
- 98778
vapunen kirjoitti:
Kunhan hieman lukee englantia niin se on hyvä kääntäjä ( Pitää ymmärtää kielioppi ym).
"Kunhan hieman lukee englantia niin se on hyvä kääntäjä ( Pitää ymmärtää kielioppi ym)."
Niin vissiin, mitä jos haluaa suomennoksen tanskan tai saksankielisestä tekstistä?
Entä kiina? - ei finskaaja
98778 kirjoitti:
"Kunhan hieman lukee englantia niin se on hyvä kääntäjä ( Pitää ymmärtää kielioppi ym)."
Niin vissiin, mitä jos haluaa suomennoksen tanskan tai saksankielisestä tekstistä?
Entä kiina?Kaikenlaisten eksootisten (täältä Suomesta katsoen) kääntämiseen se sopii mainiosti, varsinkaan jos ei mitään ko.kielestä ymmärrä.
Miksiköhän pikkupierut haluavat kääntää ainoastaan englantia suomeksi? - niin no.
vapunen kirjoitti:
Ihan hyvä yksinkertaiseen tekstiin, mutta jos oikeaa käännöstä haluat eikä Englanninkielen taitoa ole, niin ihminen se pitää olla joka kääntää. Oikeasti toimivaa tietokonekääntäjää ei ole vielä keksitty. Etenkään jos teksti on yhtään monimutkaisempi. Jos ohjelmallinen kääntäjä kääntää joitakin sanoja vähänkään väärin, koko tekstin merkitys muuttuu äkkiä vääräksi . . .
- ön syömentäjiä
Kyllä netistä vöi syömentää mitä väin, jös hälyää.
- ------>>
Taitaa teikäläisen rahat loppua kesken, vaikka olisit kuinka varakas.
Laadukas kääntäminen ei ole halpaa.- paistinkääntäjä
Tietysti "mitä vain " voi olla vaikka yksi A4.
http://www.isis.fi/fi/hinnasto/
jokohan tuo toimisto kohta muuttaa nimensä? - e.kääriäinen
paistinkääntäjä kirjoitti:
Tietysti "mitä vain " voi olla vaikka yksi A4.
http://www.isis.fi/fi/hinnasto/
jokohan tuo toimisto kohta muuttaa nimensä?Pystyykö tuolta ISIS:iltä tilaamaan vaikka yhden sisällissodan?
- Kysy020202
Tampereen alueella on 34 käännöstomistoa:
http://www.fonecta.fi/yritykset/haku/Tampere/Käännöstoimisto - kääntäjä Simo
Maksat hyvin? Siis 1000 euroa per A4 tai 200 sanaa. Enpä usko. Luulen, että meillä on eri käsitys mikä on hyvin ja mikä ei :D
- austerism1
Google-kääntäjän tuotos:
Robin Dunbar päätyi hänen samannimisen määrä melkein vahingossa. Oxfordin yliopiston antropologi ja psykologi ( sitten University College London) yritti ratkaista ongelman miksi kädellisten omistaa niin paljon aikaa ja vaivaa hoitotuotteita.
---
Alkuperäinen:
Robin Dunbar came up with his eponymous number almost by accident. The University of Oxford anthropologist and psychologist (then at University College London) was trying to solve the problem of why primates devote so much time and effort to grooming. (http://www.newyorker.com/science/maria-konnikova/social-media-affect-math-dunbar-number-friendships)- 自己的极
"Alla fine del suo primo anno di esistenza l'enciclopedia arrivò a contare quasi 20mila voci, su 18 versioni in lingue differenti. Raggiunse 26 edizioni in lingua alla fine del 2002, 46 alla fine del 2003 e 161 alla fine del 2004. Nupedia e Wikipedia coesistettero finché i server della prima furono chiusi definitivamente nel 2003 e i suoi testi incorporati in "
"Lopussa ensimmäisen vuoden olemassaolon, tietosanakirja kasvoi lähes 20000 merkintöjä yli 18 eri kieliversiota. Se saavutti 26 painosten vuoden 2002 lopussa 46 lopussa 2003 ja 161 vuoden 2004 lopussa Nupedia ja Wikipedia rinnakkain, kunnes palvelin ennen kuin ne suljettiin pysyvästi 2003 ja hänen sanoitukset upotettu"
Enemmän minä tuosta googlen suomennoksesta silti ymmärrän kuin alkuperäisestä, vaikka sitäkin hivenen ymmärrän.
"Pahempiakin" kieliäkin joutuu joskus (itselleen) kääntelemään.
- austerism1
Ai niin, kääntäjien yhteystietoja löytyy vaikkapa täältä:
http://www.sktl.fi/hakupalvelu/ - savolainen
Minä tarttisin pikaisesti klingonin kielen kääntäjän. Olisi vaan tarve käännttää tämä Windows 10 klingoniksi koska avaruustoverini ei osaa sitä muuten käyttää.
- ö-ö-ä
"Klingonin kieltä käsitteleviä kirjoja ja julkaisuja on ilmestynyt useita. Kielen perusteos on Pocket Booksin julkaisema Marc Okrandin The Klingon Dictionary (1985). Muita merkittäviä teoksia ovat The Klingon Way (sanontoja ja vertauskuvia klingoniksi) sekä kielikasetit Conversational Klingon ja Power Klingon" wiki
Aloita vaikka noilla.
- savolainen
Et siis ymmärtänyt mitä tarkoittaa sana "pikaisesti"? Tiesin kyllä noiden kirjojen olemassaolosta mutta kirjan hankinta ei vaan anna sitä pikaisesti opittua kielen taitoa. Oppimiseen menee oma aikansa.
Kiitti kumminkin vihjeestä.
Se avaruustoverini tulee jo tänä viikonloppuna. Ei tässä ole montaa päivää opiskeluun kun ne kirjat pitää tilata tänne sudeetti-Savon alueelle ja tunnetusti Itella kuljettaa paketteja aika hitaasti.
Savon murrettakaan ei hetkessä toiselle opeteta, oikeastaan pitäisi syntyä savolaiseksi.- jojo kutsuu
Ja syntyminen savolaiseksi on sama kuin käänteinen lottovoitto. Tiedän koska olen itse savolainen, olisinpa edes virolainen tai vaikka koira. Pahempaa junttia ei maailmasta löydy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809