Henkien karkotus

halipimu91

Mä kun luin näitä niin tuli vaan mieleen ku ollaan kavereitten kaa pelattu ja ei olla tiedetty et miten ne karkotetaan ne henget... Et ois tosi kiva jos joku kertois...

4

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelle Hermanni

      Kutut papin paikalle jos et osaa itse. Tietenkin ulkolukuna kun vedät siihen päälle "Isä meidän" -rukouksen, niin eiköhän ne 'pahat henget' sillä katoa.

      Ja asiasta kolmanteen, mitä kaikkea teille tapahtui, kun "pelasitte"?

      • katoa

        Markku Koivisto antoi ohjeet, että pitää öljyllä voidella jokainen oven pihtipieli ja ikkuna-aukko ja tuuletusaukko. Ja henkilön joka "ajaa henget pois" tulee olla uskossa. Mielellään kaksi taikka kolme henkilöä. Ja on käskettävä Jeesuksen nimessä saatanan väistyä ko. talosta/huoneesta etc. Vaika itse ei olisi pelannut, mutta jos joku ko. asunnossa tai huoneessa on joskus pelannut voi talo/huone olla "saastunut."
        Ja ennenkaikkea spiritismiä ei tule koskaan pelata!


      • Isä Merryn
        katoa kirjoitti:

        Markku Koivisto antoi ohjeet, että pitää öljyllä voidella jokainen oven pihtipieli ja ikkuna-aukko ja tuuletusaukko. Ja henkilön joka "ajaa henget pois" tulee olla uskossa. Mielellään kaksi taikka kolme henkilöä. Ja on käskettävä Jeesuksen nimessä saatanan väistyä ko. talosta/huoneesta etc. Vaika itse ei olisi pelannut, mutta jos joku ko. asunnossa tai huoneessa on joskus pelannut voi talo/huone olla "saastunut."
        Ja ennenkaikkea spiritismiä ei tule koskaan pelata!

        Aivan.

        Öljyllä pitää muistella voidella säännöllisesti myös kaikki saranat, niin loppuvat aaveiden yölliset kitinät. Lisäksi ikkunanpielien öljyämisen jälkeen kun vaihtaa tiivisteet tai laittaa vähän silikonia, loppuu verhojen lepatus.


    • Ilyrion

      Isä meidän rukous tepsii lähes aina - ellei siis olla tekemisissä "järeämpien" (itsepäisempien) henkien kanssa. Öljyn lisäksi olen kuullut jotain juttuja suolasta, mutta tietääkseni se estää henkiä niin kuin seinä karkottamisne sijaan.
      Yleinen periaatteeni itse on, ettei ketään tarvitse kuunnella ellei halua, oli henkilö siten elävä, tai kuollut. Jos ihminen on ollut kusipää eläissään, se on sitä takuulla vielä kuoltuaankin.
      Kaiken A ja O on kuitenkin ettei pelkää. Se voi tuntua vaikealta, mutta jos oikein napakasti käskee että antaa heittää (kuten jollekin tavallisellekin vittuilijalle) niin eiköhän sitä suurin osa lähde.
      "Minä kiellän sinut, Jeesuksen nimeen katoa...plaa plaa plaa... kaipa se tepsii. Pitää kuitenkin varoa ettei tule turhaan loukanneeksi, sillä kuten jos menet lauantai iltana aukomaan päätä jollekin piripäälle, se vetäisee sinua kuonoon. Ja se sama piripää tekee sen saman taatusti vielä kuoltuaankin - joskin henkitasolla, ja se onkin sitten yleensä vakavampi juttu. Aaveilla tuppaa joskus olemaan kieroutunut huumorintaju.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe