spiritismin jälkeen

halipimu91

Ollaan pelattu spiritismiä kavereitten kaa... Me huomattiin et kaikki koirat alko kattooon meitä sen jälkeen tai oikeestaan Mimmua (nimi muutettu)... Sit sen kuva hävis ja löyty kumminkin kaverin kengästä.. Sit tapahtu viel yx juttu. Oltiin hajottamassa sitä lasia ni mimmu heitti sen lujaa päin asfalttia ni mix se ei menny rikki ekalla kertaaaa...

6

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Othl

      Olette varmaan suututtaneet kenkun haltijan!

      • halipimu91

        Ootkos ite ikinä kokeillu Spiritismiä???


    • Pelle Hermanni

      "Me huomattiin et kaikki koirat alko kattooon meitä sen jälkeen tai oikeestaan Mimmua (nimi muutettu)"

      - Ehkäpä vain mielikuvituksenne laukkaa normaalia kovemmalla vauhdilla? Tuskin ne koirat sen kummemmin katsovat kuin ennenkään.


      "Sit sen kuva hävis ja löyty kumminkin kaverin kengästä."

      - Niin minkä kuva hävisi?


      "Oltiin hajottamassa sitä lasia ni mimmu heitti sen lujaa päin asfalttia ni mix se ei menny rikki ekalla kertaaaa..."

      - No tuo nyt ei ole mikään mahdottomuus. Siihen vaikuttaa kulma missä se on heitetty, voimakkuus, maan epätasaisuudet sekä muut fysiikalliset tekijät.

      Kertoisitko kuitenkin hieman tarkemmin, että mitä te varsinaisesti teitte, kun "pelasitte"?

      • mä vaan

        Mitä ihmettä sä kyselet joka viestiketjussa.. teetkö jotain tutkielmaa?? =)


      • Pelle Hermanni
        mä vaan kirjoitti:

        Mitä ihmettä sä kyselet joka viestiketjussa.. teetkö jotain tutkielmaa?? =)

        Kyselen sen takia, että itseäni kiinnostaa tälläiset tapaukset, joissa on tapahtunut jotakin yliluonnollista.

        Syy, miksi jokaisessa keskustelussa yritän tietää mahdollisimman yksityiskohtaisesti on yksinkertaisesti se, että monet henkilöt, joiden tarina on puhtaasti oman päänsä tuotosta (ei ole tapahtunut mitään, kunpahan vain keksii saadakseen huomiota täällä), eivät viitsi näihin vastata, sillä mitään ei ole edes tapahtunut.

        Jos henkilöllä on tarkat tiedot kertoa tapahtumasta, on tapausta helpompaa uskoa, sillä tapahtumat on "tarpeen mukaan" mahdollista tarkistaa (tuskin tarkistan, ellei ole todella uskottava juttu).

        Jos "oikea" tapahtuma näyttäisi olevan kyseessä, tahtoisin tietää tapahtumasta tarkemmin, jotta voisin kenties jopa itse käydä paikan päällä (jos jokin hylätty talo tms. jossa tapahatuu yliluonnollisia), sillä olisi mielenkiintoista saada tutkittua tämmöisiä juttuja. Pääosin en näihin kuitenkaan usko. Siksi siis tarkemmin utelu, sillä sepustettuihin tarinoihin ei viitsitä keksiä lisää sepustuksia monestikkaan.

        Ja kyllä, teen tavallaan tutkielmaa, mutta vain itseäni varten.


    • axy

      Nyt halua puuttua tähän sen tarkemmin kuin kysyä että muistitteko kysyä lupaa hengiltä pelin lopettamiseen? Siihen täytyy saada lupa, jos lupaa ei heti saa on odotettava hetki-vaikka ihan hiljaa ja sitten yritettävä uudelleen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe