Pillunesteitä ei kaikille tarjolla vastatkaa?
Täällä olis yksi tosi kiimanen narttu.
Halutko nuolle märän vielä märemmäki?
9
1398
Vastaukset
Haluaisin nuolla sen vielä märemmäksi
- Sari 45
Mistä päin olet? Tavataan lauantaina 11.10.2014 Jyväskylän asemalla 13.09 junalla.
- stupid girl
Tampereellakin ois tarjolla märkää ja kuumaa..
kiinnostasko?
Spostia tuleen niin sovitaan paikkaa mun ehdoilla. :)
jos synkkaa ni saat tehä muutakin kuin kielihoitoo... ;) - näyttävyyttä
Oliskos mahdollista Turussa ?
- turku-boy
juu on oletko nainen ja missäpäin turku ??
- kasaritu
Tottakai haluaisin tosi märkään pilluun työntää lihavan kyrvän ota se suuhun ja nuole ihanasti sitä ennen naidaan aina vaan. Posket lommollaan.
- kasaritu
Saanko mä koskaan vastausta,vaikka miten nuolisin sun pilluas.työntäsin kyrvän pilluus ja taas nuolisin pilluas.
- YRJÖSUURI
TOKI HALUAN NUOLLA PILLUSI JA JUODA KIIMAMEHUSI.
MUTTA KUN ET ANNA MINUN NUOLLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994