Ei epäillystäkään se on lemmikkikoira. Mikään muu eläin ei ole pystynyt saavuttamaan sellaista asemaa, lähes kuninkaallista, kuin lemmikkikoira.
Ihmiset tekee kaikki sen eteen syöttää, majoittaa, vaatettaa jopa noukkii paskat kadulta.
Tätä sanoisin älykkyydeksi kun voi hankkia moiset etuudet antamatta mitään vastineeksi, lukuun ottamatta palvelukoiria. Nehän eivät olekkaan lemmikkejä.
voi teitä höynäytettyjä koiranpaskan noukkijoita.
mikä on älykkäin eläin?
7
293
Vastaukset
- oma iso valinta
Joillekkin voi käydä niin, ettei mielestään saa mihinkään koskaan mitään vastineeksi.
Vaikuttaa tietysti hyvin negatiiviselta tavalta elää, ehkä masentuneeltakin...ainakin, kun ajattelee, että tuo oli ASIASI, joka halusit ihan täällä kertoa.
Totuus on, "ellei anna mitään itsestään, ei voi mitään myöskään saada".
Minä saan koirasta itselleni ulkoiluseuraa, auttaa kunnon ylläpitoon.
Koiran myötä tapaan myös paljon uusia mielenkiintoisia ihmisiä, koirista riittää juttua muiden koiran omistajien kanssa.Ja yhdessä on kivaa lenkkeilläkkin.Ja tutustua ihmisiin,ihan missä sitten kulkeekin.
Ja mikä parasta koira ilmoittaa näppärästi myös vieraista, eikä ole niille edes vaaraksi.Koira on kiva lisä perheeseen, ja sen myötä lapsetkin oppivat tärkeän taidon, sen miten koiraa ja eläimiä yleensäkin kuuluu kohdella, ja hoitaa.
Ja myös sen, että ne koirankakat kannattaa kerätä, ettei joku keräämättömän kakan nähnyt kauhistu.Joillekkin keräämätön kakka voi pilata päivän, jos siihen itsensä sotkee.Joten suosittelen kaikkia keräämään kakat.
Luulempa että olet vain yksinäinen, ja kateuksissasi, näit jonkun landseerin hyvässä seurassa.
Hanki sinäkin itsellesi jotain järkevää tekemistä, vaikka uusi harrastus ;) - säälittävä
Taidat kadehtia koiraa, kun kukaan ei susta niin välitä....asenteessa ehkä vika.
- tryeryeruy
Koirafanaatikkojen tyypillinen tapa vastata kritiikkiin on kritisoijan leimaaminen. Kritiikin asiasisältöön ette taaskaan vastanneet.
- tetetety
Minun koirani vilkuilee kelloa! Tämä todistaa, että koira on ratkiälykäs laji!
- Dgjkiytd
No niin, yhtä lailla älytöntä on omistaa purjevene. Siihen uppoaa aika ja rahat. Vain jotta voit kesällä parina viikkona raahata vastahakoisen perheesi "nauttimaan" ahtaista ja kosteista sisätiloista, merisairaudesta ja pian seuraavista riidoista kun ollaan kuin sillit sumpussa.
Sama pätee kesämökkeihin. Pihatöitä, korjaustöitä, ylläpitotöitä. Töitä, töitä, töitä. Joudut ylläpitämään kahta asuntoa vaikka voit asua vain yhdessä kerrallaan. Mitä saat vastineeksi? Ei mitään järkeä.
Silti jostain syystä porukka hankkii näitä kesämökkejä, veneitä ja lemmikkieläimiä. En ymmärrä! - fzdsfrawr
Älykkäin eläin on ihminen.
- huomioinut
Ei kaikki, monet ihmiset on säälittävän typeriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984