Minne on Meidän melike hävinnyt?
Minne Melike hävisi?;)
3
1159
Vastaukset
- lopullisesti pussiin!!!
Ja totuuden nimissä ei häntä kyllä tänne enää kaiketi kukaan kaipaakaan?!?!
- Utelias
aivan, tyttönen tajunnut vihdoinkin omat valheensa.. ;) vai onkohan melike tällä hetkellä niin jännittyneenä odottamassa marcon "suomeen tulemista 29.10" , ettei aikaa muulle enää ole ;)
- Ripste
kaikki ei vain jaksa jäädä kuuntelemaan suomalaisten latistavia ja jokseenkin rasistisia juttuja. Ootteko tullut ajatelleeks että myös ne turkkilaiset on ihmisiä ja niidenkin kanssa voi suhde onnistua? Minkä takia suomalaisilla onkaan tää paha, paha tapa kuulla vain ja ainoastaan ne huonot kokemukset eri kulttuureista tulevien keskenäisistä suhteista....?!? Itse ainekin tunnen tapauksia joilla ne on onnistunut ja onnistuu edelleenkin vallan mainiosti. Eli onnelia Melikelle, jos nyt olet sen miehen suomen kamaralle saanut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059