Eilen kun 40 täytit
tosi vanhalta näytit
otit pullon viinaa
sehän se ulkonäköä piinaa
jos ei viinaan koske
pysyy punaisena posket
eikä tule sydänvikaa
eikä muistuta sikaa
Runo nelikymppisellä
2
83
Vastaukset
- Antioksidantti
Nii-in, hyva runo. Kun meikä täytti 40, pokset tosiaan olivat silkoiset kuin vauvan pylly. Ja vasta siinä kohdassa ikää alkoi alkojuomain 'opettelu', ts. punaisen terveysjuoman nauttiminen sopivissa ruokaisissa kohdissa.
Ja tadaa: Heurekan Body Worlds -näyttelystä löytyi syränasioitten kohralta lause: pieni määrä punaviiniä päivittäin tekee sydämelle hyvää. Viina, kuten viinikin, on viisasten juoma, jos korvain väliss' ei ole kovin paljon siunattua ajattelua, kannattaa prosenttijuomat jättää väliin. Oikein käytettynä ne aineet ovat lääkkeisiin verrattavissa. - 40+++
Ottamatta pisaraakaan kantaa alkoholin terveysvaikutuksiin, runo oli silti kohtalainen. Posket rakastavat kosteusvoitehia ja seerumihoitoja, silloin ei ole pulaa punasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893