Miten voin vuokrata bunkkeri?

sangdth

Moi, haluaisin vuokrata bunkkeri, keneltä ma voin kysyä? Olen maahanmuutaja siksi se ihan vaikea kun hakemaan Google.

Kiitos.

3

338

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka ison
    • -RUK 209-

Myyjä: Luumäen bunkkeri kestäisi 1000 kilon lentopommin

Luumäellä myytävä bunkkeri rakennettiin Mannerheimin käskystä.
      Etelä-Karjalassa Luumäellä myynnissä oleva sodanaikainen bunkkeri oli suunniteltu kestämään 1000 kilon lentopommin. Näin kertoo bunkkeria myyvä sotahistorian harrastaja Petri Parkko.

- Se on rakennettu talvisodan päättymisen jälkeen Mannerheimin käskystä. Siinä on 600-700 kuutiota betonia ja 60 tonnia rautaa. Betonimäärä vastaisi nykypäivänäkin noin 200 rekkakuormaa. Bunkkeri on ikuinen, Parkko vakuuttaa.

Parkko järjestää ammatikseen safareita Salpalinnan maastossa, jossa bunkkeri sijaitsee. Hän kertoo itse ostaneensa sen noin kymmenen vuotta sitten venäläiseltä myyjältä. Bunkkeri on valmistunut arviolta 1940-41.

- Heikoin seinä on ampuma-aukon kohdalla, jossa seinäpaksuus on 2,5 metriä. Bunkkerissa on oma tähystystorni, josta puheputket johtavat viestit bunkkerin muihin huoneisiin. Bunkkerissa on oma kaivo ja viemäriverkosto. Bunkkereissa on pitänyt pystyä olemaan kuukaudenpäivät ilman ulkopuolista huoltoa, Parkko kertoo.

Bunkkerin myyntihinta on 50 000 euroa. Myyjän mukaan mahdollinen ulkomaalainen ostaja ei välttämättä saisi lupaa käyttää bunkkeria. Kauppa vaatiikin Senaatti-kiinteistöjen hyväksynnän.

Bunkkerista löytyy kuvia Oikotie.fi:stä.(Nykyinen hinta 39 000 €)

• Tarkoittako sinä

juusto vai tupla-juusto burgeri?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      974
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      835
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      66
      625
    Aihe