Kortepohja - Kankitie

Ihme on kyllä

Pimeän taksin kuski kertoi että nuoria opiskelijatyttöjä saa nykyisin hakea alvariinsa Kortepohjasta ja roudata Kankitielle asuntolan nurkille yökaudet. Mitä ihmettä ne sieltä hakevat? Onko niillä niin kova isän ikävä?

13

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asffhhj

Papat juottaa ja pitää polvella

• yliopistosta

Yliopiston nuorilla typyillä käy myös täällä ylioppilaskylässä "kyläilemässä" todella paljon vanhempia herrasmiehiä!

Ylioppilaskylän muutama vanha mummosiivooja on päässyt vuorostaan kuulemma korkaamaan nuoria miehiä, ovat tosin joutuneet kuulemma maksamaan siitä nuorille miehille! Niin ja täällä on töissä iso vanha laitosmies, joka haluaisi haistella ja nuolla jokaisen yo-kylän nuoren naisen takapuolen!

• yo-jäbä 26v

Minä olen vuorostani kuullut, että nuo siivoojat olisivat harrastaneet muiden kertomusten mukaan tuota jo pidempään! Kukaan nuori mies ei kuitenkaan käy rumalla vanhalla räähkällä muuta kuin pääsemässä eroon poikuudestaan! Näin olen kuullut muiden yleisesti kertovan! Saavatpa jotkut nuoret miehet kuulemani mukaan istua jopa noiden vanhojen mummosiivojien (olisko heitä 4-5 kpl) nenienkin päällä! Näin olen kuullut monista lähteistä!

Toivotaan, että tuo iso laitosmiehen rohjake saa toteuttaa haaveensa ja saisi nuuhkia ja nuolla puhtaaksi jokaisen yo-kylän nuoren naisen pepun! Niin ja vaihtuuhan niitä nuoria naisia aina jokunen vuosittain, osa muuttaa pois ja osa muuttaa tilalle! Olen myös kuullut, että hän haluaisi tehdä tätä 8 h päivässä ja kun kaikki pyllyt on haisteltu ja nuoltu, hän haluaisi heti aloittaa saman uudelleen alusta :D

Näin olen kuullut useammaltakin henkilöltä!

• Jatko-opisk. 32v
        yo-jäbä 26v kirjoitti:

Minä olen vuorostani kuullut, että nuo siivoojat olisivat harrastaneet muiden kertomusten mukaan tuota jo pidempään! Kukaan nuori mies ei kuitenkaan käy rumalla vanhalla räähkällä muuta kuin pääsemässä eroon poikuudestaan! Näin olen kuullut muiden yleisesti kertovan! Saavatpa jotkut nuoret miehet kuulemani mukaan istua jopa noiden vanhojen mummosiivojien (olisko heitä 4-5 kpl) nenienkin päällä! Näin olen kuullut monista lähteistä!

Toivotaan, että tuo iso laitosmiehen rohjake saa toteuttaa haaveensa ja saisi nuuhkia ja nuolla puhtaaksi jokaisen yo-kylän nuoren naisen pepun! Niin ja vaihtuuhan niitä nuoria naisia aina jokunen vuosittain, osa muuttaa pois ja osa muuttaa tilalle! Olen myös kuullut, että hän haluaisi tehdä tätä 8 h päivässä ja kun kaikki pyllyt on haisteltu ja nuoltu, hän haluaisi heti aloittaa saman uudelleen alusta :D

Voidaankin sanoa, että tuo iso vanha laitosmies osa per*een tai paremminkin (satojen) per*eiden nuolemisen taidon :=)

Ikiliikkujakin on siis keksitty! Hän kun innoissaan ja mielellään haistelisi (vai haisteleeko jo?) ja nuolisi (vai nuoleeko jo?) noita takapuolia vaikka 24/7 todella vanhaksi vaariksi asti siis ;=)

Voi vaikka ottaa sen ZZ Top -parran apupojakseen, hänhän voi samalla vaikka nuolla tuon ison vanhan laitosmiehen pall*ja!

Maailmassa on kuulkaa laitosmiehet (vaikka muutkin yo-kylän halukkaat laitosmiehet) lähes loputtomasti haisteltavia ja nuoltavia naisten per*eitä! Siinäpä teillä työsarkaa :=)

• Onko kerrottu?
        Jatko-opisk. 32v kirjoitti:

Voidaankin sanoa, että tuo iso vanha laitosmies osa per*een tai paremminkin (satojen) per*eiden nuolemisen taidon :=)

Ikiliikkujakin on siis keksitty! Hän kun innoissaan ja mielellään haistelisi (vai haisteleeko jo?) ja nuolisi (vai nuoleeko jo?) noita takapuolia vaikka 24/7 todella vanhaksi vaariksi asti siis ;=)

Voi vaikka ottaa sen ZZ Top -parran apupojakseen, hänhän voi samalla vaikka nuolla tuon ison vanhan laitosmiehen pall*ja!

Maailmassa on kuulkaa laitosmiehet (vaikka muutkin yo-kylän halukkaat laitosmiehet) lähes loputtomasti haisteltavia ja nuoltavia naisten per*eitä! Siinäpä teillä työsarkaa :=)

Nuo ylioppilaskylän vanhat siivoojat keksivät asukkaista ilkeitä juttuja! Milloin joku miesopiskelija on ollut naisten ahdistelusta vankilassa tai on murhaaja ym. ym. Vaikka on paljastunut, että ko. asukkailla ei ole yhtään merkintää rikosrekisterissä!

• Onko kerrottu?
        Onko kerrottu? kirjoitti:

Nuo ylioppilaskylän vanhat siivoojat keksivät asukkaista ilkeitä juttuja! Milloin joku miesopiskelija on ollut naisten ahdistelusta vankilassa tai on murhaaja ym. ym. Vaikka on paljastunut, että ko. asukkailla ei ole yhtään merkintää rikosrekisterissä!

Luulevat varmaan, että JOKAINEN yo-kylän asukas liikkuu huumeissa!

• kaunis typy 172/52
        yo-jäbä 26v kirjoitti:

Joku kertoi, et toi vanha laitosmies vielä haluais et jokainen nuori nainen vielä pieraisisi hänen nenäänsä raitista ilmaa! HIH!

• Harjoitusleiri

Menipä taas kauas itse asiasta. Huomaa kyllä että pilvihöyryissään kersan adoptoineet sateenkaaripunikkivanhemmat ovat halunneet päästä rumista, luonnevikaisista mukuloistaan eroon ja maksaneet pikavipeillä niille paikan "opiskelija-asuntolaan" ulkoistumaan.
      Siinä olisi isikselle töitä.

• Mene hoitoon!

Sinä oletkin se, josta kusta kun aika jättää, niin sukulaisesikin käyvät haudallasi vain tarpeillaan!

• Anonyymi

Huumeita ne sieltä hakee.

• Anonyymi

Jo on tylsää kun piti viisi vuotta vanha ketju kaivella esille. Minne kaikki kukkahattu "neidit" on hävinnyt 🤣😂

• Anonyymi

juu lesta opiskelijatytöillä on kova puute ja ikävä setiä

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät lessu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7020
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      93
      5165
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3416
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3322
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      34
      2468
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1796
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1441
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1392
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1296
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1064
    Aihe