Lastensuojelulaitos laskuttaa yhdestä nuoresta pahimmillaan 800e/päivä- ilman valvontaa, laaduntarkkailua tai tulosvastuuta. Se ei tunnu riittävän. Laitokset kinuavat vielä yritystukia:
http://www.lokakuunliike.com/ll-uutiset/ll-listaa-67-yritystukea-saanutta-lastensuojelufirmaa-201112
Lastensuojelufirmojen yritystuet
4
70
Vastaukset
- mitä sitten
Oliko tämä joku uutinen, häh?? Käyppä myös kastomassa Stakesin tilastoja paljonko lasu perheitä mahtuu tähän maahan...Ei olis lasulle tarvetta jos ihmiset hoitais jälkikasvuaan vähintään edes kohtalaisesti.
- Sinä juoppo
Lastensuojelu on mielikuva. Käytännössä lastensuojelu on syrjäyttämiskoneisto ja tappava joillekin. Lastensuojelussa viettää aikaansa yhteiskunta kelvottomia aikuisia, jotka ovat itse avun tarpeessa. Sakki kärsii vakavista alkoholivaurioista ja jälki on sen mukaista. Ei voi kuin ihmetellä miten kansa saattaakin olla niin hyväuskoista. Tai onko ihmisten moraali hävinnyt, että kaikki olisi hyväksyttävää. Alkoholi, pedofiilit, homous, eläimiinsekaantuminen, mikään ei ole mitään.
- ei näin
Sinä juoppo kirjoitti:
Lastensuojelu on mielikuva. Käytännössä lastensuojelu on syrjäyttämiskoneisto ja tappava joillekin. Lastensuojelussa viettää aikaansa yhteiskunta kelvottomia aikuisia, jotka ovat itse avun tarpeessa. Sakki kärsii vakavista alkoholivaurioista ja jälki on sen mukaista. Ei voi kuin ihmetellä miten kansa saattaakin olla niin hyväuskoista. Tai onko ihmisten moraali hävinnyt, että kaikki olisi hyväksyttävää. Alkoholi, pedofiilit, homous, eläimiinsekaantuminen, mikään ei ole mitään.
Eli olet kelvoton heikomman aineksen juoppovanhempi ja lisäksi vihaat homoja.
- Sinun kiusaksi
ei näin kirjoitti:
Eli olet kelvoton heikomman aineksen juoppovanhempi ja lisäksi vihaat homoja.
Ei ihan sattunut kohdalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623