Icelandair syvältä !

Tulin USAhan

Halpalentoyhtiön palvelu laatulentoyhtiön hinnalla. Todella naurettavaa että 8 tunnin lennolla voi ostaa sipsejä ja muuta paskaa. Ei kunnon ruokaa, ei kuulokkeita, ei neuvoa tullilomakkeen kanssa.

4

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turpa kiinni

Niillä jo niin halvat lippujen hinnat...mitä luulet savasi siihen hintaan.
      Yksikään yhtiö ei neuvo lomakkeiden täyttöä koska niissä lukee mitä pitää kirjoittaa.
      Mene seuramatkalla seuraavan kerran,siellä saat kaltaistasi tyhmää seuraa.

• ole homo hiljaa

Mene itse seuramatkalle Tallinnaan, saatanan Kontulan vajaaälyinen deeku. Sossu ei koskaan anna sinulle niin paljon rahaa, että voisit matkustaa lentäen.

• 19dd

Olen lentänyt Icelandairin kautta USAan itsekin... ruoan kanssa sählääminen kyllä otti lopulta aivoon, 10 h oli melko pitkä aika olla ilman evästä, vaikka toisin olimme aluksi kuvitelleet. Onneksi määränpäässä pääsi suoraan lempiravintolaan ämppäämään itsensä täyteen samalla hinnalla ja paremmilla pöperöillä, kuin koneessa olisi voinut tehdä. Maksullinen ruoka on kuitenkin melko hyvin ilmoitettu heidän nettisivuillaan, joten oma moka, jos ei tajua ottaa eväitä tai ei halua maksaa heidän tarjoilustaan. Täytyy aika hölmö olla, jos sitä ei pysty itselleen myöntämään.

Mutta noin muuten ei ole kyllä erityisen paljon valitettavaa. Sama meno, kuin muillakin lentoyhtiöillä, hinnassa tuolloin tosin oli älytön ero Icelandairin voitoksi. Enkä ole koskaan millään USAn lennolla saanut minkäänlaista neuvontaa tullilapun täyttämisen kanssa. Miksi sitä edes pitäisi saada? Eikös siinä lue melko selvästi, mitä halutaan tietää? Ainoastaan lista, johon pitäisi kertoa tuomansa tavaroiden määrä ja arvo on hieman hämärä, mutta vaikka olen sitä miten täytellyt, ei kukaan koskaan ole siitä ollut kiinnostunut, kun mukana ei ole vaikkapa lihaa tai hyönteisiä...

Onko tosiaan niin, että enää ei kuulokkeita saa? Nykyisin ne tuntuu olevan maksullista hupia muillakin lentoyhtiöillä, ehkä vain missasitte sen.

• xlloodlddd

Kävin katsomassa firman nettisivuilla missä oli kerrottu ruokatarjonta lennoilla. Pääasiassa snack-tyyppistä ateriaa. Mikä on ongelmasi? Etkö ymmärrä englantia? Onko sulla sama valitus kun menet kotipitsaan syömään ja sieltä ei saakkaan sisäfilepihviä? Ota asioista selvää pönttö!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4984
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1772
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      289
      1636
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1584
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1448
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1217
    7. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1191
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1180
    9. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1129
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1121
    Aihe