Käykö tällä palstalla paljon puuseksuaaleja?
Puuseksuaalisuus
9
701
Vastaukset
- Papi Puuseppä
Juuuuu, puuseksuaali olen.
- Puutarhuri Peipponen
Ottakaa kaikki mitä pikimmin yhteyttä yli-puuseksuaaliseppään.
- ftyrew
Hei miäkin Olin nuorena puuseksusaali se oli tosi mukavaa aikaa ja tosi mukavaa.
- närreenkimpussa
Työnnän kyllä elimeni joka oksan koloon mutta tahtoo vähän tikkuja tulla. Miten tämä olisi ehkäistävissä oi arvoisat puuseksuaalit.
- sdfrty
Nuorena poikan oli kiva hinkata oksiin kullia ja kiveksiä tuntui Aina niin hyvälle tosi mahtavaa oli ok
- reikien-täytettä-
Tämä on yleistä nykyään, kun dildoja tehdään puusta.
- huhhuhhuhhuheijaa
Huh, huh.
Eksyin tänne ja en oo ikinä ees kuullut tälläistä huuhaata.
Vaikuttaa aika sairaalta.
Voisitte mennä hoitoon vaan ja etsiä tavallista seuraa.Ei puuseksuaalisuudessa ole mitään, miksi pitäisi hoitoon mennä. Puuseksuaalisuus ei vahingoita itseä tai muitakaan.
- PuutkinOnEläviii
Paitsi jos ei kysy lupaa ensin. Puulle voi tulla paha mieli.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904