Käykö tällä palstalla paljon puuseksuaaleja?
Puuseksuaalisuus
9
709
Vastaukset
- Papi Puuseppä
Juuuuu, puuseksuaali olen.
- Puutarhuri Peipponen
Ottakaa kaikki mitä pikimmin yhteyttä yli-puuseksuaaliseppään.
- ftyrew
Hei miäkin Olin nuorena puuseksusaali se oli tosi mukavaa aikaa ja tosi mukavaa.
- närreenkimpussa
Työnnän kyllä elimeni joka oksan koloon mutta tahtoo vähän tikkuja tulla. Miten tämä olisi ehkäistävissä oi arvoisat puuseksuaalit.
- sdfrty
Nuorena poikan oli kiva hinkata oksiin kullia ja kiveksiä tuntui Aina niin hyvälle tosi mahtavaa oli ok
- reikien-täytettä-
Tämä on yleistä nykyään, kun dildoja tehdään puusta.
- huhhuhhuhhuheijaa
Huh, huh.
Eksyin tänne ja en oo ikinä ees kuullut tälläistä huuhaata.
Vaikuttaa aika sairaalta.
Voisitte mennä hoitoon vaan ja etsiä tavallista seuraa.Ei puuseksuaalisuudessa ole mitään, miksi pitäisi hoitoon mennä. Puuseksuaalisuus ei vahingoita itseä tai muitakaan.
- PuutkinOnEläviii
Paitsi jos ei kysy lupaa ensin. Puulle voi tulla paha mieli.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708