elikkästä Sonyn 10cd:n vaihtaja olisi ylimääräsenä soitin vaihdoksen vuoksi!!! malli on CD-X 605,ja linkki piuhat mukana(rca,linkkipiuha ovh yht.n30e) boksi on naarmuton ja lähes uusi,n6kk ollut autossa!!
nyt halvalla 60e. (Lahti)
MYYN SONYN 10CDn VAIHTAJA-boxin!!!
5
564
Vastaukset
- Pena
Näillä hinnoilla herää aina kysymys, kenen autossa se on ollut. Onhan sinulla esittää ostokuitit noin tuoreesta laitteesta?
- Jouni.B
kuitteja ei ole eikä ohjekirjaakaan sen koomin,koska boksi oli kiinni tuonti autossa jonka hankin!!noitten hinnoista en tiiä sen kummemmin mitä nyt katoin et uusi ois joku 100-150e. piuhat ja tämähän ei ole uusi,mutta uuden veroinen!
minusta noihin suhteutettuna aika passeli paketti!? :)
turvallinen ostos,meen takuuseen! -j-
- Ärrä-R
Voisitko kertoo onko vielä Cd-Boxi jäljellä ja laittaisitko puh. numerosi niin soittaisin ja kyselisin lisää. Ajelisin viikonlopun aikana Lahden ohitse joten jos kaikki natsaisi veisin pois!
Terv. Ärrä- jouni.b
ei paljoa kuulunu R-R:stä!!? eli cd-vaihtaja vielä kaupan!! 60e -j-
- HarriHenelius
Puhelinnumero on väärän henkilön. Eli minun. En ole myynyt mitään tuolloin! Välillä vieläkin joku kyselee..saisiko tuon puhnron poistettua kiitos?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1341889Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 801472
- 781461
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531176Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711041- 631031
- 221007