Lahjat kaasoille ja bestmaneille

tuleva morsian

Moi!
Olisko hyviä ideoita lahjoiksi kaasoille ja bestmaneille?

11

8404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nora

      Kalevalan korut? Mistä he pitävät esim. meriaiheista jotain jos pitävät merestä tms.

    • marina

      lahja morsiuparille, lahja kaasolle, lahja bestmanille, huomenlahja morsiamelle, huomenlahja sulhaselle.... mihin on häät menossa, pelkkää lahjahömpötystä!

      mutta käsittääkseni moni on antanut sekä kaasolle että bestmanille hopeisen taskumatin (täytettynä tietysti).

      • Pikkis2

        kiitoskin riittää lahjaksi. Itse en saanut etes sitä kun olin serkulleni kaasona.


      • Nimetön
        Pikkis2 kirjoitti:

        kiitoskin riittää lahjaksi. Itse en saanut etes sitä kun olin serkulleni kaasona.

        Minäkään en saanut edes kiitosta lapsuuden ystävältäni kaasona olemisesta vaikka näin paljon vaivaa sekä hääohjelmaan ja poltareihin, jotka todellakaan eivät olleet ilmaiset... En ole juuri pitänyt häiden jälkeen "onnelliseen morsiameen" yhteyttä. Noin käytöstavattomia ihmisiä en ympärilleni kaipaa.


    • Adele_

      Itse ostin kaasolleni kalevalan korvakorut (kerää tiettyä sarjaa), ja mieheni osti bestmanille ja puhemiehelle (läheinen ystävä myöskin) pienet leathermanit tai jotkut tämäntyyppiset linkkarijutut :) tykkäsivät kovasti :)

    • Marika

      Me taisimme olla sillä perinteisellä linjalla viime kesänä ostaessamme bestmanille taskumatin.

      Kaasoni saivat lahjakortit Sokokselle, josta kumpikin sai ostaa toivomansa jutut. Olisi ollut vaikeata ostaa samanlaista muistoa molemmille, melko erilaisille kaasoille.

      Liikaa muistamista, en tiedä, mutta me muistimme pienillä paketeilla myös polttareihimme osallistuneita. Se oli pieni ele siihen nähden, millaisen vaivan he olivat upeiden polttaripäivien suunnittelun kanssa nähneet.

    • vimppeli

      korun ja viinipullon puulaatikossa, minusta hieno ele ja vielä Kiitoksenkin

      • Sylvia

        Kaasolle en osta mitään, koska välinpitämättömyydellä pilasi häätunnelmani! Vähätteli suunnittelua ja tulos oli sen mukainen. Sen sijaan bestmanille ostimme matkalahjakortin.


    • kaaso

      Minulle kelpaavat kiitokset, joita saan jatkuvasti. Hyvä lahja olisi kutsu iltaa viettämään hääparin kanssa (reilu aika) häiden jälkeen heidän luokseen. Iik, oikein vaivaannuttaa, jos minunkin morsian pähkäilee lahjan kanssa...

    • vajausta

      Tässä aloin miettimään tätä kaason ja bestmanin muistamista. Itse (bestman) sain kiitoksen sulhasen kiitos puheessa, ja siinä oli muistamiset. Mutta asiaan, onkohan tässäkin muistamisasiassa kommunikaatio "vajausta"? Kaasoa/bestmania kiitellään puheissa mutta K/B saattaa tuntua, että ei heitä ole muistettu mitenkään ja sulhanen/morsian saattaa ajatella, että on K/B muistettu tarpeeksi. Meinaan, että kiitos "palautteen" antaminen annettasiin kahden kesken esim Morsiuspari-bestman/kaaso, ja annetaan "tosissaan" eli siihen käytetään vähän aikaa ja vaivaa. Eikä pelkästään jossain kiitospuheessa, jossa muistetaan kaikkia naapurin Matista serkun kaimaan. Eli kunnon kiitokset siten, että K/B muistaa saamansa kiitokset vielä vuoden päästäkin.

    • 1111111111

      ..jotain erityistä olisi kiva antaa kaasolle ja bestmanille(ovat pari). Siis tarkoitan että se olisi "erillinen ohjelmanro" jossa suuren työn tehneet hyvät ystävät huomioitaisiin kaikkien nähden. Se on mielestäni vähin mitä voimme heidän eteensä tehdä. Ovat tehnet suuren työn meidän suureen päivään..mielestämme pelkkä puheessä kiitäminen ei riitä(se tulee joka tapauksessa) ja taskumattikin on vähän, out! siis mitä, onko ideoita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe