Moi!
Olisko hyviä ideoita lahjoiksi kaasoille ja bestmaneille?
Lahjat kaasoille ja bestmaneille
11
8534
Vastaukset
- nora
Kalevalan korut? Mistä he pitävät esim. meriaiheista jotain jos pitävät merestä tms.
- marina
lahja morsiuparille, lahja kaasolle, lahja bestmanille, huomenlahja morsiamelle, huomenlahja sulhaselle.... mihin on häät menossa, pelkkää lahjahömpötystä!
mutta käsittääkseni moni on antanut sekä kaasolle että bestmanille hopeisen taskumatin (täytettynä tietysti).- Pikkis2
kiitoskin riittää lahjaksi. Itse en saanut etes sitä kun olin serkulleni kaasona.
- Nimetön
Pikkis2 kirjoitti:
kiitoskin riittää lahjaksi. Itse en saanut etes sitä kun olin serkulleni kaasona.
Minäkään en saanut edes kiitosta lapsuuden ystävältäni kaasona olemisesta vaikka näin paljon vaivaa sekä hääohjelmaan ja poltareihin, jotka todellakaan eivät olleet ilmaiset... En ole juuri pitänyt häiden jälkeen "onnelliseen morsiameen" yhteyttä. Noin käytöstavattomia ihmisiä en ympärilleni kaipaa.
- Adele_
Itse ostin kaasolleni kalevalan korvakorut (kerää tiettyä sarjaa), ja mieheni osti bestmanille ja puhemiehelle (läheinen ystävä myöskin) pienet leathermanit tai jotkut tämäntyyppiset linkkarijutut :) tykkäsivät kovasti :)
- Marika
Me taisimme olla sillä perinteisellä linjalla viime kesänä ostaessamme bestmanille taskumatin.
Kaasoni saivat lahjakortit Sokokselle, josta kumpikin sai ostaa toivomansa jutut. Olisi ollut vaikeata ostaa samanlaista muistoa molemmille, melko erilaisille kaasoille.
Liikaa muistamista, en tiedä, mutta me muistimme pienillä paketeilla myös polttareihimme osallistuneita. Se oli pieni ele siihen nähden, millaisen vaivan he olivat upeiden polttaripäivien suunnittelun kanssa nähneet. - vimppeli
korun ja viinipullon puulaatikossa, minusta hieno ele ja vielä Kiitoksenkin
- Sylvia
Kaasolle en osta mitään, koska välinpitämättömyydellä pilasi häätunnelmani! Vähätteli suunnittelua ja tulos oli sen mukainen. Sen sijaan bestmanille ostimme matkalahjakortin.
- kaaso
Minulle kelpaavat kiitokset, joita saan jatkuvasti. Hyvä lahja olisi kutsu iltaa viettämään hääparin kanssa (reilu aika) häiden jälkeen heidän luokseen. Iik, oikein vaivaannuttaa, jos minunkin morsian pähkäilee lahjan kanssa...
- vajausta
Tässä aloin miettimään tätä kaason ja bestmanin muistamista. Itse (bestman) sain kiitoksen sulhasen kiitos puheessa, ja siinä oli muistamiset. Mutta asiaan, onkohan tässäkin muistamisasiassa kommunikaatio "vajausta"? Kaasoa/bestmania kiitellään puheissa mutta K/B saattaa tuntua, että ei heitä ole muistettu mitenkään ja sulhanen/morsian saattaa ajatella, että on K/B muistettu tarpeeksi. Meinaan, että kiitos "palautteen" antaminen annettasiin kahden kesken esim Morsiuspari-bestman/kaaso, ja annetaan "tosissaan" eli siihen käytetään vähän aikaa ja vaivaa. Eikä pelkästään jossain kiitospuheessa, jossa muistetaan kaikkia naapurin Matista serkun kaimaan. Eli kunnon kiitokset siten, että K/B muistaa saamansa kiitokset vielä vuoden päästäkin.
- 1111111111
..jotain erityistä olisi kiva antaa kaasolle ja bestmanille(ovat pari). Siis tarkoitan että se olisi "erillinen ohjelmanro" jossa suuren työn tehneet hyvät ystävät huomioitaisiin kaikkien nähden. Se on mielestäni vähin mitä voimme heidän eteensä tehdä. Ovat tehnet suuren työn meidän suureen päivään..mielestämme pelkkä puheessä kiitäminen ei riitä(se tulee joka tapauksessa) ja taskumattikin on vähän, out! siis mitä, onko ideoita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969