Nuori lesbo

oulustahammää

Oon 16-vuotias lesbo. Mietivvaa, että miten te nuoret lesbot (15-18-vuotiaat) ootte rakkaita löytäneet. Ehkä SETA-ryhmien kautta? Seurusteleeko kovinki moni nuori lesbo? Onko jollekki oikeesti käyny niin, että on ihan sattumalta törmänny tositositosi ihanaan naiseen, ja ylläripylläri! Tää nainenki on ollu lesbo? Ja rakkaus kukoistaa?

Ku jotenkin tuntuu, että ite "mukarakastun" kaikkiin, joijen tiijän olevan lesboja. Mutta ku neijoo niitä tositositosi ihania.

Huoh, kukkaa tajua mittää tästä selostuksesta. Kertokaa vaikka, mite ootte rakkaitanne tavanneet.

17

4582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pinga-86

Hauska kuulla, että tässä foorumissa "tapaa" muitakin oululaisia lepakoita;) En valitettavasti osaa antaa paljon vastauksia kysymyksiisi, sillä itsekin etsiskelen sitä omaa kultaa;) Netin kautta mä oon löytänyt kivoja kavereita, mutta en sen enempää... kaikki niistä asuu etelä-suomessa, joten tuo välimatka on liian pitkä:( Setan nuortenryhmässä ainakin tapaa kaltaisiaan ja eihän sitä koskaan tiedä, jos sieltä sen tyttöystävän vaikka löytäisikin:)

• Mia

Mäkin oon 16v lesbo tyttönen täältä etelä-suomesta.. netis oon tutustunu muihin lesboihin ja yhden kanssa seurustelinkin.mut se sit jäi. Setan piireis voi tutustua muihin lesbo tyttöihin,mut mä asun täl hetkel tääl mis ei oo setaa. :/ olishan se kiva saada oma kulta. :) kyl me viel löydetään! ;)

• oulustahammää

Mää ite asiasa just tänä syksynä oon alottanu SeTan nuortenryhymät! Olin siinä syyskuun nuortenillasa, sitte MegaZonessa, tännää menosa taas nuorteniltaan. Jeij :) Siellä on hupassa, kiva nähä samallaisia ihimisiä. Hassua vaa, että siellä on tyyppejä vaan Lyskasta ja Kuusiluovosta.. Mutta ne onki parraita! ^_^

• Memma

Joo no mä oon kans 16v. ja oon vaan kerran seukannu.. Ja se oli ihan hassua, se tyttö oli meidän koulussa, siis silloin olin ysillä. Ei oltu oikeesta ikinä juteltu paljoo koko sen 2 vuoden aikana mitä oltiin oltu samassa koulussa kun liikuttiin niin eri porukoissa, meillä on aika iso koulu. Sit vaan isoskoulutusleirillä tutustuttiin sen viikonlopun aikana, sit kahen viikon päästä siitä olin niillä yötä.. Sit käytiin hesassa kahestaan ja sit tää toinen osapuoli teki sit alotteen tähän suhteeseen.. Se oli bi-tyttö. Siitä se vaan sitten lähti! oltiin puol vuotta yhessä, sitten kun menin lukioon kauemmas, ei kummallekkaan jäänyt enää aikaa... Ja musta tuntuu että tällä tytöllä oli vähän juttua yhden pojan kanssa. Mutta vieläkin sattuu, sillä tää oli mun eka rakkaus ja kuitenkin kun se oli niin hyvä suhde! Tosi hyvä! ja rakastettiin oikeesti toisiamme.. En sit tiiä, en vielä haluais alkaa seukkaamaan kenenkään muun kanssa mutta sit joskus.. Niin en tiiä, ehkä sitä ei saa ettii sitä rakasta, ehkä se löytyy tolleen miten mulle kävi!!!

• Pinga-86

Se on kyllä totta, että jos koko ajan on hakupäällä, niin sitä tyttöystävää ei ainakaan löydä;) Tapasin ensirakkauteni aivan sattumalta paikallisessa illanviettopaikassa. Olin kavereiden kanssa vain pitämässä hauskaa, kun hän tupsahti eteeni ja se oli rakkautta ensi silmäyksellä... Tiemme kuitenkin erkanivat ja nyt tuntuu taas siltä, että yksinolo saa riittää.. Niin kauan se erosta toipuminen kuitenkin kesti:(

• nanne87

mul on sama ongelma ku sulla. en oo löytäny ketään tyttöö kehe vois rakastua ja sextailla.. asun hesas ... jos kiinnostaa paa viestii!

• oulustahammää

Ei se, ettei oo löytänyt kettään vielä täsä iäsä, oo mikkään ONGELMA! Emmää ainakaa kettää ETI, ihastun kyllä meleko usiasti. Tai no lesboilla on kyllä se, että niitä kultia pittää ehkä jotenki ettiä, mutta eijei, emmää ainakaa pijä mittää "hakua päällä". Jos joku ihana tullee vastaan, ihastun. Pointti oli se, että seurusteleeko kovinki moni tämän ikänen lesbo.

• ncl.x7

täältä suomi24 lesbot chatista.. Menin itseasiassa sinä päivänä sinne ihan joukilla koska olin selaillut muitakin huoneita läpi katsoen mistä jokaisessakin puhutaan. Siellä oli juuri joku poika machoilemassa ja kerroin mielipiteeni. Sitten nykyinen kultani vastasi ja nyt olemme olleet yhdessä yli vuoden, asumme yhdessä ja olemme kihloissa yli 6kk..

:)

• ncl.x7

..pian 19 ja tavattuani hänet olin 17 hän on minua pari vuotta vanhempi.. sitä ei uskoisi..

:P

• MissSixty

...et mulla on kyllä vielä vaikeampaa...;)

• foreverAlone1

jep sama homma. ja kun elelen kaikenlisäks värhän homofobisella alueella :(

• barbBI

Käykö siellä Setassa paljonki porukkaa vielä? Ja onko siellä hauskaa:P?

• Kuraattorit

Vie asiasi bi- puolelle, jos olet vielä suuntautumista vailla oleva lapsi. Tuskinpa muutenkaan kannattaa vuosikausia vanhoja ketjuja kaivaa esiin, nämä ketjun ihmiset ovat jo entisiä teinejä, eivätkä enää siellä ryhmässä lystin pidossa käy.

• Menneisyyden

1o vuotta sitten...Onks kukaan enää täällä pyörimässä

• EiKuuluTänne

Oon ite 13. En tiiä miten eksyin tänne, mut suuntautuminen on kyllä sanotaanko nyt ihan hakusessa ku vuoden aikana oon ollu 5x ihastunu poikaan ja pariin otteeseen tyttöön.

• EiKuuluTänne

Muutenki myöhässä.

• Jessileilei

Jos kiinnostaa otahan yhteyttä kik: jessileilei

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1578
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      27
      1112
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1074
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      986
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      188
      924
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      98
      863
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      861
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      799
    Aihe