Pääsen postiin, mutta chattiin kirjautuessa jään pyörimään, eikä nikkilista näy eikä tekstit, kuitenkin vaikuttaisi että olen sisällä.
Huuli pyöreenä olen kuitenkin ihan ulkona.
Missä vika? osaisko joku antaa asiallisen neuvon?
suomi-chatt
6
160
Vastaukset
- sänkiparta
Samantapainen vika kuin sinullakin, pyörittää ja pyörittää. Asiaan voi ehkä vaikuttaa koneen tehot ja palomuurikin.
ellunkana kirjoitti:
En ole korjausta asiaan löytänyt, mitä teemme?
niin toi sno sulle mut mitäsköteemme tuijotamme vaikka tähtiä taiväälla jops ei oo pivinen sää
Eikö suomi kakkosnelonen vois snoa mistä se johtuu ku ei pääse sättiin ku lataavaan. Jospa nuilla kyrvillä ei kiinosta mitä kansa ajttelee ja seki vitusta ku ei löyä sitä plstaa mis on jo puhunu mut mitä lie kekkulihomoja liekkään koko paska osakeyhtiö täynä. Ei ainakaan suomenkanslaisia
:)- sänkiparta
ellunkana! Koitappa toista selainta. Itselläni alkoi toimimaan, kun vaihdoin Chrome selaimeen. Eikös keskustelusivuilla ole joku tietokoneasiantuntijankin palsta, voihan asiaa kysäistä häneltäkin.
Mie oon kokeillu kaikkia selaimia jo plomuuriaki poistanu ni eise siitä kummene mutta voi olla hyväki asia ettei tuu roikuttua sätissä kännissä liian kuan ja toisille vittuilla ; )....ja sit pha mieli aamulla ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669