Onko kenelläkään tietoa siitä pajukuja 5 sijaitsevasta metallikorjaamosta?
korjaamo?
26
756
Vastaukset
- fifi
En tieidä , mutta leppäkujalla on tosi omituinen autokorjaamo.Talli täynnä väkeä .On cannonball ukkoja , kylän juoppoja , romunkerääjä ja vaikka ketä .
Kun viet sinne autosi et todellakaan tiedä kuka näistä edellämainituista on autoasi hipelöinyt .En todellakaan suosittele .- Kannonpool
Ja olisko se sen käsittelyn jälkeen enään _auto_? :P En oo kyl kuullut mitään palautetta tai kommenttia pajukujan korjaamosta. Onks siel ees korjaamoo?
- autoilia11
Sinä fifi! opettele kirjoittaan ennen kun arvostelet mitään.!!!!! Tää on todella hyvä sivu kun täälä kateelliset arvostelee turengin korjaamoja!!!! Arvostelis omalla nimellään eikä nimimerkeillä.
- fifi
autoilia11 kirjoitti:
Sinä fifi! opettele kirjoittaan ennen kun arvostelet mitään.!!!!! Tää on todella hyvä sivu kun täälä kateelliset arvostelee turengin korjaamoja!!!! Arvostelis omalla nimellään eikä nimimerkeillä.
En arvostellut kuin yhtä ns. autokorjaamoa ja joka sana on totta.Millään muulla autokorjaamolla ei touhu ole niin lapsellista kun kyseisellä korjaamolla , epämääräistä porukkaa majailee pajalla omistajaa ei näy missään .Tosin taitavat korjailla omia autojaan, tuskin siellä mitään oikeita asiakkaita on tai jos on käynyt ei taatusti mene toiste .
Tämän voi jokainen mennä toteamaan itse jos haluaa , en suosittele.
Nimeäni en käytä ,koska en halua siellä pesivää roskasakkia perääni . - mies 47
fifi kirjoitti:
En arvostellut kuin yhtä ns. autokorjaamoa ja joka sana on totta.Millään muulla autokorjaamolla ei touhu ole niin lapsellista kun kyseisellä korjaamolla , epämääräistä porukkaa majailee pajalla omistajaa ei näy missään .Tosin taitavat korjailla omia autojaan, tuskin siellä mitään oikeita asiakkaita on tai jos on käynyt ei taatusti mene toiste .
Tämän voi jokainen mennä toteamaan itse jos haluaa , en suosittele.
Nimeäni en käytä ,koska en halua siellä pesivää roskasakkia perääni .En ole siitä autokorjaamosta kiinnostunut...
Vaan edelleen kiinnostais pajukujan korjaamo!!! - oik
mies 47 kirjoitti:
En ole siitä autokorjaamosta kiinnostunut...
Vaan edelleen kiinnostais pajukujan korjaamo!!!pajukujalla mitään korjaamoo oo .
- mies 47
oik kirjoitti:
pajukujalla mitään korjaamoo oo .
On siel. Ajoin kerran pihalenkin. Se on varmaankin vanha potkurivalimo ollut.
- fjls
mies 47 kirjoitti:
On siel. Ajoin kerran pihalenkin. Se on varmaankin vanha potkurivalimo ollut.
Se on vissiin joku autopurkaamo ???
- mies 47
fjls kirjoitti:
Ai. Niiden ovi mainokset kertoo kone huolloista ja hitsaus töistä. Mut ehkä se purkaamo on sitten parempi työ.
- Palvelua arvostava
Kyseinen korjaamo Leppäkujalla on todella hyvä korjaamo.Olen itse saanut hyvää palvelua ja aina olen saanut vanhat osat mukaan!:) ja takuut ovat toimineet myös ja myös tyhmempikin ihminen ymmärtää omistajan selityksen mikä autossa on vikana ja myös näytetään selkeästi! Minua ei ole häirinnyt vaikka siellä on ollut muitakin! :). Omistaja on tarkka ettei asiakkaan autoon kukaan ylimääräinen koske! Eikä siellä jatkuvasti ole ylimääräistä porukkaa koska käyn kyseisessä korjaamossa usein ja kyllä siellä on ihan kunnon asiakkaita käy! Olen sen ite todennut! MINÄ SUOSITTELEN KYSEISTÄ KORJAAMOA SIELLÄ PALVELU PELAA!!!!! :). Mutta jokainen saa olla mitä mieltä haluaa mutta kannattaa käydä katsomassa!:)
- poika ja datsuni
Palvelua arvostava kirjoitti:
Kyseinen korjaamo Leppäkujalla on todella hyvä korjaamo.Olen itse saanut hyvää palvelua ja aina olen saanut vanhat osat mukaan!:) ja takuut ovat toimineet myös ja myös tyhmempikin ihminen ymmärtää omistajan selityksen mikä autossa on vikana ja myös näytetään selkeästi! Minua ei ole häirinnyt vaikka siellä on ollut muitakin! :). Omistaja on tarkka ettei asiakkaan autoon kukaan ylimääräinen koske! Eikä siellä jatkuvasti ole ylimääräistä porukkaa koska käyn kyseisessä korjaamossa usein ja kyllä siellä on ihan kunnon asiakkaita käy! Olen sen ite todennut! MINÄ SUOSITTELEN KYSEISTÄ KORJAAMOA SIELLÄ PALVELU PELAA!!!!! :). Mutta jokainen saa olla mitä mieltä haluaa mutta kannattaa käydä katsomassa!:)
Minullakin olisi hyvälle autokorjaamolle käyttöa. Kun ajelen vanhalla cerryllä niin siinä olisi jonkiverran hitsattavaa. Ei paljon kuin yksi paikka. Mutta se on vähän isompi.
Ja moottorikin kaipaisi pientä tiivistystä kun öljyä menee jo 10litraa viikko. Se alkaa olla jo bensan kanssa tasoissa. Auttaiskohan jos tankkaisi dieseliä lisäksi? Joku vaan sanoi että se vähentäisi öljyn kulutusta. En tiedä auttaisiko? Ja miksiköhän moottori ei tahdo jaksaa startata vaikka virtaa on. Ja kuinka paljon tuollaisen moottorin öljymäärä on. Olen noudattanut myyjän ohjetta että kerran viikossa olisi lisättävä öljyä. - heikkimotors
Ei oo leppäkujalla mitään korjaamoo
- lukevalöytää
fjls kirjoitti:
Mainoksen mukaan siellä huolletaan autoja.risteyksessä on kyltti.
- Palveluaminäkinarvostan
Palvelua arvostava kirjoitti:
Takuut on toimineet?
Eli huolloissa/korjauksissa on ollut vikaa ja olet vienyt samaa autoa useasti takaisin huoltoon/korjattavaksi?
Korjaamolla ei ole jatkuvasti ylimääräistä porukkaa ja käyt siellä usein?
Eikö autosi tule siellä korjaamolla sitten kuntoon? Vai oletko samaa porukkaa, joka siellä hääräilee jotain hämärää? - kymppifirma
Kyllä on autoni tullut aina kuntoon ,en sitä tarkoittanut. Älä väärentele sanojani. Käyn siellä usein koska huollatan firmani autoja siellä ja ei siellä mitään hämärää kukaan hääräile!! Kunnon korjaamo se on. Muutkin firmat käyttää häntä.
- näkeväeilöydä
lukevalöytää kirjoitti:
Mainoksen mukaan siellä huolletaan autoja.risteyksessä on kyltti.
Lukeva löytää leppäkujalta korjaamon mutta mistä sieltä?
- tiedänmä
näkeväeilöydä kirjoitti:
Lukeva löytää leppäkujalta korjaamon mutta mistä sieltä?
Se on nykyään Pajukujalla ja maalaamo Leppäkujalla.
- ääniradalta
mies 47 kirjoitti:
En ole siitä autokorjaamosta kiinnostunut...
Vaan edelleen kiinnostais pajukujan korjaamo!!!Joku Niko siellä korjaili omia autoja.ns.harrastetalli.
- ohiajettu
Kannonpool kirjoitti:
Ja olisko se sen käsittelyn jälkeen enään _auto_? :P En oo kyl kuullut mitään palautetta tai kommenttia pajukujan korjaamosta. Onks siel ees korjaamoo?
Pajukuja 5 ssä on nykyään autohuolto.Nimen voit itse käydä katsomassa tien risteyksessä on kyltti.
- öljynkäryseurana
autoilia11 kirjoitti:
Kateelliset?
Mistä voi olla kateellinen?
Siitä että autokorjaamon omistajat ovat siisteissä vaatteissa ja tuoksuvat hyvälle.
- Neuvoja löytyy
No näin kaikkitietävänä röyhkeänä amatöörinä ja vasemmistolaisena sanoisin, että kannattaa tietysti noudattaa myyjän ohjeita ehdottomasti.
Nyrkkisääntönä on, että yhtä ruostepaikkaa ei kannata vielä lähteä korjailemaan ja hitsailemaan, olkoon paikan koko mikä hyvänsä.
Öljynmäärä on silloin oikea, kun täytät moottorin suunnilleen öljyntäyttökorkkia myöden täyteen, ja varsinkin, jos täytät vain kerran vkossa tuon sanomasi öljyn kulutusmäärän. Dieseliä ei kannata tankata juurikaan koskaan mihinkään autoon, muutakuin hätätapauksessa, koska tankkauspistoolista tulee usein kädet likaiseksi. Sitä ei myöskään kannata lisätä bensankaan sekaan, jos polttoaineenkulutus on noinkin pieni, eli 10 litraa viikossa ajomäärästä riippumatta. Bensapihi auto antaa mukavasti ostovoimaa voiteluöljypuolelle.
Huolettomia kilometrejä Datsunille!
Ps. Itsekin ajaisin mieluusti aatteen värisellä kolhoosikiesillä, mutta häveliäisyyssyistä ja myös suuri egoni pakottaa länsimaisen koslan rattiin. - Alkolukko
Turengin ehdottomasti paras korjaamo on korjauspaja hausjärventiellä.kaikki testerit löytyy.ammattitaitoiset asentajat ja erittäin siistit valoisat toimitilat.voin suositella
- vertaanmä
En tiedä onko se paras mutta onko missä sivua jossa olisi kaikki janakkalan autokorjaamot ja asiakkaiden arvosteluja
Tuntihinnatkin ölis kiva tietää jo etukäteen - eikoskaanenää
Vai että paras..paskanen pimeä halli ollut jo 30vuotta. Asentajat tekee remonttia hallitunkin varassa pihalla kesäaikaan. Piha täys autonraatoja mitä eivät ole saanneet kuntoon,pihan siivoominen jo kohentaisi ilmettä. Uuden starttimoottorinkin saivat kärväytettyä kun "asentaja" oli kahdesta johdosta molemmat kytkettyä väärin..
- kylilläkaasuttelija
Mihin uskallan viedä mersuni vaihdelaatikko remonttiin.Kakkonen kun ei pysy päällä. Kenellä taitoa ettei menis pahemmaksi.
- Mercedess
Jos viet tänne kylälle mihinkä tahansa autopajalle, niin tosiaan saattaa kyllä mennä pahemmaksi.
Vie Mese osaaviin käsiin Hämeenlinnaan Luukkaankatu 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875