Hei! Haluaisin kuulla kuinka läheisiä olette tyttöystävänne kavereiden kanssa ja toisinpäin. Vietättekö aikaa porukalla vai kulkevatko molemmat omien kavereidensa kanssa?
Meillä vietetään aikaa omien kavereiden kanssa, mutta lähden välillä myös tyttöystävän mukaan jos he ovat menossa iltaa viettämään. Tyttöystävääkin pyydän välillä mukaan meidän menoihin, mutta usein hänellä on ihan oikeita esteitä esim. hyvin epäsäännölliset työajat.
Tyttöystäväni kaverit ovat melkein kaikki heteroita, kuten omanikin, ja eteen nouseekin kysymys ns. "tyttöjen illoista". Jos he viettävät tyttöjen iltaa, jolloin poikaystävät jätetään kotiin niin pitäisikö silloin minunkin jäädä kotiin?
Itselläni on myös välillä ongelmana, että en ole täysin oma itseni hänen kavereidensa kanssa jos tyttöystäväni on paikalla. En tiedä mikä on ongelmana, mutta jotenkin jäädyn eikä juttu luista, tiedostan liikaa mitä teen. Pidän heistä kyllä kovasti. Tämä ärsyttää tyttöystävääni. Meillä on kyllä myös hauskaakin porukalla. Tyttöystäväni on kertonut että he kyllä pitävät minusta. Yhdessä olemme olleet vajaa vuoden.
Tyttöystävän kaverit
7
427
Vastaukset
- ghettog
Meillä olen ollut mukana illanvietoissa vain jos tyttöystävien kavereiden miehetkin olleet (tyttiksen kaverit enimmäkseen heteroita). En siis ns. "tyttöjen illoissa" ole ollut. Meillä on aika eri kaveriporukat mutta toki joskus nähdään "ristiinkin". Itse en kuitenkaan esim. tyttiksen kamujen kanssa ole sillä tavalla yhteydessä että vaikka itse soittelisin heille. Varmaan aika sama meininki kuin monilla hetskupariskunnilla.
Tuo mitä puhuit ettei olo ole mukava saattaisi johtua epävarmuudesta. Mulla meni aikaa tottua tyttiksen kavereihin kun olen tuntemattomassa seurassa vähän ujo, mutta meni se sitten ohi kuk paremmin tutustuttiin. Jos tyttiksesi on ujoudestasi (?) ärtynyt niin se ei tietenkään helpota tilannetta.- ghettog
Siis tyttöystävän kavereiden miehet, on vaan yksi tyttis...
- 45656456
Et ole POIKAystävä, joten mikset voisi osallistua tyttöjen iltoihin? Vai onko ne niin naisellisia menoja, ettei sua edes kiinnosta? :D
- caraviola
Kyllä musta on ainakin kiva nähdä välillä kavereita ilman että heillä on seurustelukumppani mukana. Toisin jos on paljon porukkaa muutenkin niin sittehän se on ihan sama onko jolloin poika/tyttöystävä mukana.
- 9+18
Minun heterokaverini pyysi, että kutsuisin tyttöystäväni kaveriporukkamme tyttöjen iltaan :'D
- Heippa mimmit
Kiva ! Minulla taas on kaksi mimmiä jättäneet kun olis ollut aika tutstua mun tärkeisin ihmisiin . Sitpä ajattelin että lesbot haluaa aina omistaa toisen ja olla kahdestaan . Ei kiiinnosta enää .
- 1233331
Hahah mä oon hengaillu mun tyttöystävän kvereiden kanssa jopa ilman että mun tyttöystävä ees on ollu mukana :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948