eli oon hankkimas sitä sims2 meiän koneelle ja haluisin vaa kysyy ku meiän kone on aika hidas nii onko se sims2 sitte hidas tai hidasteleeko se jos mulla on sellane pirun hidas kone??
Ei mulla muuta :>
the sims2
5
556
Vastaukset
Jos sun kone on hidas niin voi luulla et sims 2 ei toimi ollenkaan.
- yahoo
moi. kyllä se sims2-peli voi siinä sun koneessakin toimia. mun siskon kone on aika hidas, mutta se peli toimii siinä ainakin ihan hyvin, mutta kyllä se peli silti välillä vähän hidastelee sen koneessa...
Riippuu täysin siitä, miksi koneesi on hidas. Kaken kaikkiaan sims ei tarvitse mitään ihmeellistä konetta, jos tehot vain on oikeassa paikassa.
Jos se täyttää laitteistovaatimukset, niin kyllä sims siinä aivan kohtuullisesti pyörii. Jos koneesin jää niiden alle, niin sitten alkaa tulla ongelmia.- the sims2
okei kiitti kamut :D
eli tohon johonki viestii et mun kone hidastelee ton nettiyhteyden takia :)
ei se muuten hidas olis jos ei olis nettii - utelias
the sims2 kirjoitti:
okei kiitti kamut :D
eli tohon johonki viestii et mun kone hidastelee ton nettiyhteyden takia :)
ei se muuten hidas olis jos ei olis nettiiOnko sims2 pleikkari pelinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357