Taitaa meikäläisen työrupeama vain jatkua ..jos uusi eläkelaki tulee
voimaan.Saisivat antaa armoa tai ainakin laskea eläkkeeseen ne työ
vuodet mistä ei karttunut eläkettä vaikka töissä oli.Harmittaa
eläkkeelle?
8
535
Vastaukset
- Meillä kaikilla
Nyt vietetään vanhusten viikkoa, muistetaan läheisiä ja vanhuksia. Vanhuus lähenee ja eläke pakenee,
- mannen eläke, ok
kaikki se eläkesäästö menee lääkkeisiin, kun olet jo niin vanha ja sairas etkä älynnyt nauttia niistä rahoistasi silloin kun olit vielä täyspäinen.
- Nuoret tilalle
Sitä oon minäkin ihmetellyt kun pitää paahtaa hiki hatussa ja olla niin tehokkaita työelämässä olevinaan, eläkeläiset.
- Näin kaise menee
Kyllä eläkeikää on pakko hilata ylöspäin.
Kohta ei ole riittävästi työntekijöitä, jotka elättäisivät eläkeläiset.
Vaikka olemme itse maksaneet työhistorian aikana eläkkeemme, niin kummasti näyttävät ne rahat hävinneen.
Niinpä, odotellaan rauhassa seitsenkymppiseksi jotta päästäisiin eläkkeelle. - eläkkeelle vaan
Nuoret töihin, että niillä on vara tyhlata. Eläkkeelle ajoissa niin pysyvät tuhlaamaan. Elämä perustuu kulutukselle ja siitä kaikki saamme leipämme tavalla jos toisella.
- kasikymmpisenä
Kuhan sitä pääsisi elakkeelle.
- EläkeUkko
40 työvuoden jälkeen eläkkeelle vuosi sitten. Terveys OK, eläke - kyllä sillä pärjää,kun tarkkana on menojen suhteen ja on oma velaton kämppä sekä euroja säästettynä työelämässä ollessa.
- "toivoa"
Olen tehnyt töitä 15v asti.Kaksi kesää kesätöissä ja sitten jäin töihin.
Elikkä työvuosia on ilman lomautuksia 35uotta ja uuden eläkeiän mukaan töissä
vielä 13v.OU jee toivottasti vielä hengissä,että voi pistää tuulemaan vaikka eläke kertymää ei alkuun tullutkaan.Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789