Missäköhän mahtaisi olla vika ja miten sen voisi korjata, kun lopetettuani Sims 2:n pelaamisen, koneen kaikki toiminnot hidastuvat. Esim. jos normaalisti nettisivun lataaminen kestää muutaman sekunnin, niin nyt siihen voi mennä puoli minuuttia. Sekin kestää, kun vain avaan kansion.
Muuten minulla ei ole mitenkään pelin suhteen ongelmia. Tietokoneeni on muutaman kuukauden vanha ja se oli toisteksi parhaalla palkilla siinä testissä, että toimiiko The Sims 2. Myöskään peli itse ei ole mitenkään hidas eli sen päällelaittamiseen menee alle minuutin.
Harmittaa tuo ongelma, koska muuten joudun aina sammuttamaan koneen, kun olen lopettanut pelaamiseni. Ja tuosta ei tule oikein mitään, kun itse pelaan välillä neljäkin tuntia putkeen, mutta siinä välillä perheeni haluaa välillä käydä tarkistamassa sähköpostinsa yms.
Kone hidas pelin lopettamisen jälkeen?
2
219
Vastaukset
Se peli voi olla aika raskas koneelle pyörittää sitä ja kun sen sulkee niin varmaan monilla on kaikki toiminnot hitaat. En tiedä tarkkaa syytä mut kaikkien pelien kanssa ei käy näin. Vaikka oliski isoja.
Kyllä se häviää hetken päästä eikä tarvitse sammuttaa konetta uudestaan. Ainakaan itelläni. Mut jos vanhemmillasi on kiire.- ***
En ole aivan varma, mutta käsittääkseni se johtuu koneen toimintatavasta. Kun olet pelannut peliä, joka käyttää paljon muistia ym resursseja ja sammutat sen yhtäkkiä, ei kaikki vapaudu heti. Pelin sammuttaminen on kaikkineen aika työläs tehtävä ja esimerkiksi huomattava osa muistista on kiinni pelin sammuttamisessa vielä senkin jälkeen kun olet jo saapunut työpöydälle.
Käsittääkseni tilanteeseen auttaa hiukan se, ettei aivan heti sulkemisen jälkeen pyri avaamaan sähköpostiohjelmaa tms, vaan odottaa rauhassa vaikka kymmenen sekuntia. Jokatapauksessa koneen pitäisi nopeutua normaaliksi muutamassa kymmenessä sekunnissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2679626IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3066802Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741695Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61411Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941287- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751069Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40862Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748