Onko muita samassa tilanteessa olevia?? Meillä lapset 9 ja 6v.. ja nyt ollu jo jonkin aikaa kuumetta kolmosesta.. työkaverit puhuu töissä päivittäin ettei enää yhtään lasta lisää tai muutenkin niin lapsia vastaan.. aika yksin siis työpaikalla kuumeilun kans.. mies on täysillä mukana kolmosen hankinnassa.. ehkäisy jätetty jo pois..ikää itsellä 31 ja miehellä 32..Onko siis hullua haaveilla ns iltatähdestä??
vauvakuumetta...
3
199
Vastaukset
- Ei kannata
On. Ei töissä kuulukkaan jauhaa sontaa mistään lapsista. Siellä tehdäön työt ja lähdetään kotiin. Ihan turha taakka yhteiskuntaan se kolmas lapsi olisi. Sama kun koitatte kestää arkea ja elämää.
- tulevaisuudessa äiti
Tee lapsi vain. Ei se edes minun mielestäi ole ns. iltatähti :) Äitini teki 40-vuotiaana vielä pojan ja isäni sai 48-vuotiaana vielä kaksospojat :D kummallakin siis uusperheet. Tee vielä kun voit! Kolme on uusi kaksi :) Edellisen kommentin kirjoittajalla on jotain vikaa, ei voi kenties itse saada lapsia tai on muuten vain sosiaalisesti rajoittunut.
- Isä
Tee vain. Jos kerran on mahdollisuus. Meidän "iltatähti" (neljäs) syntyi kun olin 36. Eli lapset 13,11,9 ja 2 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599678K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1765452Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555065PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *654737- 1882240
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112165Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2991776- 881488
- 151175
- 411093