Onko suomessa missään jätkiä 16-23v. jotka kuuntelevat jotain raskaampaa kuin volbeat? Ja näyttäisi hevarille/rokkarille. Ei hipsteriä yms
Itse kuuntelen Slipknotia, FFDP, System of bonwia, Staminaa.......
Itse en aina näytä aina rokkarille/hevarille
Hevari ja Metal miehet?
8
169
Vastaukset
- 17v jätkä
Ite kuuntelen Avenged Sevenfoldista Metallicaa melkee mitä vaa mut mul on sama ongelma etten näytä oikee miltää hevarilta :D
- 17v hevimies
Täällä 17v raskasta musaa kuunteleva jätkä :) artisteja mm. whitechapel, born of osiris, in flames :) hevi vaatetus ja tyyli jääny hiuka pois mut maastohousut lähes aina päällä ;)
- 17vmetalgirl
Maastohuosut on just hevari huosut
- pöö
17vmetalgirl kirjoitti:
Maastohuosut on just hevari huosut
Maastohousut ovat housut jotka on tarkoitettu metsään laitettavaksi ettei havaittaisi niin helposti ja eli kaikki jotka käyttävät maastokuvioista kamaa on hevareeita? :O
Itsekin kuuntelen kyllä rakempaa musaa joskus mut mm kelta/oranssia maastotakkia käytän koska siin on niin hyvät taskut vedenpitävyyttä käytännöllinen halpa... Ja baidocei kun ostatte jotain maastokuvioista kamaa älkää ostako mitää halpaa made in chine kopio paskaa vaa iha oikeeta halvalla! Vituttaa lissut ja muut jotka on so cool ku käyttää niin kovii maastokuvioisii vaatteit aaaargh ostaa ees oikeeta....
- BluesRockMetal
>Slipknot, FFDP, SOAD
>babbys first ''metal'' bands?
Kuuntelen kaikenlaista ihan bluesista äärimetalliin. Miksi otat jonkun volbeatin esimerkiksi? :D Eihän nuo omatkaan mainitsemasi yhtyeet mitään kovin raskaita ole, todella suosittua (ei siinä siis mitään vikaa kyllä ole) ja mielestäni jonkinasteista ''entry-level -metallia'' (taitaa olla slipknot ja ffdp niitä ekoja metallibändejä joita kuuntelin vuosia sitten ja ajattelin että ne olisivat muka raskasta, en oikein diggaile näistä enää ainakaan niin paljoa, musiikkimakuni on joiltain osin vähän ''elitistinen''). Ja mitä väliä miten ''raskasta'' se on, itse esim. tykkään sekä ihan normaalista bluesista, mutta bläkkis, döödis, doomi ja sen sellaset uppoaa hyvin myös. Ja oma tyyli on ehkä vähän rock tai metallityylinen, bändipaitoja on, farkut tai maastohousut, nahkatakki, maiharit jne. - 20y Rock ’n’ Roll
Ohan näitä itse olen 20.
Kuuntelen mm. Hammerfall, Dragonforce, Slipknot, Avenged Sevenfolds, Stamina, Sabaton, Rammstein, Nuclear Assault, Manowar, Black sabbath, AC/DC, Led Zeppelin, Motörhead, Iron maiden, Mistreat, Nightwish, FFDP, Metallica, Rainbow, Bullet, Raubtier, DESTINITY, Drowning Pool, System of bonwia ja Eluveitie ja yms.
Hiuksien suhteen en hevarilta näytä mutta vaatetukselta kyllä. Maastohousut, nahkatakki/bändipaidat ja maiharit aina käytössä oli sitten häät tai hautajaiset. - dfdfggfdfdsf
Melko tyhmä kysymys. Eiköhän noita ole jotain kymmeniä tuhansia? Itse kuuntelen metallia, mutta en pukeudu kuten hevarit, useimmiten näyttävät helvetin noloilta.
- 2+14
^ useimmiten näyttävät helvetin hyvältä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723