http://www.globalmototrend.com/did-you-ever-go-fishing-with-your-harley-davidson/
Tässä juuri esimerkkiä siitä kuinka meikäläisen käy Kaivarin reissuilla! Liha liikahtaa vikkelästi kyytiin!
Kuvassa näkyy myös kuinka japsipeelolta viedään nainen. Aivan kouluesimerkki, juuri samoin kuin minä teen.
Mahtaa japsikuskia kirpoa moinen menetys?
Kukapa laskisi moista hunajapeppua toiseen kyytiin?
No kunhan alla on kova ääninen chopper, on homma vieläkin helpompaa. Naiset suorastaan ryntäävät apajalle
Lets go fishing
Olen HD-MIES!!!
5
260
Vastaukset 5
- Olet hoitoon valmis!
Oliko pallomeressä kivaa?.......
- alkuperäinen
Kopionimimerkki on TODELLAKIN hoitoon valmis!!
- Kopionimimerkki
Hehhhehh !!! Harmittaako?
- olet hoitoon valmis!
"Hehhhehh !!! Harmittaako?"
No ei sitten yhtään, vaan todistaa tietoni HD:n omistajista oikeaksi............- imekää lekaa
Te olette molemmat hinttejä.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481240Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13965- 93957
- 37648
- 73635
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53420Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413- 23407
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15389