Onko Funchalin ns. Ronaldo-museo ihan oikeasti käymisen arvoinen paikka vai pelkkä turistirysä?
Ronaldo-museo
3
302
Vastaukset
- Syötä mulle
Ronaldo faneille "mekka" ja muille jotain muuta.
Siellä on pokaaleita ja muita präniköitä sekä muuta rekvisiittaa. Sekä interaktiivinen "Ronaldo" josta voi ostaa sitten kuvan kassalta yhdessä tuon kanssa.
Meille se oli viimeisten lomapäivien täytettä, kun saari on hyvin tuttu ja paikat käyty muutoin moneen kertaan. Oma tuomio on turistirysä. - Pomppi ohi
Nyt on sitten myynnissä CR7 kalsareita tosi faneille...
http://www.timarco.com/fi/cr7-cristiano-ronaldo - Lore
Kiitti vaan vastauksista! Aika näyttää, tuleeko tuolla rysässä käytyä. Jos säät joulukuussa heittäytyvät vaikka kovin häjyiksi, niin mikä ettei...
Mitä taas tulee noihin CR7-kalsareihin, niin ostin sellaiset pari vuotta sitten meidän ukille, kun hän juhli seitsemänkymppisiään. Jostain syystä tämän CR7-putiikin vahvasti meikattu myyjätär näytti varsin huvittuneelta ja epäuskoiselta, kun kerroin,
mihin tarkoitukseen kalsarit ostin. Kyllä hän kuitenkin teki minulle oikein sievän lahjapaketin ja - ukki tykkäsi lahjastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813