Ihme a-lehtien myyjä , kehui 50% alennuksesta heidän edustamistaan lehdistä ja kerroin olevani kiinnostunut mutta tarjous pitää lähettää minun sähköpostiin jotta voin verrata asian paikkansa pitävän yhtä luvatun kanssa.
Ei onnistu kun ainoastaan puhelimesta tämä tarjous ja siihen totesin että tämä kauppa ei johda mihinkään jos sitä tarjousta ei saa sähköpostiin/kirjallisena eli mahdotonta verrata asioiden paikkansa pitävyyttä.
Alkoi haistattelemaan lopuksi eli toivotin onnea valitsemallaan myyntityön jatkuvuudelle.
Tarkoitus on harkita millä ehdoilla ostan ja tämä myyntitapahtuman toimintatapa ei ole kovin hyvä mainostapa kyseiselle lehtiyhtiölle.
Puhelinmyynti aika agressiivista!
4
146
Vastaukset
- Siisettämitähä
Älä oo nii hankala... Jos se on puoleen hintaan niin se on... Miks tehä asiasta hankalampaa??
- logiikka ontuu
jos et siihen puhelimeen usko, miksi johonkin sähköpostiin uskot? Sähköpostiin on paljon helpompi vääristellä ja valehdella tietoja. Kukaan ei sitä valvo. A-lehdillä puheluita kuunnellaan ja tahallisesta valehtelusta tulee potkut.
- Tosiaankin ontuu
Eli jälkikäteen helposti tarkistettava kirjallinen dokumentti (sähköposti) on helpompi "vääristellä ja valehdella tietoja". Ja puhelimessa pitäisi tilata saman tien kun sanotaan että "puoleen hintaan"? - Puoleen hintaan verrattuna mihin? Johonkin sellaisiin laskennallisiin hintoihin joita ei kukaan maksa, mitä suurimmalla todennäköisyydellä
- logiikka ontuu
Tosiaankin ontuu kirjoitti:
Eli jälkikäteen helposti tarkistettava kirjallinen dokumentti (sähköposti) on helpompi "vääristellä ja valehdella tietoja". Ja puhelimessa pitäisi tilata saman tien kun sanotaan että "puoleen hintaan"? - Puoleen hintaan verrattuna mihin? Johonkin sellaisiin laskennallisiin hintoihin joita ei kukaan maksa, mitä suurimmalla todennäköisyydellä
En edusta mitään a-lehtiä, enkä tiedä miten he toimivat, mutta meillä on kiellettyä lähettää mitään sähköpostia tai tekstiviestiä, koska firma ei pysty valvomaan niitä.
Minun edustamassani firmassa on kiellettyä sanoa pelkästään puoleen hintaan. Pitää sanoa se hinta ja puoleen hintaan verrattuna esim. tilaajapalvelun hintaan. Näin saa sanoa, jos se pitää paikkansa.
Sähköpostiin voisin kirjoittaa pelkästään puoleen hintaan, eikä firma pysty sitä valvomaan. Minulla on yhdessä sähköpostissa täynnä huijausviestejä ja kalasteluviestejä ja kaikki menee mappi ö:hön.
Lehtimyyntiä tehdään puhelimitse, koska lehtitilaukset on niin yksinkertaisia. Ei niissä tarvitse sen enempää miettiä.
Kauppa syntyy
Jos pitää tuotteesta
ja
Tarjous kelpaa.
Näin yksinkertaista se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811406
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121335Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181110- 211006
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114868Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45863- 17793
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40667
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72652