Pertti on tapetti

Tapetti

Ei mitään annettavaa talossa!

5

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi ........

      Pertti on mennyt bodiaan näyttämään taloon, en yhtään ihmettele että se on poikamies.

    • BB-Spede

      Minä taas en yhtään ihmettele, että nimimerkki Jussi on tyttömies. :) Hän näyttää täällä "nobodyaan". No vitsi vitsi. :)

      En tiedä. Pertti on pelimiehiä ehkä. On pan...tai ainakin palomies. Pertin näköisiä ja tyylisiä on ollut toisinaan ainakin jenkkien Selviytyjissä. Yks palomies voitti jonkun kauden siellä. Pertti on fyysisesti ja henkisesti varmaan aika vahva kilpailija, mut en tiedä toimiiko se BB:ssä. Selviytyjissä vois toimiakin. Toivottavasti sekin suomen versiona vielä jatkuisi.

    • Ketä sammuttaa?

      Ei se ainakaan verbaalisesti mikään lahjakas ole. Täysin onnettomat kommunikaatio- ja vuorovaikutustaidot.

      Yhtään kokonaista lausetta ei äijä saa riuku-petteri-pertti suustaan ulos? Kaikki puhe on korkeintaan kahden sanan tokaisuja. Sitten tunnin hiljaisuus.

      Talk Showssakaan ei pysty millään vastaamaan kunnollisesti Marin esittämiin kysymyksiin, kauheaa änkytystä aikamieheltä. Ja toi on muka joku poliitikko?

      Ketä, ketä, ketä se hokee koko ajan. Ketä syödään? Ketä tapahtuu? Ketä puhuu? Ketä siellä? Jos ei osaa kysymyspronomineja edes oikein sanoa, niin ei voi kyllä kun sääliä ressua.

      Tyyppi on treenaamalla kuihduttanut aivonsa pihalle aikapäiviä sitten...

    • Ylimielinen p...a!

      No ainahan tuo paremmin ja kohteliaammin vastaa kuin ystävämme Jonathan!!
      Miten voi olla mahdollista, että pieni kuttura eli siis J, saa tehdä ihan mitä huvittaa, eikä saa edes varoitusta!! KUVOTUS!

    • tapettiin tapettu

      Jokaisen täysjärkisen (joita tällä palstalla ei yleensä ole) pitäisi tajuta se, että Pertti on henkisesti ja fyysisesti kiistatta vahvin tuolla talossa. Toki sitten jos parasta "peenjauhajaa" tai valittajaa haetaan, niin hän häviää siinä aina.

      Tavallaan Pertti on osittain "väärässä realityssa". Toivottavasti kotimainen versiomme Selviytyjistä jatkuisi vielä. Pertti sopisi sinne loistavasti mittelemään. Tuskin hän saa BB:ssä riittävästi haastetta.

      Pidättyväisyys ja hiljaisuus voi olla myöskin taktiikkaa ja tietoista laskelmointia. Suurin osa siellä puhuu ilman mitään sanottavaa.

      Jonathan on jännä tapaus sinänsä. Bi-seksuaali eli puolihomo tai -hetero. Miten sen nyt ottaa. :) Ehkä sen kannattais kuitenkin esiintyä korrektisti Marille, koska Marin mies Kim Sainio on Big Brotherin pääohjaaja. Kimihän vois vaikka suuttua ja alkaa esittää Jonttua huonossa valossa koosteissa yms. Näyttää sitä vähemmän ja syrjiä. Jonathan on silti "hämmentäjiä" siellä. Siksi sen pitää antaa olla talossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe